LOVE CONNECTION 12!!!
Kommentit (1342)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:54"]
Nyt tarkkana:
Vuoden kiinnostavin tv-uutuus tulee olemaan syksyllä 2014 esitettävä Nina & Nina Show! Sarja kuvataan kesällä Suomessa ja Yhdysvalloissa. Kyseessä on uusi tosi-tv -formaatti, jossa Nina Mikkonen ja Nina Naskali esittelevät parisuhteitaan kukin tahoillaan. Avausjaksossa Nina N. matkustaa Kaliforniaan koputtamaan Henrin ulko-ovelle. Joka jaksossa myös sekä Mikkosen että Naskalin vinkit sinkuille miehen metsästykseen.
Sarjalle odotetaan yli 2,5 miljoonaa katsojaa.
Olisi halpa sarja toteuttaa koska käsikirjoitusta ei tarvittaisi :)
[/quote]
Mikkoskan jutut on aina olleet käsikirjoitettuja ja ohjattuja by Timo T.A. Nykyään kun käsikirjoittajalta ei enää homma suju, jutut on olleet paljon pliisumpia. Joten ei, ei tulis viihdyttävää sarjaa noista kahdesta.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:46"]
Joku laittaa Henrille yksityisviestiä asiasta ja lähettää terkkuja koko ketjun puolesta ja jaksamisia Ninan kanssa.
[/quote]
Henri osannee katsoa asian omasta viestivirrastaan kuten muutkin fb:n käyttäjät.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:55"]
Love connectionin Facebook-sivuilta löytyi tällainen viesti:
Dear Nina: Live today, forget the past. Those relationships weren't meant to last. You ain't sport, you ain't fair showing off you have been there.
[/quote]
Keneltä tuo viesti oli?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:55"]
Dear Nina: Live today, forget the past. Those relationships weren't meant to last. You ain't sport, you ain't fair showing off you have been there.
[/quote]
Keneltä tuo viesti oli?
[/quote]
Vaikuttaa feikkiprofillilta.
Haukkunut... :( Vaikea uskoa, olisi kyllä tosi törppöä. Tiedätkö tarkemmin mitä oli sanonut/ mikä ei pitänyt paikkaansa? Yksityisasioita kai nämä ovat, mutta kun nyt mainitsit niin kiinnostus heräsi... :)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:55"]
[/quote]
Keneltä tuo viesti oli?
[/quote]
[/quote]
Juu, profiili nimimerkillä Elle Ordianaire joka kai tarkoittaa Hän Tavallinen ranskaksi, naisesta siis.. korjatkaa joku joka osaa ranskaa :o
[/quote]
Keneltä tuo viesti oli?
[/quote]
[/quote]
Onkohan joku meistä tän palstan keskustelijoista luonut feikkiprofiilin tuota viestiä varten? :) Toivottavasti Nina huomaa tuon viestin ja oikeasti tajuaa, että ei ole ihan korrektia tuollainen kuvien postailu. Vähän epäilen kyllä, miten hyvin ko. hlö ymmärtää tekojaan.
Ja tuosta kun joku aiemmin sanoi, että Henrin pitäisi pyytää, ettei N laita noita kuvia. Epäilenpä, että on kyllä pyytänytkin, mutta minkäs teet...
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:29"]
Haukkunut... :( Vaikea uskoa, olisi kyllä tosi törppöä. Tiedätkö tarkemmin mitä oli sanonut/ mikä ei pitänyt paikkaansa? Yksityisasioita kai nämä ovat, mutta kun nyt mainitsit niin kiinnostus heräsi... :)
[/quote]
En viitsi mennä syvemmälle asiaan, kun kerta ei ole minun elämäni. Mutta sen voin taata, että tuo on totuus.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:22"]
[/quote]
Keneltä tuo viesti oli?
[/quote]
[/quote]
Juu, profiili nimimerkillä Elle Ordianaire joka kai tarkoittaa Hän Tavallinen ranskaksi, naisesta siis.. korjatkaa joku joka osaa ranskaa :o
[/quote]
Joo, kirjaimellinen Hän (naista tarkoittava hän) Tavallinen eli varmaan voi kääntää vapaasti "tavallinen nainen". Mun lukioranskalla tämä käännös :)
Onpa viihdyttävää seurata tätä jälkipuintia. Näin vain joitakin jaksoja sarjasta, mutta tämä lopun "reality" on kiinnostavampaa. Säälittää Nina, mutta kaipa ihan kaikki sarjaan osallistujat ymmärsivät jo etukäteen että heistä tulee julkisuuden henkilöitä hyvine ja huonoine puolineen.
Kuka olikaan nähnyt unta korrektista Matista? Mä heräsin päikkäreiltä kun unessani tää metsienmiehen näköinen Henri alkoi lääppimään mua. Apua......
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:42"]
[/quote]
En viitsi mennä syvemmälle asiaan, kun kerta ei ole minun elämäni. Mutta sen voin taata, että tuo on totuus.
[/quote]
Lieneekö ollut humalassa, jos tai kun on haukkunut...? Vaikea uskoa Markuksesta, että olisi selvinpäin haukkunut. Vaikutti kuitenkin kohteliaalta yleisesti ottaen. Toisaalta tästä asiasta on vaikea spekuloida, kun ei tiedä kaikkea, mitä kukin osapuoli on sanonut ja tehnyt. Entäs jos AM on vaikka haukkunut/arvostellut ensin.
Minä puolestani näin tänään Finlandia - talon lähettyvillä aivan Matin näköisen miehen ! :D Piti oikein silmiä hieraista ja katsoa uudelleen, että oliko kyseessä todellakin the Matti, mutta eihän se hän ollut..
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:42"]
[/quote]
[/quote]
Lieneekö ollut humalassa, jos tai kun on haukkunut...? Vaikea uskoa Markuksesta, että olisi selvinpäin haukkunut. Vaikutti kuitenkin kohteliaalta yleisesti ottaen. Toisaalta tästä asiasta on vaikea spekuloida, kun ei tiedä kaikkea, mitä kukin osapuoli on sanonut ja tehnyt. Entäs jos AM on vaikka haukkunut/arvostellut ensin.
[/quote]
minä en ole kumpaakaan viestiä kirjoittanut... Mutta miksi on niin vaikea uskoa että Markus voisi sanoa mitään pahasti? Vaikuttaako AM jotenkin siltä, että haukkuis/arvostelisi? En vaan tiedä, mutta jotain mätää tuossa hepussa on. mielestäni haukkuminen ei ole yhtään oikeutetumpaa jos on humalassa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:41"]
Kuka olikaan nähnyt unta korrektista Matista? Mä heräsin päikkäreiltä kun unessani tää metsienmiehen näköinen Henri alkoi lääppimään mua. Apua......
[/quote]
Minä ja puumanainen, tervetuloa joukkoomme :D
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 00:59"]
No mut eihän tuota tunne samaksi ihmiseksi. NN:n profiilikuvassa hymyilevä tylikäs kaunotar EI VOI olla se homssuinen tuulitakki-Nina, joka Henrin pokas! Meitä katsojia on petetty!!
Komea pari Haaviston kanssa. :)
[/quote]
Tyylitaju ei näytä parantuneen yhtään, vaikka kampaaja onkin osannut asiansa.
[/quote]
Ja kuka dorka laittaisi ton mikin lähettimen roikkumaan tuohon mekon pääntiehen suoraan tisulien päälle framille?
No Nina tietenkin!
(Luulen muuten että näin sen valkaistun pehkon vilahtavan eilen häämessuilla)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:34"]
Tuo paperi viittaisi siihen että sairaus on totta... En tiedä oliko se se syy sitten (tai oliko se ainoa syy), mutta toisaalta aika hyvä syy olisi. En vain ymmärrä miksei Nina sanonut alunperinkin että syynä sairastuminen, eihän sitä olisi tarvinnut sen tarkemmin edes selittää kuka sairastui ja mihin. Nyt on sepustanut sitä ja tätä ja tehnyt hallaa vain omalle uskottavuudelleen. Tulee pakosta mieleen että jotain muutakin taustalla olisi ollut. Mutta sympatiat hänelle. Sairautta en toivoisi kenellekään. Itselläkin taipumusta aneemisuuteen.
Mistäköhän muuten puhui kun sanoi että häneltä tivataan totuutta? Toivottavasti nyt ei ainakaan av:n takia ole painetta tehdä tunnustuksia, eihän sillä nyt niin väliä ole mitä täällä kirjoitetaan. Ja tämän kommentin jälkeen ajattelen että mitä hittoa, eihän tämä palsta ole maailman keskipiste ja kyllä varmaan on jostain muustakin kyse kun meistä... :D
[/quote]
Anteeksi olen pudonnut kärryiltä. Mistä sairauskertomuksesta ja paperista te puhutte? :-O
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:01"]
Anteeksi olen pudonnut kärryiltä. Mistä sairauskertomuksesta ja paperista te puhutte? :-O
[/quote]
Katso Ninan Facebookista. Siel on kuva lääkärinlausunnosta. Ihan julkinen kaikille kiinnostuneille. :)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:34"]
Tuo paperi viittaisi siihen että sairaus on totta... En tiedä oliko se se syy sitten (tai oliko se ainoa syy), mutta toisaalta aika hyvä syy olisi. En vain ymmärrä miksei Nina sanonut alunperinkin että syynä sairastuminen, eihän sitä olisi tarvinnut sen tarkemmin edes selittää kuka sairastui ja mihin. Nyt on sepustanut sitä ja tätä ja tehnyt hallaa vain omalle uskottavuudelleen. Tulee pakosta mieleen että jotain muutakin taustalla olisi ollut. Mutta sympatiat hänelle. Sairautta en toivoisi kenellekään. Itselläkin taipumusta aneemisuuteen.
Mistäköhän muuten puhui kun sanoi että häneltä tivataan totuutta? Toivottavasti nyt ei ainakaan av:n takia ole painetta tehdä tunnustuksia, eihän sillä nyt niin väliä ole mitä täällä kirjoitetaan. Ja tämän kommentin jälkeen ajattelen että mitä hittoa, eihän tämä palsta ole maailman keskipiste ja kyllä varmaan on jostain muustakin kyse kun meistä... :D
[/quote]
[/quote]
Nina paljastaa fb:ssä jo kolmannen vaihtoehtoisen syyn Henri-romanssinsa kariutumiselle, liitteenä kuva sairaskertomuksesta josta selviää että hän on joutunut osastolle erittäin alhaisen hemoglobiinin takia elokuussa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:44"]
Hei eiköhän jo riitä jauhaminen Nina N:stä :) Haluan itse puhua A-M ja Markuksen jutusta. Miksei A-M antanut Markukselle toista tilaisuutta?? Ja tarkoitushan oli tutustua toisen elämään. Matti kyllä järjesti trefiit hyvin ja mukavaa tekemistä :)
[/quote]
Olen kuullut tutun kautta, ettei tuo tyttöjen matka Kaliforniaan mennyt ihan mutkitta... Tuo sammuminen ei ollut ainut töppäily, vaan jotkut asiat ei enään pitänyt paikkaansa ja kaiken kukkuraksi oli pilannut AM:n 25-syntymäpäivät haukkumalla häntä. Muistakaa, että todellisuus on kaikkea muuta kun mitä TV:ssä näytetään :)
[/quote]
Voi ei! Jos se on totta, niin ei varmasti tytöt viitsi hienotunteisuuttaan kaikkea kertoakaan lehdissä. Sammumisesta oli helppo kertoa ja helppo sanoa syyksi, että se harmitti, koska asiasta oli jo viitteitä tv:ssä. Varmaan haluaa jättää jotkut kulissien takaiset jutut vain omaksi ja lähipiirin tiedoksi. Fiksua, vaikka onkin ollut julkinen tv-ohjelma.