Ei helv*etti noita naapurin kakaroita!
Kello on puol kymmenen illalla, alle kouluikäsillä täys show päällä. Kamala huuto ja kolina, heittävät jotain kovaa palloa seinään. Yks hakkaa pianoa. Ei siis soita mitään, vaan pieksää vaan koskettimia sekaisin! Voi että olen kypsä tuohon yksinhuoltajaan joka ei pysty lainkaan huolehtimaan lapsistaan tai pitämään niille kuria. Miksi tuollaiset ihmiset saavat lapsia???
Ja ei, siellä ei ole bileitä, tää on normaali meno joka ilta. Myös arkisin. Lapset käyvät tarhassa ja yks kai jo koulussakin. Sääliksi käy. Lihava äiti istuu tietokoneella illat pitkät (näkyy ikkunasta erittäin hyvin) ja kakarat joutuu olemaan sisällä riehumassa kun ei jaksa lähteä lasten kanssa ulos edes viikonloppuisin, kauniilla ilmalla. Tuollainen on mielestäni huonoa vanhemmuutta.
Kommentit (8)
Vierailija:
seinien läpi mutta en niitä tässä viitsi kertoa enempää. En tiedä kumpaa säälin enemmän, lapsia vai äitiä. Mutta luulenpa että apua saisi jos sitä haluaisi. Ja ei, en tiedä onko äiti koneella tällä hetkellä, mutta esim. viikonloppuna kun meillä lähdetään ulkoilemaan pariksi tunniksi ja alakerrassa möykätään, on äiti koneella lähtiessä ja kotiin tullessa. Ja iltaisin aina, hyvin näkyy ulos kun istuu ikkunan edessä.. Lapset riehuvat keskenään. Äiti myös huutaa lapsille päivittäin tosi paljon (siis aamuisin ja iltaisin). Olen ajatellut ilmoittaa asiasta lastensuojeluun, mutta tuskin heitä kiinnostaisi. Mitään lyömiseen viittaavaa en ole kuullut, vaikka tosi pahaa huutoa kylläkin.Ja minä olen normaalipainoinen (bmi 19). Naapuri on kyllä selvästi ylipainoinen, väittäisin että paino lähentelee sataa, pituutta saman verran kun meikäläisellä. Eli ei paljon.
ikäiset lapset riehuu ja pitää kamalaa möykkää tähän aikaan illasta? Musta on, sillä mielestäni tähän aikaa illasta olisi hyvä tenavien olla nukkumassa. Mielestäni äiti on huono, koska ei hae apua vaikeuksiinsa, vaikka sellaista tässä yhteiskunnassa on kyllä saatavilla. Itse pidän myös hyvänä sitä, että lasten kanssa ulkoillaan yhdessä, tekee hyvää koko perheelle ja myös sille joka kärsii paino-ongelmista. Ärsyttää kova melu, kun itse rankan päivän jälkeen toivoisi rauhallisuutta. Ja ei, en ajatellut muuttaa metsän keskelle. Kerrostalossa kuuluu ääniä, mutta täällä ainoa häiritsevä ääni tulee ko. naapurista. Ja se on päivittäistä.
Sä tuskin pääset kauppaankaan ilman et ukko ajaa auton kaupan oven eteen .. Mutta jospa se yh;n arki sullekki joskus iskis..Toivotaan ainaki
julkisilla. Eikös toi nyt ollut aika asiaan liittymätöntä? Vai oletko kenties naapurini? Ja kyllä, kenestä tahansa voi tulla yh. Myös minusta. Mutta minä osaisin myös hakea apua jos en jaksa. Kokeiltu on.
hae ihmeessä naapurin lapset mukaanne ulkoilemaan, olisi varmasti onnellinen saadessaan lepohetken, tai voisi jopa innostua itse happea haukkaamaan!
Vierailija:
julkisilla. Eikös toi nyt ollut aika asiaan liittymätöntä? Vai oletko kenties naapurini? Ja kyllä, kenestä tahansa voi tulla yh. Myös minusta. Mutta minä osaisin myös hakea apua jos en jaksa. Kokeiltu on.
Vierailija:
hae ihmeessä naapurin lapset mukaanne ulkoilemaan, olisi varmasti onnellinen saadessaan lepohetken, tai voisi jopa innostua itse happea haukkaamaan!
seinien läpi mutta en niitä tässä viitsi kertoa enempää. En tiedä kumpaa säälin enemmän, lapsia vai äitiä. Mutta luulenpa että apua saisi jos sitä haluaisi. Ja ei, en tiedä onko äiti koneella tällä hetkellä, mutta esim. viikonloppuna kun meillä lähdetään ulkoilemaan pariksi tunniksi ja alakerrassa möykätään, on äiti koneella lähtiessä ja kotiin tullessa. Ja iltaisin aina, hyvin näkyy ulos kun istuu ikkunan edessä.. Lapset riehuvat keskenään. Äiti myös huutaa lapsille päivittäin tosi paljon (siis aamuisin ja iltaisin). Olen ajatellut ilmoittaa asiasta lastensuojeluun, mutta tuskin heitä kiinnostaisi. Mitään lyömiseen viittaavaa en ole kuullut, vaikka tosi pahaa huutoa kylläkin.
Ja minä olen normaalipainoinen (bmi 19). Naapuri on kyllä selvästi ylipainoinen, väittäisin että paino lähentelee sataa, pituutta saman verran kun meikäläisellä. Eli ei paljon.