Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOPAINOISET VKO 21, JOULUILOA!!!!

18.12.2007 |

Lämmintä mutta kevyttä joulua kaikille, mitä kuuluu vkon 21 alkaessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Hitsi, kun livahti toi edellinen viesti näpeistä ennen aikojaan... Elikkäs nyt uudestaan edellisen viikon kuulumiset:

-paino nyt 61 kg, pudotusta noin kilo

- kokonaispudotus -17,5 kg, pituus 168 cm

- tavoitteet jo saavutettu, mut vaaka saa näyttää vitosella alkavaa lukemaa

Vissiin stressasin sen verran lasten sairasteluja koko viikon, ett omakin paino tipahti reilummin. Kuten jo aiemmin kerroinkin, omaakin mahaa koski, en saanut kunnolla nukahdettua ja olin jotenkin huolissaan. Ei sit oikein ruokakaan maittanut. Oon treenannut vasta su, muuten kävelylenkkejä ym.

Jouluviikon ihanuudet myös ruoan osalta edessä. Laitoin hyvää juureslaatikkoa vähäisemmällä kermamäärällä ja kevytjuustoraastella viljakinkun kaveriksi, kylkeen salaattia. Kalapöydän tarjoan lounaalla (ainoastaan mätikastikkeessa tulee olemaan vähän kermaa) ja kaveriksi puikulaa. Aamulla on puurobrunssi, johon teen vähärasvaista pateeta ja sit oon etsinyt juustoiksi myös hyviä, mut keveämpiä versioita.

Kaffen kaa teen kevytjuustokakkua lakoilla. Näillä konsteilla voin ittekin herkutella hyvällä omalla tunnolla.... JA SIT LEIDIT KÄYDÄÄN IHAILEMASSA JOULUVALOJA JA TUNNELMIA KÄVELYLENKEILLÄ.... EIKÖS...

Mitäs teille kuuluu? Olisko teillä hyviä vinkkejä herkulliseen, keveään jouluun?

Yst terv Maisu

Vierailija
2/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit jos en koneelle hirveästi ehdi (saattaa olla muutenkin aika hiljaista) niin kaikille teille kiitos kuluneesta syksystä, kaikesta tuesta ja tsempistä ja ihanaa joulua!

Yst terv Maisu, jouluihminen ihan viimeisen päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli +1,3 kg viikon saldo. Ei ihme tällä mättäämisellä!!

paino nyt 63.3 kg

yritän saada painon takaisin 62: een ensi keskiviikoksi, vaikka on joulu.

Maisu, sä oot uskomaton!vau!

Vierailija
4/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi korkea aika alkaa miettiä,mistä ne ahmimiset/herkuttelun ylilyönnit johtuu. Sen olen huomannut, että sitä nälkää ei saa tulla kunnolla missään vaiheessa. Ja ihan hyvin voisin nyt käydä uimassa tai kävelyllä, sillä polvi ei ole tällä hetkellä kipeä. Mutta,kun jotenkin tuntuu, että olisi pakko saada juosta oikein hiki hatussa. Vaikka pitkät kävelyt/uinti onkin kanssa erinomaista painon hallinnan kannalta. On tainnut laiskuus iskeä!

Kiitos vielä sanoistasi. Yritän ihan oikeasti saada se painon 62:een joulusta huolimatta.

Vierailija
5/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut sen yrittämisenkin!

Tänä aamuna vaaka näytti 71,9 kg eli pudotusta on kaikkiaan pari kiloa, mutta tavoite on saavuttamattoman kaukana.

Nyt on tarkoituksena pitää paino tässä ja yrittää keväämmällä uudelleen.

Paljon jouluiloa kaikille! Eipäs mässäillä :)

Vierailija
6/9 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taasen,

Vindille hyvät joulut, vaikka laiharilomaa edessä onkin. Toisaalta saat nauttia joulusta ja paremmin mielin laihdutella keväällä.

Tuli tässä vielä mieleen, ett onko meitä laiharilla olijoita enää muita kuin Neppis, minä ja vissiin Höyryjyrä eli kolme ryhmäläistä? Meidän ryhmä on jo niin pieni, ett miten me tehdään joulun jälkeen?

Vaikka meillä on ollut hyvä henki, ollaan tsempattu ja tuettu toisiamme, niin nyt jutut on alkaneet olla aika vähissä.

Yhdistyttäisiinkö jo johonkin muuhun ryhmään? Vai jatketaanko näitä viimeisiä kiloja muutama viikko vielä elopainoisissa? Vai kuinka...

Onhan tää vähän hankalaa ottaa esille, mut eiköhän tää ole muissakin ryhmissä ollut edessä, kun aikaa on kulunut tarpeeksi ja laiharit ovat loppumaisillaan.

Kuitenkin jouluisin terkuin, Maisu

Vierailija
7/9 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ilmoittelen itsestäni päivän myöhässä, unohdan aina keskiviikkona että on keskiviikko;)

Paino tänään 64 tasan eli samassa pysyy..toivottavasti vielä hetken ennen kuin alkaa nousta. Kipeinä ollaan oltu tytön kanssa mutta tänään mun on pakko raahautua jouluostoksille vaikka pää kainalossa ja oksupussi mukana kun en oo ensimmäistäkään lahjaa vielä hommannut.

Queen

Vierailija
8/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

(paino tänään tasan 62 taas)

Mä haluaisin niin kovasti olla vielä tässä pinossa ja saada sen painon alle 60:een tässä pinossa ja sä olet Maisu ollut mulle suureksi avuksi tänä syksynä. Tosin onhan meitä vähän, mutta kun ei jaksaisi uuteenkaan pinoon ilmoittautua...

Olisko ideaa tehdä pino niille, jotka pudottavat niitä viimeisiä tiukassa (ainakin minulla) olevia kiloja? Esim. viittä vaille valmiit (heh heh)

Vind: ei munkaan paino ole tippunut elokuusta tähän kuin 6 kiloa, että hidas tahti on ollut. Mutta tsemppiä kevääsen! Mitenkäs Höyryjyrän tilanne?

Vieläkö queenilla on paha olo? Hyvin on paino pysynyt samoissa ja pian se nousee väkisinkin ja pitääkin nousta:)

Tänään ollut työkavereiden kanssa herkuttelupäivä ja huomenna herkutellaan jälleen:) yritän pysyä maltillisella linjalla...johon en itsekään usko, mutta jos yllättäis itsensä.

Vierailija
9/9 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täällä taas yksi myöhästeliä ilmoittautuu. Elikä viime keskiviikon tuloksia ilmoittelen. Paino keskiviikkona 72.6 kg eli -900g.

Tulin sitten kunnolla kipeäksi ja nyt popsitaan antibiootteja... Toisaalta eipähän loppuviikolla tehnyt mieli syödä mitään...

Nyt jouluna on sitten syöty vähän kaikkea joulujuttuja, mutta suunnilleen kohtuudella..

Minusta olisi ainakin kiva jos tämä " elopino" vielä jatkuisi, tämä on ollut ainakin minulle korvaamaton tuki, n.10 kg:n pudotuksessa.

Hyvää joulun jatkoa kaikille!!

-pömppis-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän