Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup:kummilahjat

17.12.2007 |

Kaikilla on joululahjat mielessä, mutta mitkä ovat parhaat kummilahjat joko itse lapsena saadut tai omille lapsille kummeilta saadut. Tai onko jotain mitä kummi olisi kerännyt ja antanut useampana vuonna sarjana, vaikka juuri jouluisin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään keräilysarjoja isona käytettäväksi ;-)) mutta näin äitinä niitä tietty arvostaa omille lapsille ja omista kummeista muistona kans. Itse tykkäsin siitä, kun kummitäti osti aina jotain ' erikoista' ja vähän isommalle tytölle tarkoitetun oloista, sain vaikkapa huulikiillon muun tavaran mukana tai kynsilakan... teki hienon olon! Minun lapsuudessani oli hienoa kun sain oman pyyhkeen, omat lakanat jotain tällaista ' henkilökohtaista' mutta nykyään nää taitaa olla lapsille ihan tavallisia juttuja.

Vierailija
2/3 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haluttais joululahjaksi. Muutamat kyseleekin ja sitten lapset saavat jotain toivomaansa joululahjaksi..lelua siis useimmiten. Yks kummi taas tykkää ostella vaatteita ja ne ovat varsinkin äidin mielestä hyviä käytännöllisiä lahjoja. Joskus harmittaa kun pari kummia ei kysy mitä tarvittais ja sitten on pari kertaa tullut jo samoja leluja/tavaraa mitä meillä on ennestään ollut.

Itselläni kummit jotka lapsettomia ja he eivät ole oikein koskaan osanneet ostaa mitään. Rahaa ovat sitten antaneet ja olen tykännyt siitä.

Me ostettiin kummipojallemme hänen äitinsä lahjatoive muumin murokulho kun he keräävät sitä sarjaa lapsilleen ja kummipoika vielä vauva eikä osaa itse toivoa mitään. Aion sitten kun hän vähän kasvaa ja osaa kertoa toiveitansa niin toteuttaa niitä. Esim. Lelutoive tms. Toki kysyen silti hänen vanhempiensa mielipiteenkin lahja asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastemme kummit kysyvät aina meiltä, mitä lapset toivoisivat/tarvitsevat. Lapsillamme tuppaa olemaan aikalailla kaikkea maan ja taivaan väliltä ja kummejakin on monta, joten tämä on mielestäni hyvä juttu, jotta vältytään turhalta tilpehööriltä. Mieluisimmat lahjat ovat mielestäni olleet esim. vaatteet ja yhdellä kummeista on aina tapana hankkia Muumi-astiaoita, jotka ovat tarpeellisia ja pitkäaikaisia. Yksi kummeista on avannut lapsellemme oma tilin, tämäkin on mielestäni kiva juttu. Koskaan eivät ole kummit tuoneet " turhaa" lahjaa, jokainen on ollut mieluinen lapselle ja meille vanhemmille =)