Kuka on nähnyt Joulutarina elokuvan?
Aivan ihana!! Kyllä ne suomalaisetkin osaa elokuvia tehdä näköjään.
Kommentit (11)
Itse menisin vain ja ainoastaan Antti Tuiskun vuoksi katsomaan. Huoh.......:)
Itkin joka kerta kun pikku-Adalle vietiin paketti avantoon. En muista elokuvissa koskaan itkeneeni niin paljon. Jopa teinityttöni itki - ei ole kuulemma itkenyt koskaan aikaisemmin elokuvissa.
Aivan huippu hyvä elokuva mutta äärettömän surullinen.
Huomasin, että miehenikin sai pidätellä itkua.
Meillä tyttö 7v on nähnyt sen nyt kaksi kertaa ja sanoi, että haluaisi elokuvan dvd:nä vielä kotiinkin.
Lapsi suhtautuu tarinaan eri lailla kuin aikuinen. 4-vuotiaamme katsoi vain hyvän tarinan eikä oikein ymmärtänyt kun äiti itki lähes koko ajan. Tunteita herättävä filmi.
ja ihana elokuva oli, todellakin, MUTTA, itse en kyllä ymmärrä että miten se voi olla sallittu kaikenikäisille. Se oli aikuisellekin rankka elokuva, saati sitten lapselle, koko ajan sai olla pidättelemässä itkua. Meidän 9v tykkäsi kyllä kovasti, mutta oli melko mietteissään elokuvan jälkeen, ja leffan aikana näin, miten ponnisteli monta kertaa ettei olisi itkenyt. Meidän 6v sanoi, että ei tykännyt elokuvasta, koska oli liian surullinen, ja kysyi sitten surullisena , että onko joulupukille oikeasti tapahtunut noin. Jotenkin kun kuitenkin joulupukkiin liitetään aina riemu ja ilo, niin kuinkakohan moni lapsi alkaa miettimään joulupukista eri tavalla; ajattelee vaan sitä miten hän on kärsinyt koko elämänsä. Ja se Iisakki: ei kyllä tule heti mieleen pelottavampaa hahmoa mitä missään lasten elokuvassa olisi ikinä nähnyt! Nyt kun olen elokuvan nähnyt, en missään nimessä veisi alle kouluikäistä sitä katsomaan, yksinkertaisesti liian raskas ja surullinen elokuva, vaikka hieno elokuva olikin.
Molemmat tykättiin. Mä itkin jo ekan 10 minuutin aikana.
lapsi on hyvin herkkä 6v, joka muutenkin on joutunut miettimään kuolemaa viime aikoinen (isoäiti kuoli)
Avioeron jälkeen lapsen isä ei ole kauheasti pitänyt lapseen yhteyttä. Tässä tilanteessa en näe järkeväksi nostattaa noita teemoja (kuolema, orpous) lapsen mieleen, koska pohdiskelee muutenkin paljon.
Harvinaisen hyvä suomalaiseksi elokuvaksi. Ei varmasti jättänyt ketään kylmäksi.
Ihan jo Leppilammen takia kannattaa mennä se katsomaan ,) Tosin Tuisku kyllä pilasi lopussa tunnelman.