Ympärileikattu mies on ihana ja freesi
kokeilkaapa tytöt huviksenne. Mukavaa kun ei ole sitä juustoylläriä odottamassa kun vähän kalu kovenee esim. suussa.
Kommentit (66)
Mulle ei ole ikinä tullut vastaan ympärileikattua miestä eikä kyllä kiinnostakaan sellaiset. Kyllä miehellä pitää olla nahka siinä, jostain lukenu että leikkaamattomat miehet on tuntoherkempiä.. Kuka nyt haluaa imeä miestä pari tuntia ja äijän ilme ei värähdäkkään vaikka teet kaikki temput?
- nainen -
se nimittäin paistaa läpi viestisi joka sanasta. Miksi kommentoida, kun ei tiedä aiheesta mitään?
Kiva lukea näitä ympärileikatun pippelin kehuja, vaikka olenkin poistunut vapailta markkinoilta vuosia sitten. Juustotöyhkistä en ole 8-vuotiaasta alkaen tiennyt mitään, mut sen olen aikuistuttuani huomannut, ettei tattini lakki ole kovin herkkä naisen suun kiusoittelulle. Olen ajatellut sen johtuvan osin ympärileikatun, paljaan pinnan snadista turtumisesta.
M 40+
välillä vähän miehistä näkökulmaa ympärileikkauksen puolesta. Lähes poikkeuksetta olen saanut kehuja kaluni ulkonäöstä ja tuntumasta (pyytämättä) naislta joiden kanssa olen ollut. Ei voi valittaa :o)
Olen imenyt miehen kalua, vaikka hän ei ole kahteen päivään sitä pessyt, ja oikeasti, tein sen himoissani ja kertaakaan yökkimättä. Juustoa ei esinahan alta löytynyt.
Ja toisinpäin, mulla on todella runsas valkovuoto varsinkin ennen kuukautisia ja tiedän, ettei se maistu kovin hyvältä. Mieheni kyllä nuolee minua innoissaan ja sanoo ettei se haittaa.
Mua ei miehen esinahka haittaa yhtään, sitä on kiva suihinoton yhteydessä vetää edestakaisin.
Mun mielestä on kivaa harrastaa seksiä just silloin kun se siltä tuntuu ja vaikka alapää vähän tuoksuiskin niin mä en ole niitä hienohelmanaisia, joita se haittaa.
ja varmaan nimi juontaa jonnekkin armeijan suuntaan, siellä kun saattoi viikko vierähtää ilman pesumahdollisuuksia.
No joo, voin olla kyllä kokematon mutta samalla tavalla te miehet aikasemmin näillä sivuilla tyrmäsitte tekopillu aiheen näillä sivuilla vaikka ette ole edes kokeilleet. Miksi en saa myös tyrmätä laikattuja miehiä yhtälailla? hmmm
- ei jakorasia mutta päivittäin harrastava -
Onhan sitä Fleshlightia tullut käytettyä useastikin. Tuntuu lämmitettynä lähes aidolta, tiukalta pillulta. Tuon leikatun esinahan hehkutuksen pidän ihan huuhaana, eihän sellaisella voi edes kunnolla runkata. Itse pesen vehkeeni aina kusemisen jälkeen paitsi töissä. Ei haise sissijuustot. En missään nimessä luopuisi banaania suojaavasta kuoresta. Sitä paitsi tuntuu hyvältä, kun muija vetelee esaa edestakaisin teron yli samalla kun ottaa suihin. Aaaah.
M30
Vierailija:
No joo, voin olla kyllä kokematon mutta samalla tavalla te miehet aikasemmin näillä sivuilla tyrmäsitte tekopillu aiheen näillä sivuilla vaikka ette ole edes kokeilleet. Miksi en saa myös tyrmätä laikattuja miehiä yhtälailla? hmmm
- ei jakorasia mutta päivittäin harrastava -
Vierailija:
Tuon leikatun esinahan hehkutuksen pidän ihan huuhaana, eihän sellaisella voi edes kunnolla runkata.
Nii-in, ehkä ei kannattaisi huudella, kun ei tiedä.
Ympärileikattua on ihana nuoleskella ja imeä... vaikka suoraan työpäivän päätteeksi... eikä haise!
Vierailija:
kokeilkaapa tytöt huviksenne. Mukavaa kun ei ole sitä juustoylläriä odottamassa kun vähän kalu kovenee esim. suussa.
Oksennus tulee pelkästä ajatuksesta... Exällä löytyi näitä kamalia mitä-milloinkin juustoja esinahan alta, yöks!
menin naimisiin hänen kanssaan. Olenkin ollut tyytyväinen ja säästynyt kaikilta emätintulehduksilta, kun on siisti mies.
..miehelläni on ympärileikattu,paksu, kestävä ja sitä saa raskaana ja kiimaisena oleva vaimokin 4-5 kertaa viikossa. Ei tarvitse vonkua ku panettaa vaan on kunnon mies joka tyydyttää paksuna olevan rouvansa ja minut tuntemaan itseni 6 kk 2 vko vatsani kanssa seksikkääksi . T. Nyt saunaan ja pesemään miehen vehkeet ja selkä
..on nimittäin allekirjoittanutkin " ympärileikattu" , mutta ei uskonnollisista syistä!:) Siihen olen tosin jäävi ottamaan kantaa, että tuntuuko se naisesta paremmalta ja mikä on oma tuntoherkkyys. Toimeen ollaan tultu alakerran veitikan kanssa kuitenkin!;)
terv. Daniel
Vierailija:
Vierailija:
Tuon leikatun esinahan hehkutuksen pidän ihan huuhaana, eihän sellaisella voi edes kunnolla runkata.
mutta tuskin onnistuu toisinpäin.
Vierailija:
Vierailija:
En sitten tiiä mikä on KUNNOLLA runkkaamista, kun multa on esinahka leikattu joskun kymmenvuotiaana. Itse runkkailen tyydytykseen asti. Kai se voidaan laskea kunnolliseksi? Varmaan tuo terska on vähän leikkaamatonta tunnottomampi, en tiedä kun ei ole vertailupohjaa, mutta ihan kohtuullisesti sen kanssa on tullut toimeen. Jos näin jälkikäteen valita voisi, niin ehkäpä ottaisin nahallisen. Tietty tuollaisen naisten suitsutusten jälkeen on ihan hyvä mieli näinkin.
Vierailija:
En sitten tiiä mikä on KUNNOLLA runkkaamista, kun multa on esinahka leikattu joskun kymmenvuotiaana. Itse runkkailen tyydytykseen asti.
Vierailija:
ettei esinahan alta automaattisesti saa juustoja joulupöytään.
On sitä likaisia huoriakin, mutta ei se sitä tarkoita, ettäkö kaikki naiset välttämättä olisi sellaisia. esim. JiiKoon mainitsemat " valkoiset knöölit" .