Nyt hjälp! Mies sanoo etten huomio häntä yhtään, ja kun mietin ostamiani joululahjoja, on kyllä oikeassa..
Olen raskaana ja alati väsynyt, kun saan esikoisen nukkumaan, ärsyttää suunnattomasti miehen suunnaton hellyyden (ja seksin) kaipuu, yleensä vaan ärähdän ja menen nukkumaan.
Ja tiedän hänen ostaneen minulle joululahjaksi koruja ym persoonallista, mitä minä ostin? Kalsarit ja akkuporakoneen.
Nyt äkkiä joku hellyyttävä, rakastava ja romanttinen lahja ennenkuin mies kyllästyy rooliinsa lapsenvahtina, siivoojana ja remonttireiskana. Rakastan häntä, mutta en jaksa huomioida.. :(
Kommentit (15)
Näin kuitista, että mies oli käyttänyt 70¿ lahjaani ja minä ostin hänelle pehmolelun(!) sekä tein itse lahjakortteja tyyliin " tällä kortilla saat vapautuksen tiskivuorosta" x(.
Mun mielesta se on melkoisen peruskamaa. Itse ostin miehelleni joulupakettiin joka maksoi 170 euroa ja se oli mielestani melko normaalin hintainen, viela pitaisi jotain muuta loytaa lisaksi.
Mutta hotelliviikonlopun olen luvannut jo miehelle, kaupunki on vielä valitsematta. Siis tuo hotellilahjakortti oli hyvä idea, mutta valitaan kohde mieluummin yhdessä. Ja laivalle en uskalla lähteä, kun on riskiraskaus. Siksi seksikin olematonta (+ se väsymys)
kiva ilta. Vaikka " lahjakortti" pukinkonttiin, että tänä päivämääränä varaa ilta vapaaksi ja ole kotona viimeistään 17.30.
Sitten tarjolle jotain hyvää ruokaa (haet vaikka noutokiinalaisesta, ei ole pakko tehdä itse mitään kukkopaistia viinikastikkeilla..) ja kynttilät. Ehostaudut hiukan ja jälkkäriä tarjolle.
Ruoan jälkeen jotain yhteistä puuhaa, tanssimista, leffaa, saunomista, ihan vaan istumista kainalokkain, seksiä, ...
Kaikkein paras vaihtoehto tosin olisi jos jaksaisit halata ja suudella miestäsi tervetuliaisiksi aina kun hän tulee kotiin tai lähtee töihin.
Mun mies sanoi toivomuksia. Ja sitten loput keksin joistain pienistä sanomisista, mitä se on sanonut.. Ainahan sitä jokainen tarvii/toivoo/haluaa jotain pientä. Tuosta akkuporakoneesta mies olisi kyllä mielissään meillä :). Ollaan lainattu tähän asti sen veljen konetta :).
Siis niitä konkreettisia ehdotuksia teille.. Hmm, kuunteleeko se joitan musiikkia, sen bändin cd / live konserttidvd / konserttiliput. Tykkääkö se käydä lätkämatsissa, liput sinne? Elokuvissa? Hellittelyksi joku ihana hierontalahjakortti? Entä hierontalaite, jolla lupaat häntä hieroskella joskus? Teille yhteinen kylpylahjakortti ja hotellihuone päälle? Harrastaako se jotain urheilua, siihen liittyvä juttu? Muihin harrastuksiin....
rannekello? Voi pitää sitä sitten vaikka juhlallisimmissa tilaisuuksissa, jos arkikello jo on. Tai koru, jos miehesi niistä pitää? Vaikka solmioneula tai kalvosinnapit? Joku harrastukseen liittyvä juttu, harrastusvälnine tms. vaikea sanoa tuntematta ihmistä.
Vierailija:
Entä hierontalaite, jolla lupaat häntä hieroskella joskus? ....
Vierailija:
Mun mielesta se on melkoisen peruskamaa. Itse ostin miehelleni joulupakettiin joka maksoi 170 euroa ja se oli mielestani melko normaalin hintainen, viela pitaisi jotain muuta loytaa lisaksi.
Pikkasen on suhteellisuudentaju hakusessa... 420mk vanhaa rahaa.
Mutta jotkut näköjään mittaa suhdetta ja kiintymystä rahassa, eihän siinä mitään. Kukin tavallaan.
esim. Medisana hierontalaite, infrapuna sellainen, kuukkelista löytyi noin 60 ekkeriä. Luulis noita erilaisia hierontalaitteita löytyvän melkein joka marketista, ainakin sellaisista, missä on vähän kattavampi pienkonetarjonta. Itse olen mökillä saanut lainata yhdenlaista infrapunahierontalaitetta, ja se oli tosi rentouttavaa. Kandee googlata lisätietoa..
Akkuporakoneelle olisi kyllä tarvetta, mutta luulenpa että mies ilahtuisi siitä yhtä paljon kuin minä jostain lattiamopista tai kattilasta.
Jos ei käytä niin yhteinen ilta niin että lapsenvahdit on hoidettu, ravintolajutut maksat sinä ja myös leffaliput samaan syssyyn! :)
Tai risteily. Ne ei ole kovin kalliita.