Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mitä tapahtui miehelle, ja pitäisikö oikeasti huolestua (sitä teen jo) tai tehdä jotain?!?

Vierailija
15.12.2007 |

Eli siis mies reissussa, melkein toisella puolella maapalloa (+ 6 h aikaeroa). Soitti tunti sitten (siellä kello siis puoli kolme yöllä) ja oli selkeästi humalassa. Sanoi itsekin heti kärkeen, että " sori, rakas, olen nyt vähän huppelissa" ...Pojat olivat kuulemma jääneet vielä baariin, mutta hän halusi lähteä hotellille (ja soittaa matkalla kotiin). Annoin puhelimen parin minuutin puhumisen jälkeen lapselle, sillä mies halusi puhua myös tämän kanssa. Kun ekaluokkalainen puhui miehen kanssa, yht' äkkiä linja katkesi. Kysyin lapselta, että miksi ei antanut luuria takaisin minulle, kun olin parikin kertaa sanonut, että haluan vielä jutella miehen kanssa. Oli kuulemma vain yhteys katkennut. Yritin soittaa takaisin miehelle, linja yhdisti,mutta ei vastausta.

Lähetin viestin: " Mihin katosit, olisin halunnut vielä puhua" ...Ei vastausta.

Lähetin toisen viestin: " Mitä, mihin katosit. Nythän huolestun, kun soitit humalassa (kaverit jääneet baariin), etkä enää ole tavoitettavissa" ...Ei vastausta.

Lähetin vielä kolmannen viestin: " Ihan tosi, ilmoita edes, että pääsit turvassa hotellille. Huolestun." Eikä vastausta.

Mies AINA vastaa viesteihin. Ja nyt siis itse tosiaan soitti minulle keskellä yötä paikallista aikaa, koska oli halunnut lähteä baarista hotellille (yksin!) ja halunnut puhua kanssamme. Yllättäen puhelu katkesi, eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään. Pitäisikö huolestua? Akku ei varmaan loppunut, sillä viestinihän menevät perille ja puhelin hälyyttää.

Lisäksi hotellille ei ole kuin hetken kävelymatka ravintolakadulta, mies olisi jo kauan aikaa sitten ollut laturin äärellä. Huolestuisitteko te? Mitä tekisitte? Itse olen kauhean huolissani!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eniten huolestuttaa tuo, että linja katkesi kesken kaiken - siis samalla kun mies oli KÄVELEMÄSSÄ hotellille - ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, vaikka soitin ja tekstasin HETI linjan katkeamisen jälkeen. Eihän kukaan voi 2 minuutissa kävellä kadulta hotellille, sulkeutua huoneeseensa ja saammua.

En siis olisi ollenkaan ollut huolissani, mutta mies itse soitti minulle humalapäissään kotimatkallaan baarista, sitten linja katkesi ja sen jälkeen ei soittoon tai viesteihin ole vastattu mitään. Puhelin kuitenkin hälyyttää. Ja linja katkesi ihan kesken kaiken, ja miehellä itsellään jäi kaikki " sepostukset jä lässytykset" kesken...

ap

Vierailija
22/23 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä soittaa hotellille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset