Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE CONNECTION 12!!!

Vierailija
03.01.2014 |

Just alan kattoo! Ihanaa :) Mitä mieltä??

Kommentit (1342)

Vierailija
901/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus ja Matt näyttävät nyt olevan keskenään kavereita myös.

Vierailija
902/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetäänpä nyt rautalangasta Ninalle, jos tätä keskustelua lukee:

Joo, me uskotaan, että sinulla ja Henrillä on ollut suhde kesän aikana, mahdollisesti läheinen sellainen. Olette viettäneet paljon aikaa yhdessä, ja Henri on jopa voinut lirkutella yhtä ja toista harhaanjohtavaa. Jotain on voinut tulla lupailtuakin.

MUTTA

Jokaisella meistä on yhtä lailla oikeus lopettaa suhde, kuin aloittaa sellainen. Jokainen meistä voi tehdä virhearvioita ihmisistä, ja muuttaa mielensä heidän suhteen, kun totuus valkenee. Ei Henrillä ole mitään velvollisuutta olla kanssasi missään tekemisissä, tapahtui kesällä mitä tahansa! Tuskin hän on sinua tietoisesti "huijannut", kutsuihan hän sinut Amerikkaankin, mutta itse jätit menemättä.

Lopeta siis tuo naurettava todistelu, jolla nolaat vain ja ainoastaan itsesi. Loukkaat noiden kuvissa olevien ihmisten yksityisyyttä räikeästi julkaisemalla kuvia ilman lupaa! Se vain ja ainoastaan todistaa, että Henrillä on pätevä syy pysyä sinusta kaukana! Itse osoitat kaikille, miksi Henri ei sinua enää halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:01"]

[/quote]

Höh.. Eivät olekaan. Muistini mukaan muutama päivä sitten olivat.

Vierailija
904/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin Henrin ja Ninan treffejä N:n kotona, jossa N istui pöydän ääressä ja H touhuili keittiössä ja paukutteli ovia. Nina puhui vain suomea. Ihan kuin olisi ollut kyse vanhasta pariskunnasta eli varmasti edellisten tv-treffien jälkeen oli tapahtunut paljon. Luulen, että suhde oli siinä vaiheessa ohi, kun N:n olisi pitänyt lähteä jenkkeihin.

Vierailija
905/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin väännetty rautalangasta. ikävä kyllä näihin riipustautujiin harvoin mikään järkipuhe tehoaa: mulla on yksi tuollainen kaveri, joka todella soittelee ja tekstailee miehelle kymmeniä kertoja peräkkäin, vaikka mies ei vastaisi mitään. puhuu seurustelusta, vaikka mies käy silloin tälloin yöpymässä. vikaa on miehessäkin, kun antaa aina uudelleeen siimaa, niin on varmaan henrikin tehnyt. seksi vie kummasti joskus. mutta törkeää henrin kommentit siitä että likes crazy girls.

Vierailija
906/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 11:59"]

"Mulla jäi ekoja jaksoja väliin aika monta. Onko Markuksen äitiä siis näytetty sarjassa kans? Asuuko myös Jenkeissä? Minkälainen tyyppi oli?"

Markuksella on suomalainen äiti. Aika tavallisen näköinen, mukava ja huumorintajuinen. Tytöt kävivät kyläilemässä siellä jollain mökillä Suomessa, heitä oli silloin vielä aika monta mukana. 

[/quote]

Tämä oli minusta sarjan hilpeimpiä kohtauksia: kahdeksan kohtalaisen näpäkkää likkaa saapuu metsään katselemaan Markuksen suvun syntysijoja, kun mökistä kömpii topakka äitimuori muusinuija (tai vastaava) kädessään tervehtimään "miniöitä":) Siihen mennessä niin innokkaalta Eveltäkin hymy jähmettyi huulille, kun bongasi "anopin" kulmahampaat :D Aivan huippua.

[/quote]

Multa meni aika lailla ohi tuon kohtauksen huvittavuus. Monet tytöt myös arvasivat, että äiti on maisemissa. Ja mikä tuo kulmahammasjuttu on, en edes huomannut että naisella oli jotenkin erikoiset hampaat.

[/quote]

Mun mielest Markuksen äiti oli yks parhaista tyypeistä! En tiedä et miks tykkäsin hänen tyylistään jotenkin niin paljon. Ja en todellakaan huomannut hampaissa mitään outoa, huhhu sentään..

[/quote]

Väitättekö, ettei Markuksen äiti muka esittänyt ”äkäistä anoppia” ja etteikö tyttöjen jännittyneillä ilmeillä olisi ollut jotakin viihdearvoa??? Niinhän se oikeassa elämässäkin menee että vanhemmat esittelevät lapsensa maailmalle ja että tulevat miniät ja vävyt korjaavat ”työn jäljet”. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Markuksen pilalle menneet treffit olisivat äidin vika, vaan että Markus itse saa katsoa peiliin ja ottaa saamansa palautteen vastaan.  Moni suhde on mennyt alkoholin takia piloille, eikä kukaan äiti soisi tällaista kohtaloa pojalleen.  Kaikki sympatiani ovat äidin puolella, sillä minullakin pyörii jaloissa kaksi miehistyvää poikaa. Voi olla että itsekin "suojelisin" heitä innokkailta naislaumoilta ;-P

(Viestin #226 ap kirjoittaja)

[/quote]

Muuten olen samaa mieltä kanssasi, mutta alkoholiasiasta Markuksen äidillä taitaa olla eri mielipide. Jossain lehdessähän siteerattiin Markuksen äitiä tyyliin "äiti sanoi Markukselle lempeästi, että ethän sinä oikea suomalainen olisikaan, jollet joisi". Tuo antaa viitteitä siihen suuntaan, että äiti ei näe ongelmaa alkoholin liikakäytössä. Pikemminkin äidin salliva asenne ja tuo suomalaisen juomakulttuurin palvonta kannustaa Markusta juomaan.

[/quote]

Enpä usko, että äidin vastustus tai kannustus vaikuttaa itsekseen asuvan miehen juomatapoihin mitenkään. Äiti on ehkä todennut mikä tilanne on ja toivoi, että Suomesta löytyisi tyttö, joka ymmärtää "suomalaisia juomatapoja". 

Vierailija
907/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Matti oli ainut viisas ja hyvätapainen mies sarjassa. Ei kohentanut, järjesti hyvät treffit kaikille, oli ystävällinen ja katsoi hiljalleen, kiinnostuuko kukaan. Hänen ainut virheensä oli se, että yritti saada romanssia sellaisten naisten kanssa, jotaka eivät oikein olleet hänen tyyliänsä. Aino oli tosi kiinnostunut, mutta Matti piti häntä liian ex-heimojen kaltaisena... Aino oli myös ulkonäöltään hyvin Matin oloinen. Harmittavaa, ettei Matti osannut valita Ainoa matkalle.

Vierailija
908/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tuhat viestiä tässä ketjussa:)

Vierailija
909/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Nyt Nina meni laittomuuden puolelle julkaisemalla tuon sukulaiskuvan. Juuri tänä aamuna oli oikeustieteen professori aamutelevisiossa selvittämässä laillisuuskysymyksiä julkisuuteen liittyen. Hänen mukaansa netissä EI SAA ilman lupaa julkaista ihmisestä otettua kuvaa, joka on otettu hänen yksityisalueellaan kuten kotona. Muuten syyllistyy yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen!

Nina, kun kerrat täällä olet, niin tsekkaapa tämän aamun aamutelevision uusinta TV1:ltä klo 15.15 ja POISTA tuo sukulaiskuva. Muuten voit saada syytteet niskaasi. Ei ihmisten kuvia ihan miten tahansa levitellä, vaikka huvittaisikin!

Vierailija
910/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:08"]

Uutta analysoitavaa koiranuittajasta: https://www.facebook.com/pages/PK-palvelut-oy/283738468333903

[/quote]

Tää firmahan on saanut paljon tykkääjiä. Lieneekö kaikki uteliaita AV-mammoja? ;) 

Vierailija
911/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina N. on postannut FB: n kuva, jossa on ulkona syömässä Henrin ja oman äitinsä kanssa. Koettaa kaikin keinoin tuoda Henrin sanomiset huonoon valoon ja todistella viettäneensä kesän Henrin heilana. Jälleen kerran yksi osoitus kierosta ja manipuloivasta luonteenpiirteestä. Ystäväni toimii samoissa luottamustehtävissä Nina N: n kanssa, eikä hänelläkään ollut mitään hyvää sanottavaa. Ei yllättänyt.

Vierailija
912/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:20"]

Katsoin FB:n asetuksia, ja huomasin, että siellä kaverit saa näkymään myös pelkästään itselleen. Näin ollen vaikka toisella olisi julkiset kaverit, et sinä näy hänen kavereissaan, jos olet sen estänyt. ELI: On mahdollista, että AM, Hanna ja Matt ovat Markuksen kavereita, mutteivät vain omien asetustensa takia näy listoilla. 

Heureka!

Tämä tukee teoriaa siitä, ettei FB-kaveruusstalkkerointi olekaan niin helppoa kuin luullaan.

[/quote]

Ja mitähän hyötyä AM:lla ja Hannalla olisi enää tässä vaiheessa siitä, etteivät näkyisi Markuksen listoilla. 

[/quote]

No eihän se nyt tietenkään ole piilottamisen pointti, etteivät näy Markuksen listoilla vaan ettei kukaan utelias pääse stalkkaamaan heidän kavereisuhteitaan ylipäätänsä? :D

Jutun juju oli se, että FB:stä "ketkä ovat kenenkin kaverilistalla"-systeemi ei ole aukoton siitä syystä, että itsensä on mahdollista piilottaa kaverilistoilta. 

[/quote]

Minä olen taas ymmärtänyt että vaikka oman kaverislistansa saa kyllä kaikilta, myös kavereiltaan, piiloon itse silti näkyy kavereidensa listoilla heidän julkisuusasetuksiensa mukaan. Toisin sanoen jos kaverillasi on julkinen kaverilista, et voi itseäsi sieltä piilottaa.

[/quote]

Eiku joo, olet varmaankin oikeassa. :) Näinhän se varmaan meneekin, ellei sitten jostain muualta saa itseään piilotettua kokonaan. Mutta ei ilmeisesti. 

Vierailija
913/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:25"]

Mitenniin kaikilla fiksuilla on kaverit piilotettuna? Itse en koe, että olisin niin erityinen ihminen, että minun kaverit FB:ssä kiinnostais ketään niin paljon, että ne pitäis piilottaa. 

[/quote]

Oletko varma, että ystäväsi haluavat, että julistat koko maailmalle, että he ovat ystäviäsi? Ihan peruskohteliaisuutta, että pitää ystävälistansa salaisena. Osa ihmistä vain on niin sinisilmäisiä, että eivät tajua, että netissä kannattaa pitää henkilökohtaiset asiat henkilökohtaisina. Maailma on hulluja täynnä.

[/quote]

En tajua, miten tämä liittyy kenenkään yksityisyyteen. Eri asia jos levittelisin toisten kuvia netissä Nina N.-tyyliin tai postailisin toisten profiileita. Jos joku kaveri häpeää/pelkää foliohattu päässä minun ja hänen ystävyyttä FB:ssä, niin olkoot sitten lisäämättä kaveriksi tai poistakoot. Menee vähän hysteeriseksi jo. 

Kyse ei minusta ole mistään kohteliaasta nettikäyttäytymisestä, vaan FB:n lain alaisuuksista. Esimerkiksi toisten lisääminen paikkamerkintöihin kysymättä on paljon ikävämpää käytöstä. Siitä kun voi koitua oikeasti jotain ikävää. En myöskään lisäile kenestäkään kuvia kysymättä, joka on minusta myös paljon pahempi juttu.

Sori kun meni offtopiciksi. En vaan ymmärrä tuollaisia ihme some-pelkoja, en keksi yhtään tilannetta, jossa siitä, että jotkut ovat keskenään FB-kavereita voisi koitua jotain ikävää. Tai ehkä joku pimeä ja kuviteltu mustasukkaisuusdraama, mutta sitten se on jonkun muun kuin minun ongelmani. 

[/quote]

Ei ehkä siitä kaveruudesta niinkään, mutta ymmärrän, että jos kavereina on esim. kovan luokan rikollisia, niin ei välttämättä halua sitä ihan kaikille julkistaa.

Vierailija
914/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 11:59"]

"Mulla jäi ekoja jaksoja väliin aika monta. Onko Markuksen äitiä siis näytetty sarjassa kans? Asuuko myös Jenkeissä? Minkälainen tyyppi oli?"

Markuksella on suomalainen äiti. Aika tavallisen näköinen, mukava ja huumorintajuinen. Tytöt kävivät kyläilemässä siellä jollain mökillä Suomessa, heitä oli silloin vielä aika monta mukana. 

[/quote]

Tämä oli minusta sarjan hilpeimpiä kohtauksia: kahdeksan kohtalaisen näpäkkää likkaa saapuu metsään katselemaan Markuksen suvun syntysijoja, kun mökistä kömpii topakka äitimuori muusinuija (tai vastaava) kädessään tervehtimään "miniöitä":) Siihen mennessä niin innokkaalta Eveltäkin hymy jähmettyi huulille, kun bongasi "anopin" kulmahampaat :D Aivan huippua.

[/quote]

Multa meni aika lailla ohi tuon kohtauksen huvittavuus. Monet tytöt myös arvasivat, että äiti on maisemissa. Ja mikä tuo kulmahammasjuttu on, en edes huomannut että naisella oli jotenkin erikoiset hampaat.

[/quote]

Mun mielest Markuksen äiti oli yks parhaista tyypeistä! En tiedä et miks tykkäsin hänen tyylistään jotenkin niin paljon. Ja en todellakaan huomannut hampaissa mitään outoa, huhhu sentään..

[/quote]

Väitättekö, ettei Markuksen äiti muka esittänyt ”äkäistä anoppia” ja etteikö tyttöjen jännittyneillä ilmeillä olisi ollut jotakin viihdearvoa??? Niinhän se oikeassa elämässäkin menee että vanhemmat esittelevät lapsensa maailmalle ja että tulevat miniät ja vävyt korjaavat ”työn jäljet”. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Markuksen pilalle menneet treffit olisivat äidin vika, vaan että Markus itse saa katsoa peiliin ja ottaa saamansa palautteen vastaan.  Moni suhde on mennyt alkoholin takia piloille, eikä kukaan äiti soisi tällaista kohtaloa pojalleen.  Kaikki sympatiani ovat äidin puolella, sillä minullakin pyörii jaloissa kaksi miehistyvää poikaa. Voi olla että itsekin "suojelisin" heitä innokkailta naislaumoilta ;-P

(Viestin #226 ap kirjoittaja)

[/quote]

Muuten olen samaa mieltä kanssasi, mutta alkoholiasiasta Markuksen äidillä taitaa olla eri mielipide. Jossain lehdessähän siteerattiin Markuksen äitiä tyyliin "äiti sanoi Markukselle lempeästi, että ethän sinä oikea suomalainen olisikaan, jollet joisi". Tuo antaa viitteitä siihen suuntaan, että äiti ei näe ongelmaa alkoholin liikakäytössä. Pikemminkin äidin salliva asenne ja tuo suomalaisen juomakulttuurin palvonta kannustaa Markusta juomaan.

[/quote]

Enpä usko, että äidin vastustus tai kannustus vaikuttaa itsekseen asuvan miehen juomatapoihin mitenkään. Äiti on ehkä todennut mikä tilanne on ja toivoi, että Suomesta löytyisi tyttö, joka ymmärtää "suomalaisia juomatapoja". 

[/quote]

Puhuinkin kasvatuksesta. Jos lapsuudenkodissa on pidetty hyväksyttävänä kännijuomista, niin sitä pitää hyväksyttävänä myös aikuisena. Tai jos lapsuudenkodissa juhlat tarkoittivat sitä, että juodaan tolkku pois, niin samanlaista juhlakulttuuria sitä aikuisena omassakin elämässään harrastaa. Jokainen on kasvatuksensa tulos. Niin se vaan menee.

Vierailija
915/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:01"]

[/quote]

Ei Matt, vaan Matti. Kaikillla kolmella kaiffarilla on ihan suomalaiset nimet. 

Vierailija
916/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:49"]

Ihmettelin Henrin ja Ninan treffejä N:n kotona, jossa N istui pöydän ääressä ja H touhuili keittiössä ja paukutteli ovia. Nina puhui vain suomea. Ihan kuin olisi ollut kyse vanhasta pariskunnasta eli varmasti edellisten tv-treffien jälkeen oli tapahtunut paljon. Luulen, että suhde oli siinä vaiheessa ohi, kun N:n olisi pitänyt lähteä jenkkeihin.

[/quote]

Joo. Selvästi Suomenlinnan ja Henrin vanhempien tapaamisen jälkeen Nina oli luikerrellut Henrin iholle ja he olivat varmasti tavanneet jo useita kertoja kameroiden ulkopuolella. Ehkä juuri siellä kattohuoneistossa? Nurmijärveltä (eikös Nina sieltä ollut?) Helsinkiin on selvästi lyhyempi matka kuin Jyväskylästä tai pohjanmaalta.

Muistan ihmetelleeni juurikin sitä, miten  "luontevasti" Nina puhui Henrille pelkkää suomenkieltä eikä edes vaivautunut yrittämään englantia. Jos Henri olisi ollut Ninalle "vieraampi ihastuksen kohde", olisi hän ainakin yrittänyt puhua englantia ja tehdä myös tällä tavalla vaikutusta. Nyt vaikutusta ei tarvinnut enää tehdä, mies oli houkuteltu ansaan ja pari jäi odottamaan kameraryhmän poistumista jatkaakseen sitä samaa, mitä olivat tehneet jo kauan.

Jotenkin kitkaiselta meno vaikutti viimeisenä valintapäivänä Helsingissä. Ninaa selvästi vaivasi nähdä Henri toisten naisten kanssa eikä kameroiden edessä esittäminen ilmeisesti enää maistunut. Scottiin tutustuminen oli viimeinen pisara, Ninahan oli vaiti eikä tainnut vaihtaa muutamaa sanaa enempää. Henrillekin taisi olla yllätys se, miten negatiivisen vaikutelman Scott Ninasta sai, Saria ja Jyväskylän Ninaa Scott taas kehui.

Nina N. varmasti odotti ja toivoi Henrin tekevän kameroiden edessä lopullisen valinnan etuajassa: siis että mies olisi kuin jossakin halvassa rakkausdraamassa kesken kaiken sanonutkin lopettavansa leikkimisen ohjelmassa ja kertonut valitsevansa matkaan vain ja ainoastaan Ninan. Voi miten se olisikaan hivellyt naisen itsetuntoa ja saanut toiset naiset kateellisiksi!

Vierailija
917/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen muuten mielessäni, miten Nina on hiippaillut siellä Henrin "kattohuoneistossa" ihan yksinään Henrin tietämättä. Heidän yhteinen kotinsahan se oli, joten eihän siinä mitään. Sitten äiti myös mukaan ja yhteissaunomaan kansainvälisessä seurassa!

Vierailija
918/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:25"]

Mitenniin kaikilla fiksuilla on kaverit piilotettuna? Itse en koe, että olisin niin erityinen ihminen, että minun kaverit FB:ssä kiinnostais ketään niin paljon, että ne pitäis piilottaa. 

[/quote]

Oletko varma, että ystäväsi haluavat, että julistat koko maailmalle, että he ovat ystäviäsi? Ihan peruskohteliaisuutta, että pitää ystävälistansa salaisena. Osa ihmistä vain on niin sinisilmäisiä, että eivät tajua, että netissä kannattaa pitää henkilökohtaiset asiat henkilökohtaisina. Maailma on hulluja täynnä.

[/quote]

En tajua, miten tämä liittyy kenenkään yksityisyyteen. Eri asia jos levittelisin toisten kuvia netissä Nina N.-tyyliin tai postailisin toisten profiileita. Jos joku kaveri häpeää/pelkää foliohattu päässä minun ja hänen ystävyyttä FB:ssä, niin olkoot sitten lisäämättä kaveriksi tai poistakoot. Menee vähän hysteeriseksi jo. 

Kyse ei minusta ole mistään kohteliaasta nettikäyttäytymisestä, vaan FB:n lain alaisuuksista. Esimerkiksi toisten lisääminen paikkamerkintöihin kysymättä on paljon ikävämpää käytöstä. Siitä kun voi koitua oikeasti jotain ikävää. En myöskään lisäile kenestäkään kuvia kysymättä, joka on minusta myös paljon pahempi juttu.

Sori kun meni offtopiciksi. En vaan ymmärrä tuollaisia ihme some-pelkoja, en keksi yhtään tilannetta, jossa siitä, että jotkut ovat keskenään FB-kavereita voisi koitua jotain ikävää. Tai ehkä joku pimeä ja kuviteltu mustasukkaisuusdraama, mutta sitten se on jonkun muun kuin minun ongelmani. 

[/quote]

Ei ehkä siitä kaveruudesta niinkään, mutta ymmärrän, että jos kavereina on esim. kovan luokan rikollisia, niin ei välttämättä halua sitä ihan kaikille julkistaa.

[/quote]

Pointti ei ollutkaan se, että kaverien piilottaminen olisi väärin, vaan tässä otettiin kantaa siihen, että kaverien piilottaminen kuuluisi muka hyviin tapoihin ja olisi muka joku some-normi.

Jos joku ei halua näkyä toisen kaverilistalla, niin sitten ei ryhdy tämän kaveriksi. 

Vierailija
919/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 14:46"]

Heh! Nyt Nina meni laittomuuden puolelle julkaisemalla tuon sukulaiskuvan. Juuri tänä aamuna oli oikeustieteen professori aamutelevisiossa selvittämässä laillisuuskysymyksiä julkisuuteen liittyen. Hänen mukaansa netissä EI SAA ilman lupaa julkaista ihmisestä otettua kuvaa, joka on otettu hänen yksityisalueellaan kuten kotona. Muuten syyllistyy yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen!

Nina, kun kerrat täällä olet, niin tsekkaapa tämän aamun aamutelevision uusinta TV1:ltä klo 15.15 ja POISTA tuo sukulaiskuva. Muuten voit saada syytteet niskaasi. Ei ihmisten kuvia ihan miten tahansa levitellä, vaikka huvittaisikin!

[/quote]

Vaikka tuo Ninan toiminta aika sekopäistä onkin, niin mielestäni on myös melkoinen ylilyönti lähteä miettimään sen laillisuutta. Niin kuin jo aiemmin on todettu, täällä spekuloidaan kaikenlaista ja osa asioista on harmaalla alueella.

Mutta nyt esim lainaamani postaaja ei tiedä, onko henkilöiden lupa mahdollisesti olemassa. Lisäksi tuon professorin kanta on tietyssä mielessä vain mielipide, juridisia seuraamuksia esim asian suhteen on turha miettiä, kun asia kuuluu vain asianomistajille.

Mielestäni on siis turha alkaa leikkiä myös oikeussalidraamaa täällä toisten puolesta.

Vierailija
920/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä tosiaan tuo FB:ssä oleva kuva Ninan äidistä ja Henristä. Säälittävää "sotaa" on Nina alkanut käymään kun pitää noin todistella. Ja kyllähän Henri myönsi, että heillä oli suhde, joten turhaan Nina alleviivaa asiaa.

Mutta niin kuin joku jo totesi, tää jälkipuinti alkaa olee melkeen jo mielenkiintoisempaa kuin itse ohjelma ;D

Mitähän tuotantoyhtiö tuumaa Ninan touhuista kun kertoo valheita tuotannon asioista ja antaa ymmärtää, että ohjelma olikin käsikirjoitetumpi, kuin mitä katsojat olettavat? Toisaalta lisäähän tuo sekoilu ohjelman kiinnostavuutta, kun sitä käsitellään niin tiiviisti iltapäivälehdissäkin.

Ketju on lukittu.