Miksi jotkut ihmiset on hitaita liikkeissään ja puheessaan?
lääkitys, mt-ongelmat pl. Toimiiko eri ihmisten tietoisuus eri nopeudella. Vähän samalla tavalla kuin etana varmaan kokee olevansa nopea ja lintu on niin nopea liikkeissään ettei ihminen pysy perässä
Kommentit (20)
Tapahtuuko mitään, yhtään mitään. Pitää olla aktiivista toimintaa ja jotain mikä pitää kiinni keskustelussa.
E-te-nee.
Sano jo
Voin sanoa sen sinulle loppuun puolestasi
aivot pyörii eri kellotaajuudella eri ihmisillä :P
Kooskaa koiraallaanii on aaadddhhhh jaa omaalllaaa hiitaaalllaaaa käyytöökseelläääniii saan seen raauuhoooiiitttuuumaaaaaan :)
Tarkoitatko puheissa JA liikkeissä? Voi olla esim. Parkinsonin tauti.
Temperamentistä on kyse. Sitä on melko mahdoton muuttaa.
Lisäksi voi olla kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka hoitamattomana voi johtaa hidastumiseen kaikilla elimistön toimintojen alueella.
Toiset on nopeita, toiset on hitaita. Toiset on pitkiä, toiset on lyhyitä jne.
Minä ajattelen asian ennen kuin sanon sen ääneen.
Varastoin kerran elämässä pussinuuskaa huuleen. Testasin kun terassilla tarjottiin.
Älykkäät ihmiset puhuu nopeammin. Ja sitten on ne samihyypiät.
En sylkenyt vanhaa mälliä pois ennen kuin laitoin seuraavan.
Minä olen aiemmin puhunut ja / tai kirjoittanut ajattelemattomasti. Opettelemalla puhumaan hitaammin ehdin paremmin harkita sanojani ja niitten seurauksia. Sama on liikkumisen suhteen, aiemmin ryntäilin ja törmäilin milloin mihinkin seinään, huonekaluihin ja tolppiin. Hitaasti kulkemalla ja ympärilleen katsomalla törmäilyä on tosi vähän enää.
Mulla on yksi kaveri, jolla kestää aina ikuisuus päästä tarinansa pointtiin. Jos kertoo vaikka marjapiirakan leipomisesta, niin tarinassa kerrotaan kautta rantain, miten kaupassakin mietittiin otetaanko rainbown jauhoja vai myllynparasta (mutta otettiin kuulemma kuitenkin rainbowta kun oli vähän halvempaa), millainen jono oli kaupassa ja millä maksettiin, mitä näki siinä kauppareissun aikana ja kotona ihmeteltiin, että mihinkähän se piirakkavuoka on sitten mennyt viime kesän jälkeen, ei mutta sittenhän muistin, että sen on oltava eri kaapissa. Kaikki hyvin monotonisella ja hitaalla puhetavalla maustettuna.
Luulen, että hän on joko vähän yksinkertainen, yksinäinen tai sitten rakastaa vain omaa ääntään silloin kun pääsee ääneen. Meitä on niin monenlaista tallaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi kaveri, jolla kestää aina ikuisuus päästä tarinansa pointtiin. Jos kertoo vaikka marjapiirakan leipomisesta, niin tarinassa kerrotaan kautta rantain, miten kaupassakin mietittiin otetaanko rainbown jauhoja vai myllynparasta (mutta otettiin kuulemma kuitenkin rainbowta kun oli vähän halvempaa), millainen jono oli kaupassa ja millä maksettiin, mitä näki siinä kauppareissun aikana ja kotona ihmeteltiin, että mihinkähän se piirakkavuoka on sitten mennyt viime kesän jälkeen, ei mutta sittenhän muistin, että sen on oltava eri kaapissa. Kaikki hyvin monotonisella ja hitaalla puhetavalla maustettuna.
Luulen, että hän on joko vähän yksinkertainen, yksinäinen tai sitten rakastaa vain omaa ääntään silloin kun pääsee ääneen. Meitä on niin monenlaista tallaajaa.
Entäs ne joiden jutunkertominen pysähtyy jankkaamiseen siitä oliko sillä kaupassa nähdyllä naapurin Uolevilla keltainen vai ruskea takki ja sitä muistellaan ainakin 10 minuuttia... :D
Varmasti jotain sellaista. Yritä hidastaa omaa nopetta hitaan puhujan nopeuteen. Omat aivot käsittelee jo monta sanaa yhden lauseen aikana. Tämä on liian hidastempoista.