Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia erimielisyyksiä suhteissanne on ollut joista on kuitenkin selvitty?

Vierailija
11.12.2007 |

Eli millasista asioista olette ottaneet niin kovin yhteen että ero on ollut lähellä mutta olette kuitenkin pystyneet jatkamaan?! Meillä todellakin minun päätökseni lopettaa nykyisessä työssäni(elintasomme laskee) taitaa olla se kynnyskysymys...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella surullinen kun en saa miestäni ymmärtämään minun kantaani.. ap

Vierailija
2/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erilaisten vaikeuksien jälkeen olemme " kasvaneet erilleen" , toisen seura ei kiinnosta, ei ole yhteistä aikaa jne. Toivottavasti pääsemme tästä yhdessä eteenpäin.

Ap:lle. Jos et ihan työttömäksi kuitenkaan ryhdy tai pyrit ainakin saamaan uuden sopivamman työn, niin en ymmärrä miehesi kantaa. Joudutteko johonkin velkakierteeseen tms? Jos joudutte vain vähentämään " kaiken kivan" ostamista, niin miehesi on itsekäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan kuitenkin ansiosidonnaista sen aikana toivottavasti löydän uuden työn. Hän pelkää sitä etten saa mitään koska minulla on terveydellisiä rajoitteita... Ne voivat toki hankaloittaa työnhakua mutta itse uskon työllistyväni kuitenkin koska ei ole todellakaan halua jäädä loppuiäksi kotiin...ap

Vierailija
4/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin asia on ollut miehen alkoholinkäyttö, mutta kun tajusin, etten voi häntä muuttaa ennen kuin hän itse asian tajuaa, se helpotti. Toinen asia on ollut lapsiluku, mies halusi enemmän lapsia kuin yhden ja minä sitten jossain vaiheessa taivuin ja saimmekin lisää (ihania) lapsia, onneksi. Joskus on riidelty rahasta (tai lähinnä sen puutteesta), mutta ne riidat eivät ole olleet mitenkään kohtalonkysymyksiä.

Kun on naimisiin menty ja perhe perustettu, ollaan luvattu tahtoa ne hyvät JA huonot ajat yhdessä, nimenomaan me kaksi, tulipa sitten mitä tahansa. Ja mieluummin minä ne huonotkin ajat koen juuri tämän miehen kanssa kuin kenenkään muun.

Vierailija
5/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan kiva yksin elättää perhettä, ansiosidonnaisen aikana ei löytynyt uutta työtä. Työtä on helpompi vaihtaa, kuin hakea kotoa käsin. Voisitko tulla miestäsi sen verran vastaan, että haet uuden paikan, sulle sopivamman valmiiksi ennen kuin lähdet edellisestä.

Valitettavasti, mun sympatiat on sun miehen puolella. Ei ole kivaa pistää koko palkkaa joka senttiä myöten elämiseen, kun on tottunut ostamaan myös uusia vaatteita, käymään joka toinen vuosi Lapissa (ei käy 4-henkinen perhe yhden palkalla Lapissa noin vaan). Jne jne.

Vierailija
6/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluasinkin vaan katkaista työsuhteeni koska minusta esim. vuosi ilman yhteistä vapaa aikaa pikku koululaisen kanssa on todella pitkä aika... Tuntuu että elämä valuu hukkaan... ap

Vierailija
7/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäsi? Onko syy ymmärrettävä?

Vierailija
8/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lapset on menestystä työelämässä tärkeämpää lisäksi lääkäri on " kieltänyt" minulta epäsäännölliset työajat... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän