Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas näistä raskausoireista, mutta voivatko ne vähentyä jo viikolla 8?

Vierailija
28.10.2008 |

Kirjoittelin jokin aika sitten, ettei oireita juurikaan (vk. 5) ollut, sitten viikot 6-7 lievää kuvotusta etenkin aterioiden jälkeen, ei aamuisin tms. väsymystä, rinnat arat ja siinäpä se sitten koko lailla onkin. Nyt kun viikkoja on 8+4 huomaan, ettei tuota iltapäivän/ruuan jälkeistä kuvotusta ole juuri lainkaan...tiedän olevani hermoheikko näitten juttujen kanssa...viime viikolla ultrassa kyllä näkyi ihan syke ym. eli kaiken pitäisi olla kunnossa, ihmettelen vain että näinkö aikaisin ne huonovointisuus oireet jo voi vähentyä. Onko kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset:

1. lapsi: Oksentelua viikoille 13-14, sen jälkeen ei loistava vointi koko loppuajan.

2. lapsi: Ei mitään oireita pientä väsymystä lukuunottamatta raskausaikana.

3. lapsi: Oksentelua viikoille 8-9, hirveä väsymys koko raskauden.

Kaikki lapset ovat tyttöjä ja minä raskauksien aikaan suht hyväkuntoinen 26-34-vuotias.

Vierailija
2/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi olen näin pessimistinen ja pelkään tietysti heti pahinta, ei pitäisi kuulostella itseään koko ajan :-( Onko mulle kokemuksia?

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viidettä pukkaa nyt ihan alkuvaiheissa 6+.

Missään raskaudessa en ole voinut megahuonosti, tuskin mitään tuntemuksia on ollut. Samoin nyt-- lauantaina oli haravoidessa melko oksettava olo, sen jälkeen ei taaskaan juuri mitään. vähän tissejä pakottaa ja mahaa turvottaa, sekä väsyttää päivisin.

Olemme kaiketi niiden onnekkaiden joukossa joiden alku raskaudetkaan ei ole kidutusta :)

Vierailija
4/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että monissa raskauksissa ei tule mitään oireita, vasta sitten huomaa itse raskauden, kun maha kasvaa. :)

Missä kävit ultrassa ja mitä maksoi? Julkisella puolella ei kai noin aikaisten vielä ole ultraa tarjolla.