Neuvokaa hyvä puhelinliittymä, alkaa kyllästyttää Elisa laskusekoilut
Eli mikä olisi käytänn;ssä hyväksi todettu liittymä... Kolumbuksen & Elisan sekoilut laskujen kanssa jo liikaa. Saan jatkuvasti turhia laskuja ja asiakaspalveluun saa jonottaa pitkään...
Kommentit (14)
Aina on tullut oikeanlaiset laskut ajallaan, ei turhia laskutuksia tmv.
Elisalta koittavat koko ajan pommittaa ja saada vaihtamaan heille mutta miksi vaihtaisin kun olen tyytyväinen tähän nykyiseen?
Mulla kaksi liittymää, toinen DNA:n ja toinen Telefinlandin. Hetken mielijohteesta meinasin vaihtaa Telefinlandin Elisalle/Kolumbukselle (kun puhelimeni ei muuten toiminut exän kanssa). Ja kas kummaa, kun olivat laittaneet mulle liittymismaksuja, joita koskaan ei tule uudelle asiakkaalle ja lisäksi " unohtivat" kytkeä liittymän sinä päivänä kuin oli sovittu. Soitin " hätäpuhelun" sekä Telefinlandille että Elisalle. Telefinlandille, että mun liittymää ei saa siirtyä Kolumbukselle / Elisalle ja Elisalle/Kolumbukselle, että en otakaan heidän tuotettaan. Selvisin säikähdyksellä ja tästä säikähdyksestä Telefinland lupas mulle vielä puoli vuotta puoleen hintaan, kun pysyin heillä.
Lisäksi irtisanottiin Kolumbuksen/Elisan kaikki lankapuhelimet ja laajakaista. Tilalla on nyt Soneraa ja DNA:ta. Soneran ja aikaisemman Welhonkin kanssa on ollut ongelmia. Ainut missä ei ole ollut mitään ongelmia on ollut DNA (perheessä 2 puhelinliittymää ja matkanetti). Tällä kokemuksella suosittelisin kokeilemaan DNA:ta.
Ja niillä ainakin on paljon erilaisia liittymätyyppejä riippuen paljonko puhelinta käytät.
Soneran kattava verkko ja halpa hinta eikä koskaan mitään ongelmia. Mitä muuta liittymältä voi vaatia..
ei kuulu edes pääkaupunkiseudulla. Saatika muualla.
Edullinen ja ei ole ollu valittamista toiminnassa.
tulipa tuostakin sitten ongelma aikaseksi
ainoa hyvä puoli on se, että s-etukortilla saa bonusta, mutta kaikki muu tökkii. hinnat, laskutus, asiakaspalvelu.
kaiken hu ippu oli se, kun elisalta soitettiin, olenko ollu tyytyväinen, niin ehdin sanoa puhelimeen että juu, muuten olen mutta laskutus ärsyttää, niin puhelu " meni poikki" . Eikä sieltä enää soiteltu niin en sit saanut sanottua sitä vähääkään... :(
Se asiakkuus ei kestänyt pitkään! Sen jälkeen valitsin DNA:n ja olen ollut ihan tyytyväinen.
tasan tarkkaan kuinka paljon olet käyttänyt rahaa puhumiseen
erittäin huonoa asiakapalvelua sekä hämäriä laskuja. Vaihdoin telefinlandiin ja laskut pienenivät, asiakaspalveluun soitettaessa vastasivat nopeasti ja homma toimii..
Mulla ollu jo vuosikausia, ei mitään ongelmia laskujen tai kuuluvuuden suhteen, ja puhelut edullisia!
Yksinkertaisesti hermot meni, 10 vuotta ollut elisan liittymä... ja asiakaspalvelu oli tosi epäkohtelias, epäili minun puhuvan edellisestä laskusta (joka sekin oli maksettu ajallaan).
Kannattaisiko vaihtaa dna:han koko perhe?