Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys: paljonko tällä hetkellä tililläsi rahaa?

Vierailija
14.12.2007 |

mulla 89E, seuraava tulo lapsilisät

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin hoitajan palkoilla elellyt jo yli kymmenen vuotta eikä näistä kyllä säästöön ole jäänyt ja nekin mitä oli on mennyt asuntoon, eikä riittänytkään joten pankki tämänkin suurimmaksi osaksi omistaa.

Tilillä on vaivaiset 145, kun kävin ostamassa juuri kaikki joululahjat. Miehen tilillä luulisin olevan noin 4000

Vierailija
22/30 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, mulla ainakin on se käyttötilillä, miksei olisi?

Säästötilillä on sitten ne " kunnon säästöt" .

Säästötilissä on rajoituksia kuin monesti sieltä voi vuodessa nostaa ilmasiks jonka jälkeen menee joka kerta isot nostopalkkiot. Mä ainakin käytän tiliäni, ja tarviin sitä rahaa enemmän kun muutaman satasen kuussa. Ihan turha sitä korkoa olis saada kun tulos olis plus miinus nolla niitten nostopalkkioiden jälkeen.

Terv. se jolla 20000 käyttiksellä ja muutama kymmen säästöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen itsekin lähihoitaja ja palkka on jotain 1700e/kk joten aika kauan saisi säästää saadakseen 20 000. Ja varsinkin jos mies opiskelee niin sähän joudut maksamaan kaiken.

Vierailija
24/30 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,30 euroa..

Vierailija
25/30 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskokaa tai älkää, olemme asuntovelallisia työmyyriä Helsingistä. (Lähihoitaja+varastomies!)

Vierailija
26/30 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulevat lapsilisät ja sitten kotihoidontuki vuodenvaihteessa.

Vierailija
27/30 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ja miehen tileillä yhteensä n. 70 euroa. neljän päivän päästä tulee n.500¿ ja sit vielä lapsilisä.

Vierailija
28/30 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä rahaa menee käytännössä vaan ruokaan, ja olen aika hyvä rahan käytössä, so. säästämisessä. Mies tienaa hyvin ja maksaa asumiskulut yms., minä vanhempainvapaalla. Oikeasti me ei käytetä paljon mitään elämiseen, vaikka eletään omasta mielestä hyvää elämää. Ollaan ihmetelty, miten muut saa rahansa poltettua niin perusteellisesti!

Vierailija
29/30 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona säästössä noin 1000 ¿ koska toimeentulotukiasiakkaalla ei voi olla säästöjä tilillä.

Vierailija
30/30 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kotona säästössä noin 1000 ¿ koska toimeentulotukiasiakkaalla ei voi olla säästöjä tilillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän