Tunnetteko ketään TODELLA " tyhmää" ihmistä? ev
Kommentit (7)
Olen tavannut vain itsestään liikoja luulevia ihmisiä ja muita vähätteleviä ihmisiä.
Luulee,että kylpylään ei voi mennä,jos ei ole hyvä uimaan;=0
Työkaverini on itse asiassa vain tavattoman älykäs ihminen, jonka mielestä on antoisaa nähdä, miten muut selviävät hänen töistään, ja tulee siksi kysymään minulta, miten ne pitäisi tehdä (kyseessä talousihminen, jonka hommista en todellakaan tiedä mitään - tai nyt olen siis joutunut opettelemaan, ettei oma budjetti ole ihan solmussa koko ajan). Hänestä on vain jännittävää luoda työpaikalle vähän säpinää ainaisen mukavan fiiliksen piristämiseksi. Jos pystyisin pääsemään yli omasta rajoittuneisuudestani ja ylenkatseestani, näkisin hänen ajattelunsa viisauden. Om.
edes ymmärtänyt tyhmyyttään, mikä ei ole ihan huono osa tässä maailmassa myöskään.
Pelkäsin, että hänestä tulee rasittava ja katkera ämmä, jota joudun katselemaan loppuelämäni. Niin on tullutkin. Nyt lapsettomuushoidoissa. Toki toivoin hänelle hyvää elämää ja lapsia. Se aika on ohi, että olisimme saaneet nähdä yhtäaikaa lastemme kasvavan. En aio yrittää iltatähteä.
4.
minulla on ilo tehdä töitä samassa toimistossa. enkä koskaan, milloinkaan ennen ole kitissyt yhdestäkään työtoverista. tämänkin kestän, mutta välillä joutuu puremaan hammasta... kaikki muut toimistolla eivät kestä (kun on myös töykeä ja tuittupäinen), joten riitaa on vähän väliä. todella kivaa pienellä työpaikalla.