HALUAN EPÄTOIVOISESTI LAIHTUA!!! Takana noin tuhan epäonnistunutta laihdutusyritystä,
olen 155cm ja painan tällä hetkellä 65kg!! n. 10 kiloa haluaisin pois. Enne raskauksia painoin 52 kiloa, ekan lapsen jälkeen sain painon 55 kiloon, mutta nyt kun toinen on jo vuosikas olen edelleen jumissa kilojeni kanssa. Välillä sain painon 60 kiloon, mutta tänä aamuna vaaka näytti tuota masentavaa lukua. Olo on tosi paksu ja turvonnut.... Auttakaa, tsempatkaa ja antakaa vinkkejä!!
Lenkkeilyä harrastan päivittäin eli liikunta osio on suurinpiirtein hallinnassa, mutta sokeri on paheeni.
Kommentit (4)
vaan se mitä syö uudenvuoden ja joulun välissä... se on se ratkaiseva tekijä. ei siihen sun laihduttamiseen voi kukaan muu vaikuttaa kuin sinä itse. ei siis auta vaikka me kaikki päällämme seisoisimme ja sanoisimme että ala laihduttaa. kyllä se on lähdettävä sinun omasta tahdostasi, se on se tie joka tulokseen päätyy. tsemppiä kuitenkin:)
pystyisit kyllä syömään vähemmän. Sillä tavalla ihminen laihtuu.
Opettele oikea annoskoko, esim. päivällisellä riisiä tai pastaa 1,5dl tai 2 perunaa, puolet annoksesta kasviksia kypsytettynä tai salaattina jne...
Mulla on kans tuo sokeri paha. Kromia on pitäny mennä ostamaan, mutta se aina unohtuu.. =/
Mulla on tuota painoa ennemmänki ku sulla, raskauksien myötä sellanen 20 kg on tullut lisää.. Olen saanut puotettua kilon per kuukausi, hitaasti siis on pudonnut, mutta alaspäin kuitenkin.
Itse olen yrittänyt pienentää annoskokoja. Kaupasta ostan vaan suklaapatukan, en sitä levyä. Ruokaa otan vähemmän, ja vaikka jäis vähän nälkä niin en ota lisää.
Tsemppiä sulle, ja toivotaan että osataan pyhien ajan syödä edes suht järkevästi! =)