Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Miten kertoa vaimolle hienovaraisesti?

Vierailija
17.12.2007 |

Vaimoni on kotona 3 lapsen (5,4,1) kanssa siten, että 2 vanhinta on puolipäiväisessä tarhassa. Silti koti on aina sekainen, ruuaksi on syöty pitsaa ja hampurilaisia ja vaimo viettää päivät kaupungilla ostoksilla tai oletettavasti myös täällä netissä. Lapsille löytyy kyllä jos jonkin värisiä talvihaalareita, mutta ei kunnon ruokaa. Miten saisin hänelle kerrottua, että tärkeämpää tällä hetkellä olisi lasten lisäksi kodista ja ruuista huolehtiminen. Teenhän minäkin täyden työpäivän töissä, kuskaan lapsia iltaisin harrastuksiin, hoidan iltapesut jne. Viikonloppuisin joudun vielä tekemään pihatöitä, pesemään auton, tekemään kodin korjaushommia. Miksi vaimolla olisi oikeus viettää koko ajan lomaa, jos minulla ei ole? Lisäksi hän ei tienaa rahaa perheelle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kysyisin, että miltä kotona näyttää, kun MIES KOTONA?? Esim. viikonloppuisin ja loma-aikoina? Onko silloin siistiä ja kotiruokaa tarjolla 5 kertaa päivässä?

Meillä mies jaksaa valittaa kotiruuasta mutta ei kyllä itsekään vapaapäivinään tee sitä. Kun lapsella on nälkä, alkaa kysellä, mitä syödään. Ei tule mieleen, että aamulla kannattaa miettiä jo koko päivän ruuat ja alkaa tehdä niitä tunti ENNEN ruokaa. Mutta eipä mies ala. Syyttää vaan mua kun ei ole kotiruokaa.

Pahimmassa kunnossa asunto on miehen vapaapäivinä kun koko sakki on kotona koko päivän.

Tuo vinkki on hyvä: kutsukaa vieraita. Silloin tulee leivottua ja siivottua :)

Vierailija
22/23 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" muita jotka tulleet tiensä päähän" .

Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että syynä saamattomuuteen on juuri aikuiskontaktien ja harrastusten puute. Joululahjaksi taidankin antaa kuntosalikortin.