Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE CONNECTION 12!!!

Vierailija
03.01.2014 |

Just alan kattoo! Ihanaa :) Mitä mieltä??

Kommentit (1342)

Vierailija
421/1342 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan katsoa sitä Ninan viimeistä jaksoa areenasta uudelleen, jotenkin varsinkin ne Scott-kohtaukset näytti ihan erilaiselta tässä valossa..

Vierailija
422/1342 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina valehtelee minkä kerkeää, samoin toimii ihan tosielämässäkin. Nina on kova valehtelemaan, puhumaan pahaa muista ihmisista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1342 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina valehtelee minkä kerkeää, samoin toimii ihan tosielämässäkin. Nina on kova valehtelemaan, puhumaan pahaa muista ihmisista jne.

Vierailija
424/1342 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:01"]

Anteeksi olen pudonnut kärryiltä. Mistä sairauskertomuksesta ja paperista te puhutte? :-O

[/quote]

Katsoin just äsken , ei ollunna mitään.

Katso Ninan Facebookista. Siel on kuva lääkärinlausunnosta. Ihan julkinen kaikille kiinnostuneille. :)

[/quote]

Vierailija
425/1342 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo poistettu.. siellä oli pitkä tarina tänään päivällä, koska häneltä oli kuulemma vaadittu totuutta.

Vierailija
426/1342 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 22:28"]

Anteeksi olen pudonnut kärryiltä. Mistä sairauskertomuksesta ja paperista te puhutte? :-O

[/quote]

Katso Ninan Facebookista. Siel on kuva lääkärinlausunnosta. Ihan julkinen kaikille kiinnostuneille. :)

[/quote]

[/quote]

Minäkin kävin katsomassa, mutta on poistanut kuvan. :-(
Tuskin kuitenkaan on ollut oikea syy. Moni Ninan tunteva on kertonut hänen olleen aina kova valehtelemaan ja juonimaan.

Vierailija
427/1342 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:41"]

Kuka olikaan nähnyt unta korrektista Matista? Mä heräsin päikkäreiltä kun unessani tää metsienmiehen näköinen Henri alkoi lääppimään mua. Apua......

[/quote]

Minä ja puumanainen, tervetuloa joukkoomme :D

[/quote]

Puumanainen toivottaa myös tervetulleeksi laatu-unien näkijöiden kasvavaan joukkoon. Mulla on jotenkin sellainen tunne, että siinä mun unessani Matilla oli joku nahkakaistale kaulussa (hyi mua) ja siitä mä sitten sitä lähdin repimään :D

Vierailija
428/1342 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:29"]

Haukkunut... :( Vaikea uskoa, olisi kyllä tosi törppöä. Tiedätkö tarkemmin mitä oli sanonut/ mikä ei pitänyt paikkaansa? Yksityisasioita kai nämä ovat, mutta kun nyt mainitsit niin kiinnostus heräsi... :)

[/quote]

En viitsi mennä syvemmälle asiaan, kun kerta ei ole minun elämäni. Mutta sen voin taata, että tuo on totuus. 

[/quote]

Lieneekö ollut humalassa, jos tai kun on haukkunut...? Vaikea uskoa Markuksesta, että olisi selvinpäin haukkunut. Vaikutti kuitenkin kohteliaalta yleisesti ottaen. Toisaalta tästä asiasta on vaikea spekuloida, kun ei tiedä kaikkea, mitä kukin osapuoli on sanonut ja tehnyt. Entäs jos AM on vaikka haukkunut/arvostellut ensin.

[/quote]

minä en ole kumpaakaan viestiä kirjoittanut... Mutta miksi on niin vaikea uskoa että Markus voisi sanoa mitään pahasti? Vaikuttaako AM jotenkin siltä, että haukkuis/arvostelisi? En vaan tiedä, mutta jotain mätää tuossa hepussa on. mielestäni haukkuminen ei ole yhtään oikeutetumpaa jos on humalassa. 

[/quote]

No ei tietenkään oikeuta haukkumaan. Mietin, vaan että ehkä päissään alentuu sellaiseen.

Vierailija
429/1342 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:29"]

Haukkunut... :( Vaikea uskoa, olisi kyllä tosi törppöä. Tiedätkö tarkemmin mitä oli sanonut/ mikä ei pitänyt paikkaansa? Yksityisasioita kai nämä ovat, mutta kun nyt mainitsit niin kiinnostus heräsi... :)

[/quote]

En viitsi mennä syvemmälle asiaan, kun kerta ei ole minun elämäni. Mutta sen voin taata, että tuo on totuus. 

[/quote]

Lieneekö ollut humalassa, jos tai kun on haukkunut...? Vaikea uskoa Markuksesta, että olisi selvinpäin haukkunut. Vaikutti kuitenkin kohteliaalta yleisesti ottaen. Toisaalta tästä asiasta on vaikea spekuloida, kun ei tiedä kaikkea, mitä kukin osapuoli on sanonut ja tehnyt. Entäs jos AM on vaikka haukkunut/arvostellut ensin.

[/quote]

minä en ole kumpaakaan viestiä kirjoittanut... Mutta miksi on niin vaikea uskoa että Markus voisi sanoa mitään pahasti? Vaikuttaako AM jotenkin siltä, että haukkuis/arvostelisi? En vaan tiedä, mutta jotain mätää tuossa hepussa on. mielestäni haukkuminen ei ole yhtään oikeutetumpaa jos on humalassa. 

[/quote]

No ei tietenkään oikeuta haukkumaan. Mietin, vaan että ehkä päissään alentuu sellaiseen.

Vierailija
430/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan kuvakaappaa niitä Ninan fb-päivityksiä ja jaa edes yhtä tänne av:lle? Jos ne kerran ovat kaikille avoimia ja näkyviä?

Kaikki kun eivät edelleenkään ole facessa...

Vierailija
431/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole kaikille parempi, että hän poistaisi ne sieltä facebookistakin. Ei todellakaan tarvitsella levitellä laajemmalle.

Vierailija
432/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen piiirre on havaita itsessä halu ''ristiinaulita'' yhdessä muiden bash talkereiden kanssa joku näistä osanottajista, kun tulee yhteisdraivi päälle. Liekö inhimillinen tai epäinhimillinen piirre meissä ihmisissä? Löytää joku syntipukki, jota yhdessä sitten ... vihata ja häpäistä? Omaa toimintaani itsekin hämmästellen..

Vierailija
433/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen piiirre on havaita itsessä halu ''ristiinaulita'' yhdessä muiden bash talkereiden kanssa joku näistä osanottajista, kun tulee yhteisdraivi päälle. Liekö inhimillinen tai epäinhimillinen piirre meissä ihmisissä? Löytää joku syntipukki, jota yhdessä sitten ... vihata ja häpäistä? Omaa toimintaani itsekin hämmästellen..

Vierailija
434/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
435/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
436/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 22:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minäkin kävin katsomassa, mutta on poistanut kuvan. :-(
Tuskin kuitenkaan on ollut oikea syy. Moni Ninan tunteva on kertonut hänen olleen aina kova valehtelemaan ja juonimaan.

[/quote]

Olkoon vaikka joulupukki, niin silti on mahdotonta olla yhtä aikaa sairaalassa ja kuvauksissa.

Vierailija
437/1342 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nina poistanut sen sukukuvan?

Vierailija
438/1342 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 09:31"]

Miten jotkut voi olla noin sokeita sarkasmille...

[/quote]

Lienee jokin lassukka asialla.

Vierailija
439/1342 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 17:44"]

Sitä minä vaan mietin, miksei esim. Jesse valikoitunut yhdeksi poikamiehistä? Hänessähän olis ollut enemmän potentiaalia kuin noissa valituissa yhteensä! Ja ihan turha sanoa ettei saanut tarpeeksi postia: aivan varmasti sai, tuotantohan nämä miehet sitten lopulta valitsi!

http://olotila.yle.fi/mina/parisuhde/love-connection

[/quote]

Tuo Jesse näyttää epämiellyttävältä tuossa nyrkkeilykuvassa. Kuka nyt nyrkkisankarin haluaisi. Lisäksi särähti korvaan tuo "pidän kauniista naisista" -kommentti. Vähän liian pinnallista. Jos olisi ollut parempi kuva ja esittely, olisi voinut tulla valituksikin.

Vierailija
440/1342 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 17:44"]

Sitä minä vaan mietin, miksei esim. Jesse valikoitunut yhdeksi poikamiehistä? Hänessähän olis ollut enemmän potentiaalia kuin noissa valituissa yhteensä! Ja ihan turha sanoa ettei saanut tarpeeksi postia: aivan varmasti sai, tuotantohan nämä miehet sitten lopulta valitsi!

http://olotila.yle.fi/mina/parisuhde/love-connection

[/quote]

Tuo Jesse näyttää epämiellyttävältä tuossa nyrkkeilykuvassa. Kuka nyt nyrkkisankarin haluaisi. Lisäksi särähti korvaan tuo "pidän kauniista naisista" -kommentti. Vähän liian pinnallista. Jos olisi ollut parempi kuva ja esittely, olisi voinut tulla valituksikin.

[/quote]

News flash: Kaikki miehet pitävät kauniista naisista. Kaikilla ei vain ole heihin mahkuja joten suurin osa tyytyy vähemmän kauniisiin. Mikä tässä on niin vaikeaa hyväksyä? Syyllistetään miehiä siitä että pitävät kauniista naisista hoh anna mun kaikki kestää.

Ketju on lukittu.