Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme voi olla? Elohiiri ollut jo toista päivää ov

Vierailija
09.11.2008 |

välillä lähtee hetkeksi pois mutta sitten tulee takaisin, välillä molemmissa silmissä ja välillä vain toisessa. Harvoin mulla elohiiri tulee ja jos tulee niin nykii muutaman kerran ja lähtee sit pois.

Alkoi kun flunssa tuli, ei ole ikinä flunssankaan aikana ollut, en tiedä sitten että liittyvätkö edes toisiinsa.

mistä voi johtua ja miten saan sen pois

"ärsyyntynyt"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elohiiri nyt viidettä päivää. menee siis välillä pois,mutta tulee seuraavana päivänä takas:(

Vierailija
2/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttoiko tämä vai aika, mutta teippasin silmäkulman laastarilla niin tiukasti vastasuuntaan, ettei nykiminen tuntunut.

Elohiiri voi tosiaan olla ärsyttävä.

Vierailija
4/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on lievä flunssa päällä. Olisko niillä yhteyttä toisiinsa? Ainakin väsyneenä mulle tulee elohiiri.

Vierailija
5/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tuntuu ainakin jotenkin tosi oudolta, ihan ku olis kuumetta ihan sikana mut ei oo ku 37,5

Vierailija
6/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaarallista. Kokeile magnesiumia.

Vierailija
7/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulla on ollut elohiiri yli vuoden molemissa silmissä. Vaiva alkoi vuosi sitten kun lokakuussa palasin töihin hoitovapaalta. Olen tutkituttanut vaivaa työterveyshuollossa jossa on otettu verikokeet, tarkistettu näkö ja niska-hartia seutu ja missään ei mitään. Stressi, liika kahvin juoni, alkoholi ja tupakointi kuulema aiheuttaa, minun kohdalla stressi kun noita muita en käytä. Ja on varmasti perääkin, mieluumin olisin ollut kotona lapsen kanssa (olin 3 vuotta), mutta pakko oli lähteä töihin.

Joten ymmärrän oikein hyvin että tilanne ärsyttää sinua. Toivotaan että sinulla vaiva helpottaa!

"Toinen ärsyyntynyt, vaikkakin kaikkeen tottuu"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan