Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tehtiin sterilisaatio yli 10v sitten.

Vierailija
10.11.2008 |

Olen ollut todella tyytyväinen ratkaisuuni.

Kuukautiset ovat todella säännölliset. Ehkäisyyn ei mene rahaa, eikä

vaihtoehdoilla tarvitse vaivata päätään.

Suosittelen kaikille joista tuntuu,

ettei enää yhtään lasta.

Toki aina välillä haikailen raskausmahaa, liikkeitä,synnytystä ja vauvaa. Lapsia en kuitenkaan halua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että olisi järkevä lääkäri ja suostuisi pistä lähetten sterelisaation ku riiti yks kokemus toista en halua ja noist hormooneista ei oo ku haitta ja jatkuva pelkko et ehkäisy pettä.

Vierailija
2/21 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sterilisaatio tehty 2v. sitten. Piuhat katkaistu sektion yhteydessä.

Vuosi sitten alkoi vuotohäiriöt. Nyt syytä tutkitaan, mutta lääkäri jo sanoi, että syytä ei ehkä löydy, sillä syy on steriloinnissa.

Sterilointi aiheuttaa naisille häiriöitä hormoonitoiminnassa: vuotohäiriöitä, alavatsakipuja ja keltarauhashormooni tason laskemista.

Suosittelen googlettamaan, ennen kuin päädytte sterilointiin.

Miehille ei tule ongelmia sektion jälkeen, siksi olisi parempi tehdä se miehelle.

Olen alkanut katumaan sterilointia sen vuoksi, että minulla on ilman keltarauhashormoni lääkitystä kuukautiset 2x kuussa (kierto 10-15pv), ennen sterilointia kierto oli 30-36 päivää.

Harmittaa, että tulikin tehtyä sterilointi itselle, eikä miehelle niin kuin oli alkuperäinen suunnitelma, jonka sotki suunniteltu sektio. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään muutoksia kierrossa tms. Itsekin voin suositella, ei tarvitse muistaa pillereitä eikä muita. Minulla tosin meni yli kuuden raskauden ennen kuin olin varma että lapsiluku on täynnä ; )

Vierailija
4/21 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on naisen homma hoita asian sille et ei tuu enää pentuja. T: Nainen

Vierailija
5/21 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta "kärsin" "lapsettomuudesta". Lainausmerkit siksi, että ensinnäkään en ole lapseton, vaan meillä on kaksi ihan ikiomaksi saatua lasta kansainvälisen adoption kautta. Toisekseen en todellakaan kärsi enää, en ole kärsinyt vuosiin! Vauvaa en tod. halua, en ole halunnut kymmeneen vuoteen. Ei tarvitse huolehtia ehkäisystä, ei tarvitse murehtia ehkäisyn mahdollista pettämistä, ei sekoittaa hormonejaan eikä pilata romanttisia hetkiä kortsun kanssa leikkimisellä... Ihanteellista, siis!

t. maho äiti :) :)

Vierailija
6/21 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei tule ongelmia sektion jälkeen, siksi olisi parempi tehdä se miehelle.

...

Harmittaa, että tulikin tehtyä sterilointi itselle, eikä miehelle niin kuin oli alkuperäinen suunnitelma, jonka sotki suunniteltu sektio. =(

Niin. Olisitte tehneet sen sektion miehelle, olisitte välttäneet ongelmat.

Vierailija
7/21 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumit aiheuttavat hiivaa ;( ja on todettu huonoksi muutenkin pitkäaikaisena ehkäisynä....

Ja sinulla on luultavasti luonnonkumi- eli lateksiallergia. Kokaiskaapas lateksittomia kortsuja, loppuu "hiivasi" luultavasti siihen :)

Vierailija
8/21 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin monesta miehestä moiseen.

Vierailija
9/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean ratkaisun olet siis omaan tilanteeseesi tehnyt. Onnittelut!

Vierailija
10/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä noin 40 % katuu jossain vaiheessa.

Vierailija
11/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun olen 39 v, niin "joku" vielä epäilyttää. eli en vielä hae jonoon, kun en kuitenkaan ole IHAN varma.

Vierailija
12/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niitä joilla on vaan jollain nipistimillä laitettu kiinni ja ne on pettäneet ?

On tuo sterilisaatio täysin 100% ehkäisymuoto ?

Vierailija
13/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on kuitenkin toiminut. Klipsit ovat pitäneet. Ap

Vierailija
14/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on jo 41 ja lapsia kolme, en jaksa pillerirumbaa enää.

Vierailija
15/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin sektion yhteydessä. Piuhat katkaistiin ja vielä päät poltettiin. Sanoivat, että takuuvarmasti pitäisi olla varma ehkäisy.

Kuukautiset tulee säännöllisesti ei ole tarvinnut niistä murehtia. Olen ollut tyytyväinen ratkaisuun ja muutenkaan en olisi enää lapsia voinut riskittä tehdä kun takana 3 sektiota ja 1 alatiesynnytys. Ikää nyt 43v.

Vierailija
16/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vituttaa, lapsia on kolme ja kaikki tulleet maailmaan sektiolla. Raskaudet ovat olleet raskaita, kahdesta lapsesta on ollut raskausmyrkytys. Eli syitä kyllä löytyy toimenpiteen tekemiselle. Pillerit eivät soivi, joten hormonikierukka on, joka on mielestäni inhottava. Syyksi lääkärit sanoivat ikäni jota oli kolmannen lapsen syntyessä 31-vuotta

Vierailija
17/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap 4 lapsen äiti

Vierailija
18/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän vasta 30 kohta mutta lapsiluku on täynnä (2 kpl). Enempää en halua, siitä olen varma. Mieskin samaa mieltä että 2 on hyvä.

Vierailija
19/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan pyytää strerilisaation...

hormonaalista ehkäisyä en saa käyttää... kumit aiheuttavat hiivaa ;( ja on todettu huonoksi muutenkin pitkäaikaisena ehkäisynä...

Todennäköisesti sektiolla tämä synnytys (terveydelliset syyt..) joten siinä samassa meinasin pyytää...

Vierailija
20/21 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielellään se kolme lasta tai enemmän. Lain mukaan kuitenkin yli 30-vuotiaan voi steriloida vaikka ei olisi lapsia lainkaan. Siitä tosin joutuu kyllä vääntämään lääkäreiden kanssa melko lailla, hekin kun tapaavat näitä katujia melko usein.

Sain itse sterilisaation kolmannen lapsen syntymän jälkeen, ikää 32 v. Muuten hyvä mutta klipseillä tehty sterilisaatio petti ja meille on keväällä tulossa neljäs lapsi.