Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin tänään vanhan kaverini

Vierailija
14.12.2007 |

Oli tosi kiva nähdä ja juteltiin tosi paljon. Sitten hän sanoi että kun vauvakin syntyy kuukauden päästä jo niin... Mä en ollut edes huomannut että oli raskaana, ja tyhmänä siihen,ootko sä raskaana vai....

Kaverini painaa varmaan 120kg, ja on aika mahakás ollut aina.. Nyt pelkään kuollakseni että loukkasin hänen tunteitaan.

En vain oikeasti huomannut mitään erilaista hänessä. En selvää vauva mahaa..

Hitto että on paha mieli, näin oikein hänen silmistään että letkautukseni loukkasi häntä.

Mitenhän tämän saisi korjattua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti kerran on sen kokoinen - varmaan on itsekin tietoinen asiasta. Raskaana ollessa sitä vaan on vähän herkkä...

Mulle vanha kaveri totesi tavatessamme, kun kerroin olevani äitiyslomalla: " Ai, millon sulla on laskettu aika?" Minä siihen, että poika 3 kk on kotona isänsä kanssa... :D (Ja en oikeesti ole paksu, kiloja oli silloin alle 70 ja oon aika pitkä.) Naurattaa vieläkin sen ilme kun tajusi mitä tuli sanottua... :D

Vierailija
2/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt VAAN ala selittelemään mitään;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnitellut puolitutta naista raskaudesta (oli oudosti vain vatsasta lihava) ja hän ei ollutkaan. sen jälkeen en ole ikinä kysellyt tai arvaillut raskauksia :)