Ei ole tullut mieleenkään miettiä kenen nimellä joulukortti perheellemme on lähetetty :D
Olen kai hyväuskoinen hölmö, kun luulen kaikkien lähettävän joulukortit ihan hyvän joulumielen vallassa.
Täytynee kuitenkin alkaa itse olla tarkkana, ettei vaan loukkaa vastaanottajaa.... Eli perheen jokaisen henkilön täydellinen nimi, mutta missäpä järjestyksessä?
Kertokaa rakkaat ihmiset, mikä on oikea järjestys ;)
Kommentit (29)
että oikeesti siinä on aika homma jos lähettää 50 korttia, ja lähes kaikkiin pitää kirjoittaa neljä etu- ja neljä sukunimeä ;)
ja aivan hyvin jaksoin kirjoittaa kaikkiin täydelliset nimet jokaiselta. Ei mikään ongelma. Kohteliasta mainita kaikki perheenjäsenet erikseen. Suurperheitä on harvassa. Ei siinä käsi väsy.
Vierailija:
Jos siinä on kohdassa perh. ei ole kyllä aikuinen tai täysvaltainen, vaan enempi sellainen holhouksenalainen rouva, kuten ennen naisten äänioikeutta.No sillehän ei mitään voi, jos sulta on mielenterveys pettänyt ja ihmisarvo mennyt, mutta minä en halua ainakaan tuollaista postia.
20
muuten mulla sama miten ne nimet on, lapset saa kuulua perheinene sanaan, mutta ei aikuinen
Eli Maija Meikäläinen perheineen. Mies ei ole vielä hoksannut ottaa nokkiinsa. Eikä ole holhouksenalainenkaan.
Meilläkään ei ole kumpikaan vielä koskaan hoksannut ottaa nokkiinsa näistä joulukorttiasioista :)! Mutta kaikkea täällä av:lla oppii ;).
Pitänee alkaa tarkemmin syynaamaan mitä niissä korteissa oikein lukee... Piilov****uilua varmaan jokaisessa, jos niikseen haluaa... ;)
Erityisesti kun perheessä on myös 3 eri sukunimeä...