@@@@@- Joulutonttujen Sunnuntai -@@@@@
Kommentit (24)
Onnea ihanista nyyteistä ainakin Sannille ja Himpulalle ja oli muitakin, sama pää kesät talvet eli ei voi nyt muistaa...
Oma olo on hmm... Ankea! Tuntuu ettei mitää vauvaa ole tulossakaan, ihan utopista koko touhu, eräpäivä mennyt eikä merkkiäkään mistään, ei niin mistään! Kiukuttaa, harmittaa ja huomenna pitäis mennä äitipolille kuulemaan tämän kurkusta jalkoväliin ylettyvän vauvan mittoja.. Saas nähdä mitä lääkäri meinaa, kypsytelläänkö tätä tonttua ties kuinka ja kauan. Olen kuullut että joulu synnärillä on ihana ja ikimuistoinen juu vois ollakin, mutta miten käytännössä järjestää viiden lapsen oleskelu sairaalassa, kun lahjat ja muu joulu odottelis kotona ja kyllä lapsille äidin läsnäolo olis tärkeetä, kun lapsistani neljä viettää joulun jo ilman isäänsä meidän luona. No toivotaan, että asioilla on edelleenkin tapana järjestyä!
Ponnari ja Tonttunen edelleen 40+2 nyt ei tarvis enää yhtää lisää...
mun huonekaveri sillon kaksi vuotta sitten lähti pariksi tunniksi iltalomalle synnäriltä. Vauvaa ei saanut mukaan, mutta sillä äidillä oli toistakymmentä lasta kotona niin ajatteli, että vauva pärjää muutaman tunnin mutta pienimmät siellä kotona ja varmasti isommat myös kaipaa äitiään aattoiltana..
Jos tuo poika olisi laitettu antibioottitippaan niin voi olla, että olisin ite tehnyt saman tempun mutta meillä onneksi tulehdusarvot oli laskeneet ja päästiin kotiin aattoillaksi.
Mutta ikinä en unohda sitä joulua siellä synnärillä, synnäri ylipäänsä on mulle tosissaan muistorikas rakas paikka mutta joulu teki siitä sillon vielä jotain paljon enemmän..
Tietty jos sattuu olemaan just synnyttämässä niin eihän sitten onnistu=)
Mä kun lähdin sektioaika taskussa äippäpolilta niin kätilö vielä huikkas, että jos näyttää, että vauva alkaa syntyä aattoaamuna kello neljä niin sitten leikataan päivystyksenä sillon=) Kuinkahan muorin käy, jos vaikka oli ennustus.....
Vaan nyt mamma nukkumaan, jospa vanhat raihnaset kintut antais nukkua..
Täytyy varmaan kaivaa anopille joululahjaksi tarkotetut pässin puskemat villahousut omaan jalkaan jos mahottomaksi menee=D
Öitä!!
Lahja
enpä tiiä lukeeko näitä yön tekstejä enää kukaan mutta päätinpä vielä jotaki rustata tännekin..
onnittelut kaikille vauvan saaneille!
kiitos tsempityksistä ja peppipiinalle kans kovasti tsemppiä huomiselle! toivotaan että homma sujuu pikaisesti ja muutenkin mukavasti, jos näin nyt synnytyksestä voi sanoa... =)
mua jänskättää huominen niin paljon... olen asennoitunut siihhen että huomenna leikataan mutta pelkään kuitenki sitä mahdollisuutta että kun taas eri lääkäri, niin saattaa yrittääkin ehdottaa vaikka käynnistystä. en kyllä aio suostua. kun sitä sektioaikaa ei siis viimeksi sovittu valmiiksi ja käskipä lääkäri syödä aamupalankin normisti.. ekana siis taas kaikki rutiinitarkistukset ja lääkärikäynnit joissa vierähtää meitin polilla lähes joka kerta 3 tuntia. se on yhtä odottelua vaan.
sitten toivottavasti osastolle ja tippaan ja odotellaan vaan omaa vuoroa leikkuriin... hui...
mullahan on siis kokemus yhestä sektiosta ja tuntuu että tieto lisää vaan tuskaa... viimeksi kaikki meni niin hienosti ettei paljo paremin ois voinu mennä mutta nyt pelkään jos jonkinlaisia juttuja siinä leikkauksessa. mut ei auta nyt, pakkohan tää lapsonen on ulos jo täältä pian saada...
äh, pää on yhtä hattaraa ja ajatus ei kulje.
koitanpa lähtee nukkumaan, vaikka en ihan heti usko että uni tulee.
palaan ilmoittelemaan kunhan kotiudun!
sannuska 41+6 (tai no, kello on jo sen verran että 42)
Nyt on nyytit molemmilla kainalossa, ihana juttu!!
Peppipiinalle ja Sannukalle huomiselle paljon tsemppiä ja jaksuja koitoksiinne!!
Kyllä se vaan on aina ollut jänskä kun tietää, että huomenna on SE päivä kun vauva syntyy..Kahesti on mulla siis käynnistetty.
Ja kyllä sitä aamulla synnärin rappusilla on miettinyt, että mihin sitä on taas ittensä hommannut, vapaaehtoisesti=).
Täällä ei ihmeempiä, jäi lahjaostokset väliin kun pukkas vieraita. Mutta oli kyllä aikas väsykin huonon yön jäljiltä että parempi näin.
Keskittymiskyky on kyllä ihan pois, vauvalle on kyllä neulottu jo mitä tarvii, mutta kaverin lapselle arvelin sukat vielä tehdä vaan jotenkin ei vaan kertakaikkiaan suju. Ei mikään muukaan, ajatukset on ihan vaan vauvassa.
Maha on niin täynnä vauvaa, meinaa ihan haitata onko sen siellä miten paha olla ahtaissa oloissaan. Ei olisi tainnut uskaltaa päästää yli eräpäivän vaikka olisikin pääalaspäin.
Huomenna on kuopuksen neuvola, jänskä nähdä vieläkö on pituuskasvussa tahtina kasvaa koripalloilijaksi=)
Pitää kysyä ennättäiskö vauvan sydänäänet kuunnella kun äippäneuvolan terkka on lomalla ja äippäpolilla käskivät tällä viikolla vielä neuvolassa poiketa..
Jos koittas saada ipanat kohta unille ja itekin jos sais unenpäästä kiinni, olo on kumman rauhaton..
Lahja ja iltajumppaava masu 38+2