Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukupista asiaa!!

Vierailija
17.12.2007 |

Ajattelin sellaisen hommata, kun ei tuo värkki kestä enää noita kertakäyttösiteitä.

Minkä merkkistä suosittelet minulle synnyttäneelle naiselle? Itse olen ajatellut Lunettea.

Voihan kuukuppia kierukan kanssa käyttää? Entäs sitten, jos on tosi niukka vuoto.. Mitenkäs se silloin toimii?

Mistä saisin ostettua sen? Haluaisin hakea sen kaupasta, en tilata netistä. Mutta jos ei voi ostaa kaupasta niin mitä nettimyymälää suosittelet?

Ja omia kokemuksia kuukupista otetaan vastaan, kiitos. =)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin 2-kokoa olevan, ja on ollut ihan ok. Minulla on ollut kierukka (-05) ja ei mitään ongelmaa sen kanssa. Samoin käytän hyvin ahkerasti geishapalloja, mutta ei tietenkään kupitteluaikana. Pallojen käytöllä olen saanut alalihakset toimimaan erinomaisesti. Auttaa mm siinä kupin laitossa ja poistossa.

Vierailija
22/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Lunetteni ihan tuosta lähiapteekista, kuuluu nykyään jo ilmeisesti jokaisen apteekin valikoimaan... Koska minä en ole synnyttänyt, ostin koon 1 kuukupin, sinulle suosittelevat varmasti kokoa 2.

Mulla ollut se nyt kaksi kuukautta käytössä, enkä voi muuta kuin suositella. Vaikka maksoikin himpun verran alle 30¿ eli PALJON, ostos ei todellakaan ole kaduttanut - sitä ei edes tunne ollenkaan, eikä se ole yhtään niin yököttävä käsitellä kuin esim. tampponi. Voin suositella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on todella maineensa arvoinen! Uskomaton keksintö!

Toimii niukan ja runsaan vuodon kanssa, ei ongelmia. En tiedä myydäänkö esim. helsingissä, tilasin vaippoja Miniliinistä ja tuli puhetta kupista, heillä ei ollut verkkokaupassa kuppia mutta myymälässä oli ja tilasin sen samalla.

Ostin myös itselle kestopikkuhousunsuojia yksiltä kestovaippahulinoilta, muttei niitä edes kupin kanssa tarvitse.

Vierailija
24/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun espoossa ja mielellään apteekista sen hakisin.. Kiitos.

ap

Vierailija
25/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan halusin tietää, että miten ja mihin kohtaan kuppi laitetaan paikoilleen?

Vierailija
26/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
27/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt mulla on hormonikierukka ja parin vuoden kupin käytön jälkeen pärjään pikkuhousunsuojalla joten kuppi siellä kaapissa pölyttyy :) Suosittelen kyllä lämpimästi, mulla oli tosi runsaat kuukautiset ja se oli silti hyvä. Eikä ollut ällö, vaikka ensin arvelin niin. Sitä on tosi siisti käyttää.

Vierailija
28/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vaan työnnetä sinne sisälle ja siellä sitten hakeudu omaan kohtaansa... näin minä ainakin luulisin. Varmaan opettelu vie aikansa, mutta pikkuhiljaa se alkaa sujua.

Itseäkin hiukan jännittää tuo laittaa sisääni, mutta eiköhän se sinne mahdu, kun sinne jotain isompaakin mahtuu...

ap ;)

Vierailija
29/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
30/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteistä voisi päätellä, että kupin hankkiminen on hyvä juttu. Pakko se minunkin sitten viimein on hommata.

Mutta mistä?? Auttakaahan nyt.

ap =)

Vierailija
31/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin olen tainnut kypsyä kertakäyttösiteisiin ja tulla järkiini.. ;)

ap

Vierailija
32/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin saa

Vierailija
33/33 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap