Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtä tappelua miehen kanssa. Eroko tulossa?

Vierailija
18.12.2007 |

Kinastelua kinastelun perään. Riitoja kotitöistä, rahasta, lasten hoidosta ja millon mistäkin. Joka ikinen päivä, päivästä toiseen. Mitään suuria riitoja ei ole, mutta sellaista pientä sanaharkkaa lasten kuullenkin välillä. Tuntuu ettei jaksa enää.

Muuten menee hyvin ja rakkauden puutteesta ei ole kyse, mutta tiedän ettei nämä riidan aiheet lopu koskaan. Vähintää kerran viikossa pitää käydä keskustelu läpi että kannattaako yhdessä jatkaa. Väsymys tässä jo alkaa painamaan. Tuntuu että olisi parempi jos toista ei olisi, eipä olisi niitä riidankaan aiheita.

Uusperhe meillä, viisi lasta. Neljä lasta minulla ja yksi yhteinen. Vuosia vähän takana. Hyvin muuten menee tämä uusperheen arki. Mies rakastaa kaikkia lapsia ja hoitaa myös näitä minunkin lapsia aivan samanlailla kun omaansa. Joten tämä asia sentäs sujuu.

Meillä on ehkä suhde jossa riidellään kovaa ja rakastetaan kovaa, mutta olen niin väsynyt tälläisiin turhanpäisiin riitoihin ja silti niitä aina vaan tulee lisää ja lisää vaikka kuinka päättää että nyt loppuu!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö voi laittaa mustaa valkoiselle mitä ootte sopineet esim. kotitöiden jakamisesta? tyyliin kummallekin vastuualueet ja toinen voi sitten vaikka autella jos toisella kiirettä ettei ehdi tms. ja vastavuoroisesti siis..? " Kulta vein tänään roskapussin kun huomasin että olit kiireessä aamulla unohtanut" . Tarra tauluun ja kun tarpeeksi monta auttelua on tullut niin toinen joutuu sitten tekemään jotain isompaa mikä ei kuulu omaan vastuualueeseen (mikä nyt lie, vaikka tiskaus, imurointi, pyykkäys) tms.

Oisko ideaa?!

Vierailija
2/4 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot on niin kireällä että riidan saa aikaiseksi ihan mistä hyvänsä. Onneksi edes lomaillaan monesti erikseen, että saan hetken hermolomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitelemättä. Meillä ei riidellä oikeastaan koskaan, kaikki epäselvät asiat puhutaan halki, ei niistä tartte ääntä korottaa tai nalkuttaa.

Vierailija
4/4 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monasti vaan suljen suun ja olen hiljaa, mut sitten tulee taas se hetki että on ihan pakko sanoa jostain. Pieniä asioita, mutta silti niin suunnattoman ärsyttäviä. Välillä kyse on hyvinkin isoista asioista kuten valehtelusta. Sitä mies jaksaa harrastaa. Pieniä valheita mitättömistä asioista, ei mene perille vaikka lupaa ummet ja lammet! Olen monta kertaa sanonut että yksikin valhe vielä niin loppuu koko juttu, silti annan joka kerta anteeksi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä