Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaahan keksimään MISA-nimelle loppuosa

14.12.2007 |

Olen pähkäillyt asiaa jo ikuisuuden, enkä vain keksi mitään loppuosaa Misa nimelle.

Miehelle ei kelpaa pelkkä Misa, ja en halua kaksi osaista nimeä eli ei Misa-Maijaa tai Misa-Kaisaa vaan ainoastaan yksinimi esim. Misaela.

Mutta muita vaihtoehtoja en sitten keksikkään... Tulisko teille jotain mieleen?

Seirana

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilmeisesti siis tytölle antamassa Misa-alkuista nimeä? Olethan huomannut, että Misaa on 2000-luvulla annettu 39 pojalle, mutta vain 8 tytölle. Vaikka kaunis nimi onkin niin itse ehkä pidättäytyisin antamasta leimallisesti pojannimeä tytölle. Ainakin itselleni Misa-Kaisa on vähän vastaava kuin esim. Mikko-Elina.

Misaela olisi omasta mielestäni ainoa joka jossain määrin sopisi.

Vierailija
2/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, meinasin alkaa ehdotella poikien nimiä, mutta onneksi pääkoppa teki stopin. Jospa nimeen lisäisi yhden iin? Siis Miisa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minun korvaani ole erityisen leimallisesti miehen nimi, ennemminkin sukupuoleton. Toki Miisa tai esim. Mila ovat selvästi naisellisia nimiä. Misaan on vaikea keksiä mitään muuta jatkoa, kuin mainitsemasi Misaela, mutta tässä muutama Mise-alkuinen:

Misella

Misela

Miselle

Vierailija
4/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on annettu vain yhdelle tytölle aiemmin, ihme kyllä!

Myös Misanne nimisiä oli muutama kastettu, sekin olisi nätti!

5/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrk:sta löytyi aika kivat :o)

Misandra (1n)

Misaki (1n v.2002, nimi on japanilainen ja tarkoittaa kaunista (mi) ja kukoistavaa (saki)).

Misada (1n)

Misanna-nimeä ei ole vielä annettu, mutta olisi minusta ihan oikean nimen oloinen. Myös Misaila saattaisi mennä läpi.

PS. Hassua, must Misa on selvästi tytön nimi!