Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mietlä olet miespuolisista päiväkotiapulaisista/ pk-lastenhoitajista

Vierailija
17.12.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varauksella, sillä pedofiilit hakeutuvat lastenhoitotehtäviin ja on kummallista, että miehet haluavat lapsia hoitamaan.

Vierailija
2/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


varauksella, sillä pedofiilit hakeutuvat lastenhoitotehtäviin ja on kummallista, että miehet haluavat lapsia hoitamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ymppäävät pk:n niin täyteen lapsia kuin se vaan on mahdollista. Tunnen muutaman tällaisen tyypin (miehet usein hakeutuvat johtoon). Kai se vaan on tosiasia, että miehillä on kovemmat arvot.



Meidän pk:n mieshoitaja ryntäsi heti sähkökatkon jälkeen tietokonetta tarkistamaan. Kukaan naisista ei edes ajatellut asiaa...

Vierailija
4/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei se polittisesti korrektia olekaan. Eikä asiaa ainakaan auta nämä uutiset tyyliin päiväkodin johtaja (mies) käytti lapsia hyväkseen. Juuri vähän aikaa sitten oli tällainen uutinen.

Vierailija
5/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


varauksella, sillä pedofiilit hakeutuvat lastenhoitotehtäviin ja on kummallista, että miehet haluavat lapsia hoitamaan.

Naispedofiilejäkin muuten on, vihjeeksi vaan...

Vierailija
6/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hienoa että miehiä on päiväkodeissa töissä)

mun poika tykkäs kun oli mies hoitaja ja se ei ollut mikään pedofiili

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eïkä todellakaan mikään pedofili, loistava lasten kanssa ja ideoita ja energiaa riittää leikkeihin ja touhuihin ihan eri tavalla kuin monella naisella. Harmi että miehiä on niin vähän päiväkodeissa

Vierailija
8/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis ehdottomasti olla enemmän! Miehet tuo päiväkotiin tiettyä rentoutta ja puuhastelevat lasten kanssa kaikkea kivaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Siis pitääkö mieshoitajista olla jotain erityistä mieltä?!?