Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään Kuusiluodon lukion abia vm -93? ev

Vierailija
10.11.2008 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko luokkatoverini?

Vierailija
2/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi niitä aikoja!! ;) Eikös sen toisen luokan ope ollut Hilkka, sehän lakittikin molemmat luokat? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilkka oli ruotsin maikka. Olitko koulun 100-vuotisjuhlassa?

Vierailija
4/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valokuva jossa peräti halaan Hilikkaa tuore yo-lakki päässä, kun meidän Anja ei jostain syystä tullut lakkiaishommaan. Muistan kyllä Papusenkin, kai. Oliko mies? Uskallatko paljastaa etunimesi? ap

Vierailija
5/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papunen oli se ranskan ope, joka vei meitäkin tutustumaan elämäntapaintiaanien leiriin Sanginjoelle. Minä olin se Kajaanista Ouluun lukioon tullut, etunimi ja sukunimi alkaa H:lla. Mahdanko tuntea sinut?

Vierailija
6/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista nimikirjaimista en hoksaa. Mun nimi on Tiina, olin semmonen lyhyt, tumma, välillä tosin blondattu, usein aika vahvasti meikattu. Kuulostaako tutulta?

Vierailija
7/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lukioaikana hennapunaiset hiukset ja vielä silloin erilaiset koulunäytelmät, yms kiinnosti.

Vierailija
8/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös meistä ole se wanhojen kuva, oletko eturivissä? Mä törötän siinä vasemmassa reunassa punaisissa. Oulussa edelleen asustan, entäs itse?

Vierailija
9/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy täältä toinen samasta pienestä lukiosta ja vuodelta. Vai kirjoitteleeko ap itselleen?

Vierailija
10/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö jo tällaseenki ketjuun änkätä v*ttuileen? ap

Vierailija
11/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusiluodon molemmat asukkaat tapaavat vain täällä...

Vierailija
12/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusiluodossa ei ole asukkaita, vaan oppilaita. Pahoittelen jos sinua loukkaa se, että Oulun kokoisesta kaupungista saattaa olla kaksi entistä rinnakkaisluokkalaista samaan aikaan av:llä. ap

Vierailija
13/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kettuillaan ihan mistä aiheesta tahansa, jopa tällaisesta.

eräs oululainen, vai voikohan täällä olla yhtäaikaa monta samasta kaupungista..?

Vierailija
14/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko tämä asia Kuusiluodosta kouluna vai Oulusta yleensäkin paljon että suhteeton prosentti Kuusiluodon vuoden -93 abeista on av-mammoja?

Kuusiluodossa ei ole asukkaita, vaan oppilaita. Pahoittelen jos sinua loukkaa se, että Oulun kokoisesta kaupungista saattaa olla kaksi entistä rinnakkaisluokkalaista samaan aikaan av:llä. ap

Vierailija
15/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa ei pääse. Nykyään teatterikorkean kummikoulu, yms

Vierailija
16/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin vain mielestäni viattoman kysymyksen johon joku vastasi. Anteeksi. ap

Vierailija
17/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa ei pääse. Nykyään teatterikorkean kummikoulu, yms

PS: Kiitos, 15! :)

Vierailija
18/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussahan riittää eliittiin pääsemiseksi se, että ei ole sukurutsauksen tulosta kuten useimmat oululaiset.

Vierailija
19/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu ainakaan silloin kun opiskelin siellä. Ihan surkealla keskiarvolla sinne pääsin. Ja tähän on tultu; AV-mammaksi! On se surkiaa... ap

Vierailija
20/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiarvoraja on korkealla ja teatteri-ilmaisun opinnoissa pääsee vähintäänkin yhtä pitkälle kuin Helsingin Kallion lukiossa. Kuusiluotoon pääsee vain pieni osa sinne hakevista. Tasoa tosin laskee se että Toppilan luuserilukio yhdistettiin Kuusiluotoon ja sieltä tuli niitä amistasoisia opiskelijoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme