Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan poikki... Eilen baarissa ja nyt pitäisi jaksaa hoitaa lapset. Plääh.

Vierailija
14.12.2007 |

Mitäs tekemistä heille keksisi, kun en jaksa uloskaan heidän kanssaan lähteä? Toinen pelaa pleikkaa ja toinen leikkii legoilla, mutta eihän ne sitä koko päivää jaksa tehdä. . .

Onneksi tätä tapahtuu harvoin.. siis että äiti on väsynyt..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä! Meillä mennään vuorotellen niin, että kun toinen saa lähteä pitämään hauskaa kavereiden kanssa, hän sitten saa kanssa tehdä niin, ilman että täytyy miettiä seuraavaa aamua. Jos minä olen ollut baarissa, mies jopa lähtee seuraavana aamuna uimaan, kyläilemään tai muualle touhuilemaan lapsen kanssa, niin että saan nukkua rauhassa.

Miksi mennä baariin arkena?

Vierailija
2/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käynkin vain viikonloppuisin, mutta nyt oli erikoistapaus.

Tiesin jo illalla, että tämä päivä ei tule olemaan helppo, mutta halusin lähteä...

Keksisittekö nyt jotain kivaa tekemistä lapsille ja meille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääasia baariin lähdössä on nähdä ystäviä, seurustella heidän kanssaan ja pitää hauskaa, on arki paljon parempikin vaihtoehto: ei ole tungosta, saa istumapaikan, kaiken maailman humalaörveltäjiä ja kaatokännien vetäjiä on vähemmän liikkeellä, saa olla enemmän rauhassa ystäviensä kanssa, ei ole taksijonoja, paikkoihin maksaa vähemmän sisään, saa parempaa palvelua...

Itse en käy arkena baarissa juuri ap:n mainitsemasta syystä (ikävää kun joutuu miettimään seuraavaa aamua), mutta muuten siinä nyt ei pitäisi olla mitään eroa, juoko tuoppinsa torstaina vai lauantaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä