Luottaako joku vielä Elisan laskutukseen?
Olemme miehen kanssa saaneet tasaiseen tahtiin kuukausittaisen laskun ja maksaneet sen, mutta nyt ilmoitetaan, että maksamme vasta syys-lokakuun laskuja!?! Lisäksi edellinen lasku oli epäilyttävän iso (kolminkertainen normaaliin verrattuna), mutta oli kuitenkin vain kuukauden (lokakuu jälleen...) ajalta. Ja hemmetin asiakaspalveluun ei pääse edes läpi. Arg!!!
Kommentit (29)
kun aloin vaatia puhelinerittelyn.... lähes 60-100 euroa pienempiä laskuja saan!!!!
ja liittymä vaihtuu heti kun olen viimeisen erän maksanut puhelinkytkystä!!!! Eikä tule enää elisaa meidän taloon kellekkään!
Juuri soitin saldopalveluun, joka väittää laskuttamattoman saldon olevan 0,08e :D Puhun ja tekstittelen kuitenkin päivittiin.. Ja asiakaspalveluunhan ei pääse soittamalla läpi, myös nettisaldo näyttää vain " teknistä virhettä" .
Tosi kivaa, kun kohta varmaan tulee satojen eurojen lasku ja näin pitkältä ajalta on aika vaikea tutkia tarkasti, kuinka monta kymppiä se mahdollisesti poikkeaa todellisuudesta.
Odottelen aattoon asti josko mies olisi ottanut vinkistäni vaarin ja hommannut mulle uuden puhelimen + siihen mahdollisesti jonkun muun firman liittymän. Jos ei, marssin välipäivinä kauppaan ja vaihdan saunalahteen.
Hyvä asiakkaamme,
Asiakaspalvelumme on ollut viime aikoina ruuhkautunut. Tästä syystä emme valitettavasti ole pystyneet vastaamaan viestiisi kohtuullisessa ajassa. Mikäli asiasi on vielä ajankohtainen, pyytäisimme sinua ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme numerossa 0800 95050. Aukioloaikamme ovat arkisin klo 7-22 ja viikonloppuisin sekä juhlapyhinä 9-18. Jos olet jo ollut yhteydessä asiakaspalveluumme, tämä viesti on aiheeton eikä vaadi sinulta toimenpiteitä.
Voit myös asioida internetissä osoitteessa
Pahoittelemme asiasta sinulle mahdollisesti aiheutunutta haittaa.
Ystävällisesti
Elisan asiakaspalvelu
> eli mitä hyödytti????
Sotku lähti siitä, että toukokuussa Elisa vaihtoi laskutusjärjestelmäänsä ja joku ryssi siellä ja pahasti. Eli laskut jäivät tulematta parin kuukauden ajalta kokonaan ja sen jälkeen laskut olleet myöhässä ja nyt syksyllä asiaa yritetty korjata.
Eihän nämä omat laskut niin haittaa, vaikka jäisivät tulematta, mutta firman laskut ovat sitten toinen juttu. Kun nehän tulevat joka tapauksessa joskus ja sitten ovat väärän vuoden tuloksissa niin soppa on valmis. Esim meidän firmalla tämä tarkoittaa lähes 20000¿ vääristymää tulokseen, joten pakko yrittää arvioida laskut etukäteen ja tehdä varauksia tilinpäätöksen yhteydessä ja ensi vuonna sitten purkaa ne varaukset.
Ainoa mikä muuttui oli se, että lakkasivat antamasta bonuksia s-tilille josta sitten kysyinkin, että missä ne on kun kerran laskutkin on maksettu johon ei sitten koskaan tullut vastausta.
Miten ihmeessä puhelinyhtiöiden annetaan tehdä Suomessa mitä sattuu? Meillä on huonoja kokemuksia (ihmeellisiä laskuja ym.) Elisasta ja DNA:sta.
Vaihda äkkiä operaattoria. Niin mekin tehtiin.
Elisalla menee jatkossa pörssissä. Maine on mielestäni kolhiintunut. Ovat kait säästäneet liikaa työvoimakustannuksissa, kun palvelukaan ei enää pelaa.
ne on monta kuukautta jäljessä ja ihan päin honkia! Väittivät että veloittavat heinäkuun laskun yhteydessä mun syyskuisia ulkomaanpuheluita mutta yllättäin niitä tuli myös nyt syyskuun laskussa! Enkä todellakaan ole viettänyt viikonloppua ulkomaille tekstailemassa - 26 tekstaria (kesästä veloittivat yli 30)??!! WTF!
En luota ko. firmaan pätkääkään. Vaihdoin liittymän muualle ja olen ollut tyytyväinen. Vielä olisi yksi jäjessä tuleva lasku maksamatta ja sitten olen Elisasta v-a-p-a-a! Ihmiset äänestäkää jaloillanne!
Muutama vuos sitten vaihdettiin Elisasta Saunalahteen liittymä.
Meni reilu vuosi, kun perintätoimistosta tuli kirje että maksamattoman laskun takia perittävä 13 e kuluineen menee oikeuteen ja multa lähtee luottotiedot. Yhtään perintäkirjettä en ollu sitä ennen saanu.
Arvaatte vissiin miten halukkaita Elisalla ja perintätoimistossa oltiin tätä asiaa selvittämään.
Lopulta selvis että Elisa oli keksiny vaihtaa mun osotetiedot. Eikä sit perintätoimistokaan ollu kehannu tarkastaa mun osotetietoja, vasta kuin tähän viimeiseen kirjeeseen.
Saas nähä mihinpäin Suomea tän laajakaistaliitymän laskut menee.
jo vuosia sitten eroon siitä paskasta..
Minulle ovat saaneet jostain vaihdettua entisen osoitteen ja laskuttivat jo ajat sitten maksettua digiboxia.
Mikä olisi hyvä operaattori, pitäisi vaihtaa puhelinliittymät, laajakaista ja tietoturva?
kannattaa olla tarkka kun tulee lasku,nyt 2 x tullu lasku jossa edellinen lasku toiseen kertaan. Siis 2 laskua samassa eri ajalta, josta toinen maksettu aikaisemmin jo.. HITTO KUN EN VOI VIELÄ VAIHTAA LIITTYMÄÄ!!!! KYTKY KUN ON.....
OLKAA TRKKOJA ETTÄ ETTE MAKSA SAMAA LASKUA KAHTEEN KERTAAN.
JOS HALUAA HALVAN JA HYVÄN LIITTYMÄN,OTTAKAA JOKO SAUNALAHTI TAI DNA. HALVIMMAT TÄLLÄ HETKELLÄ. JA EI AINAKAAN SAUNALAHDELLA SAMAA ONGELMAA LASKUTUKSESSA,YKSI NORMI LIITTYMÄ LÖYTYY,JA OLEN OLLU TYYTYVÄINEN. Vaikka sinänsä ihmettelen,kun saunalahti kuitenkin kuuluu elisaan,ongelmia ei ole silti ollut yhtään.. laskut tulee kun pitääkin ajallaan ja käytön mukaan.
Ihmettelen noita laskuja, mulla ei oo ollu koskaan yhtä isoja summia, mitä sieltä nyt putkahtelee. Siis kuukaudessa.
Ja toi niiden systeemi on niin sekava, kun laskussa tulee edellisiä maksuja, vaikka ne ois jo maksanu. Kannattee kyllä olla tarkkana!
Elisan vaihdan saman tien pois, kun mun kytkysopimus keväällä loppuu.