Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisten pitää olla aina puolialasti

Vierailija
08.11.2013 |

Avaan telkkarin. Kohta ohjelman katkaisee mainoskatko. Mainoksessa kiemurtelee tai muuten vaan viehkoilee joku alusvaatteissa kekkuloiva nainen. Toinen mainos. Joku typy kiemurtelee ja kääntyilee seksikkäästi jossain muotirytkyissä.  Ah ihanaa. 

Avaan lehden. Heti sivun kulmassa on joku alusvaatemainos photoshopattu nainen mahdollisimman epämukavassa asennossa ja taas puolialasti pitsihepenissä tyrkkyilee aamukahvipöydässä. UUUH aah.  Ai kun kiva. Uutisjutussa vieressä on joku tärkeä mies puvussa ja salkku kädessä.

Ärsyttää ja minä ainakin olen väsynyt tähän aliarvioimiseen. Taidankin jatkossa boikoitoida kaikkia niitä tavarataloja ja vaateliikkeitä jotka laittavat naiset mainoksiin aina kekkuloimaan  ah niin seksikkäästi puolialasti. 

Voi kun ei aina tarvitsisi telkkarin, lehden ja kadulla kävellessä törmätä aina siihen seksiin ja naisten esittämiseen vaan katseen kohteena. 

Voi kun vaateliikkeet ja tavaratalot arvostaisivat naisia niin, että esittäisivät naisetkin täysissä pukeissa. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat incel naiset taas katkerina, kun nuori nainen pyllistelee ja kerää katseita.

Vierailija
42/46 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on päällä

Vierailija
44/46 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisen oma valinta mitä näyttää..

Vierailija
45/46 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaappa instagram niin saat sydärin.

Vierailija
46/46 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munki mielestä toi cubuksen mainos on aika yliampuva. (Ja ennen kuin joku tulee haukkumaan kateelliseksi läskiksi, niin olen about samaa kokoluokkaa oleva nuori nainen).

Miesten bokserimainokset ja muut on lähes aina hyvällä maulla tehtyjä. Mies kävelee maskuliinisesti. Thäts it. Milloin nähdään miehiä keikistelemässä, pullistelemassa, öljyttyinä hönkimässä seksiä? 

Öljytyt miehet kuulostaa lähinnä joltakin gay-jutulta, tuskin saa useimpiä miehiä tykkäämään/ostamaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme