Onko täällä ketään Kuusiluodon lukion abia vm -93? ev
Kommentit (21)
oi niitä aikoja!! ;) Eikös sen toisen luokan ope ollut Hilkka, sehän lakittikin molemmat luokat? ap
hilkka oli ruotsin maikka. Olitko koulun 100-vuotisjuhlassa?
Mulla on valokuva jossa peräti halaan Hilikkaa tuore yo-lakki päässä, kun meidän Anja ei jostain syystä tullut lakkiaishommaan. Muistan kyllä Papusenkin, kai. Oliko mies? Uskallatko paljastaa etunimesi? ap
Papunen oli se ranskan ope, joka vei meitäkin tutustumaan elämäntapaintiaanien leiriin Sanginjoelle. Minä olin se Kajaanista Ouluun lukioon tullut, etunimi ja sukunimi alkaa H:lla. Mahdanko tuntea sinut?
Noista nimikirjaimista en hoksaa. Mun nimi on Tiina, olin semmonen lyhyt, tumma, välillä tosin blondattu, usein aika vahvasti meikattu. Kuulostaako tutulta?
Mulla oli lukioaikana hennapunaiset hiukset ja vielä silloin erilaiset koulunäytelmät, yms kiinnosti.
Eikös meistä ole se wanhojen kuva, oletko eturivissä? Mä törötän siinä vasemmassa reunassa punaisissa. Oulussa edelleen asustan, entäs itse?
löytyy täältä toinen samasta pienestä lukiosta ja vuodelta. Vai kirjoitteleeko ap itselleen?
Pitääkö jo tällaseenki ketjuun änkätä v*ttuileen? ap
Kuusiluodon molemmat asukkaat tapaavat vain täällä...
Kuusiluodossa ei ole asukkaita, vaan oppilaita. Pahoittelen jos sinua loukkaa se, että Oulun kokoisesta kaupungista saattaa olla kaksi entistä rinnakkaisluokkalaista samaan aikaan av:llä. ap
Täällä kettuillaan ihan mistä aiheesta tahansa, jopa tällaisesta.
eräs oululainen, vai voikohan täällä olla yhtäaikaa monta samasta kaupungista..?
Kertooko tämä asia Kuusiluodosta kouluna vai Oulusta yleensäkin paljon että suhteeton prosentti Kuusiluodon vuoden -93 abeista on av-mammoja?
Kuusiluodossa ei ole asukkaita, vaan oppilaita. Pahoittelen jos sinua loukkaa se, että Oulun kokoisesta kaupungista saattaa olla kaksi entistä rinnakkaisluokkalaista samaan aikaan av:llä. ap
tahansa ei pääse. Nykyään teatterikorkean kummikoulu, yms
Esitin vain mielestäni viattoman kysymyksen johon joku vastasi. Anteeksi. ap
tahansa ei pääse. Nykyään teatterikorkean kummikoulu, yms
PS: Kiitos, 15! :)
Oulussahan riittää eliittiin pääsemiseksi se, että ei ole sukurutsauksen tulosta kuten useimmat oululaiset.
ollu ainakaan silloin kun opiskelin siellä. Ihan surkealla keskiarvolla sinne pääsin. Ja tähän on tultu; AV-mammaksi! On se surkiaa... ap
keskiarvoraja on korkealla ja teatteri-ilmaisun opinnoissa pääsee vähintäänkin yhtä pitkälle kuin Helsingin Kallion lukiossa. Kuusiluotoon pääsee vain pieni osa sinne hakevista. Tasoa tosin laskee se että Toppilan luuserilukio yhdistettiin Kuusiluotoon ja sieltä tuli niitä amistasoisia opiskelijoita
Oletko luokkatoverini?