Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kilahti!

Vierailija
14.12.2007 |

Lapset (6v ja 3v) repivät kerta toisensa jälkeen kerrossängyn yläsängystä lakanat, peitot ja joskus jopa patjan alas.

Heillä on joku sellainen leikki, mutta olen sanonut miljoona kertaa, että lakanoita ei revitä pois sängyistä. Varsinkin, kun yläsänkyyn on aika vaikea panna lakanat takaisin. Eikä ole muutenkaan kiva, että lakanat lojuvat lattialla. Jos peitot ottavat niin sitten ottavat.

Olin äsken nukuttamassa vauvaa ja isommat olivat sillä aikaa taas repineet lakanat pois sängyistä. Hermostuin tosi kovasti. Huusin ja räyhäsin ja sanoin vähän pahastikin. Lopuksi otin lakanat, peitot ja tyynyt pois ja käskin lapset nukkumaan (normaalisti menevät klo 20-21). Siellä ne nyt vinkuvat lakanoita takaisin, mutta en todellakaan taida antaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos odotat hetken että rauhoitut, ja käyt sitten laittamassa ne lakanat takaisin?

ystävällisin terveisin

kokenut kilahtaja

Vierailija
2/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sängyn petaamiseen. 6-vuotias on jo sen verran iso että pystyy oikomaan lakanoita ym.

Siinähän se lapsi oppii että ei kannata mennä repimään petivaatteita pois kun ne joutuu itse laittamaan takaisin.

Ei muuta kuin lapset hommiin vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli tyhjentäny shampoon sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä