Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lapseni kuolisi, tappaisin itseni samantien

Vierailija
15.12.2007 |

Hakisin ison pullon kossua ja lääkäriltä sata diapamia ja se siitä sitten.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/26 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siitä vaan ip-osoitetta jäljittämään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt lapsia itselleni vaan Jumalalle, joten jos he kuolisivat, he matkustaisivat oikeaan osoitteeseen. Jos he olisivat poissa, minulla olisi muutakin tehtävää. Vaikkapa alkaa tehdä töitä maailman lasten hyvinvoinnin eteen. Se on työ, jota en valitettavasti pysty riittävässä määrin hoitamaan kun on omia lapsia huollettavana.

Vierailija
4/26 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi haluaisinkin vielä toisen lapsen, jotta ainokaiselle ei tulisi liikaa paineita. En rakasta edes miestäni niin paljon kuin lastani.

Vierailija
5/26 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain jonkun aikaa tokkurainen ja sen jälkeen krapulainen.

Minä en tappaisi itseäni milloinkaan. Ensi rakkauteni teki niin, joten olen nähnyt/tuntenut mitä se aiheuttaa läheisille. Todella itsekästä tappaa itsensä!

Vierailija
6/26 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi?

Vierailija
7/26 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ongelmistasi härkää sarvista ja ratkaise ne lapsesi takia, hän ansaitsee hyvinvoivan äisin, vai mitä?

Keskity siis elämään, älä kuolemaan!

Vierailija
8/26 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaksi kertaa olen ollut turhaa vatsahuuhtelussa, kun otin liian vähän lääkkeitä. ap

Jollei nämä itsemurhayritykset ole tapahtuneet todella monta vuotta sitten, niin täyttä paskaa puhuu ap:

Tänä päivänä ei JUURI YHTÄKÄÄN lääkeyliannostusta hoideta vatsahuuhtelulla, koska se on todettu varsin tehottomaksi keinoksi estää lääkeaineiden imeytyminen. Letkutukseen pitäisi päästä n. 15 minuutin sisällä intoksikaatiosta, jotta siitä olisi todellista hyötyä.

Nykyään KAIKKI viis-kakkoset hoidetaan LÄÄKEHIILELLÄ, joka on letkutusta huomattavasti tehokkaampi keino.

T: Ensihoitaja

Vierailija
9/26 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä inoastaan ne 5-2:t, joiden ottama lääkeaine ei imeydy hiileen, letkutetaan. Muut hoidetaan poikkeuksetta hiilellä.

Nykytutkimuksen mukaan vatsahuuhtelu jopa pahentaa toksikaatiota, kun lääkemassa vain työntyy syvemmällä ohutsuoleen ja imeytyminen nopeutuu entisestään. Samalla hiilenanto usein viivästyy entisestään.

Eli taitaapi ap nyt vaan lämpimikseen rupatella.

Vierailija:

Kaksi kertaa olen ollut turhaa vatsahuuhtelussa, kun otin liian vähän lääkkeitä. ap

Jollei nämä itsemurhayritykset ole tapahtuneet todella monta vuotta sitten, niin täyttä paskaa puhuu ap:

Tänä päivänä ei JUURI YHTÄKÄÄN lääkeyliannostusta hoideta vatsahuuhtelulla, koska se on todettu varsin tehottomaksi keinoksi estää lääkeaineiden imeytyminen. Letkutukseen pitäisi päästä n. 15 minuutin sisällä intoksikaatiosta, jotta siitä olisi todellista hyötyä.

Nykyään KAIKKI viis-kakkoset hoidetaan LÄÄKEHIILELLÄ, joka on letkutusta huomattavasti tehokkaampi keino.

T: Ensihoitaja

Vierailija
10/26 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:nkin kokemukset voi olla siltä ajalta.

Vierailija
11/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos kaikki lapseni kuolisivat vaikka onnettomuudessa niin varmasti tappaisin itseni. En vain jaksaisi sitä. Elämä on päässyt jostain syystä niinkin huonoon tilanteeseen, että lapset on elämäni ainut sisältö. Mieskin kyllä löytyy, mutta välit on niin kylmät että ei ole paljon väliä.

Vierailija
12/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsen kuollessa tyrkyttävät rauhoittavia luultavasti pyytämättä, että itsari on tosi helppo toteuttaa. ap

Vierailija
13/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelläkin on

Vierailija
14/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla

Vierailija
15/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim

Vierailija
16/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vertauksia..

Vierailija
17/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että sellaisen paketin reseptin kirjoittivatkaan jo itsemurhaa kahdesti yrittäneelle.

Tällä hetkellä kuitenkin vaikuttaa vahvasti siltä, että en tule tarvitsemaan niitä enää. En itseni surmaamiseen, enkä myöskään rauhoittamiseen. Mutta siellä ovat.

Pistää kyllä ajattelemaan välillä.

Vierailija
18/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on myös lääkärit määränneet tosi vahvoja rauhottavia ja unilääkkeitä, vaikka oon yrittänyt lääkkeillä itsemurhaa 2 kertaa. Ihmeellistä.

Vierailija
19/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikesta voi toipua, myös lapsensa kuolemasta.

Vierailija
20/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on tosi ihmeellistä. Ihan niinkuin eivät lukisi sairasketomuksia ollenkaan. Tai ainakaan reagoisi siihen mitä lukevat. Tämäkin oli psykiatrian erikoislääkäri, mua nykyään vakituisesti hoitava. Joten uskoisi että se vähän katsoisi. Ja silloin kun sain ne en todellakaan ollut niin hyvässä kunnossa kuin nyt.

-11-