Onko noloa viedä päiväkodin tädeille yhteiseksi suklaarasia ja kortti, vai mieluummin ei mitään?
Eikä edes mikään superhieno suklaarasia, vaan sellaisia simpukka-konvehteja. Lapsi on osa-aikahoidossa ja ollut vasta reilun kuukauden niin en oikein tiedä näitä käytäntöjä. Ei ole rahaa ostaa nyt jokaiselle erikseen lahjaa ja huomenna on joulujuhla jonka jälkeen lapsi jää parin viikon tauolle. Eli kehtaanko viedä suklaarasian, vai mieluummin ei sitten mitään? Ajattelin että on noloa jos muut vanhemmat siellä antavat jotain ja minulla ei ole mitään annettavaksi, mutta toisaalta jos siellä ei kukaan muukaan anna mitään, niin onko se sitten noloa antaa itse joku yksi suklaarasia?
On minullakin ongelmat. Mutta viitsisittekö silti auttaa? :)
Kommentit (8)
Eikä ne kuule pety vaikket veisi yhtikäs mitään... Lämmin jouluntoivotus on yhtä hyvä juttu!
Käytäntöjä on monia, niinku perheitäkin. Toiset ostaa kaikille jotain, toiset tuo just esim. suklaarasian yhteiseksi ja jotkut ei muista mitenkään. Kyllä tädeille aina suklaa kelpaa. : )
ja vielä kokopäiväisesti. Ihan sen takia, että itse haluaisin ennemmin syödä suklaata kuin saada jonkun kynttilän.
Ei me siellä pohdita että onkohan tuo nyt sydämmellä annettu, ja miks toi yks ei tuo mitään .. Itselleni riittäs pelkkä kiitos vaikka
Olen ollut päiväkodissa töissä ja suurin osa vanhemmista tuo juuri suklaarasian yhteiseksi. Sitä suklaata on sitten todella paljon, mutta se ei haittaa ollenkaan. Kyllä sitä meneekin kun kahvin kanssa mussutetaan ja me ainakin jaoimme osan suklaasta keskenämme ja veimme kotiin.
Se että jotenkin muistaa, on ihana juttu ja lämmittää mieltä. Pieni muistaminen on minusta kaikkein paras.
Nolompaa on tiimarin halvat tuikkupurkit, joita tädeille on kertynyt jo monta tusinaa ;)
Yhteinen suklaa on oiva muistaminen!
milloin sydän on mukana muistamisessa. Pyydä/auta vaikka lastasi piirtämään kiva kortti ja halutessasi vie myös se suklaarasia. Lapsesi on vasta aloittanut hoidossa, joten hienoa että haluat muistaa tätejä! Ja ne suulliset toivotukset myös! Olet symppis, ei ole noloa!