Nyt on sitten sukuriita paalla :( ltiin viime viikonloppuna haissa ja siella morsiammen aiti kovaan aaneen kehui tyttarensa kauneutta.
Meidän nippa nappa 3v sanoi morsiammen kampauksesta, että näyttää ihan mummin puutarhatontulta. Kampus oli sellainen jännä tötterö. Morsian veti kauheet lämmöt, kiljui jotain että lapsi pilasi hänen hääpäivänsä ja juoksi vessaan itkemään, mökötti siellä varmaan 15 minuuttia. Nyt sitten on meiltä peruutettu kutsu koko suvun joulupäivälliselle :(
Kommentit (12)
hankkis elämän jos maailma sortuu kolmevuotiian kommenttiin.. buahahahahahahahah en edes haluis kuuluu sukuun jossa on tollanen daiju :)
Jopa on herkkähipiäinen morsmaikku ja suku. Ei oikein lapsen (varsinkaan noin pienen) puheista pidä loukkaantua.
Mulle sukulaistyttö sanoi kerran, että haisen pahalle (ja varmaan haisinkin, oli silloin juuri menkat ja side oli ollut suht. pitkään vaihtamatta). En suuttunut, lähinnä vähän vain nolostuin hänen vanhempiensa puolesta, jotka hekään eivät oikein osanneet sanoa mitään.
Oma lapseni taas on n. 2-vuotiaana sanonut monellekin ihmiselle, että sulla on iso maha. Nyt olen jo hieman saanut oppimaan, että ihan mitä tahansa ei saa kenelle tahansa mennä sanomaan...
3-vuotias tuttu muksu, että onpas sulla isot tissit :D
Lapsen äitiä hävetti ihan hulluna ja rupes torumaan, mua lähinnä nauratti. Tottahan se oli :)
ja nyt meillä lisää perhettä. Morsian ja morsiammen äiti olivat kireitä kuin viulun kielet koko juhlan. Nyt sitten tämä täti (morsiamen äiti) " kauniisti" ilmoitti, että meidän taitaa olla parempi olla tulematta joulun syöminkeihin, koska ei ole oikein lapsille tilaisuus, ei ole muita lapsia tulossa eikä pukkiakaan ja syödäänkin pitkän kaavan mukaan. 2 aikaisempana jouluna kyllä ollaan sovittu ja jopa joidenkin sukulaisten odottamia.
Joa aikuinen sanoisi, eri juttu, mutta lapsen suusta kuultuna ei pitäisi loukkaantua:)
Lapset nyt höpöttävät muuten mitä sattuu...
Kun katsottiin vajaa 2 v. lapsen kanssa kirjaa tänään, hän sanoi aina noitaa (muumikirja) mummonsa nimellä. Lapset nyt vaan ovat sellaisia. Minä huomauttelin kaikista hajuista pienenä kovaan ääneen, kun inhosin pahoja hajuja. Oli siinäkin äidillä noloja tilanteita monesti.
Juuri tuollaisen takia inhoan häitä. Kaiken pitäisi olla niin täydellistä. Sitten yksi kolmevuotias " pilaa kaiken" . Kuvaa niin hyvin koko nykyaikaista kieroutunutta suhtautumista häihin tuo pieni episodi, oli se sitten totta tai ei.
Olin just menossa seuraavana viikonloppuna naimisiin. Ulkona oli järkky lumiräntämyrsky ja työkaverini katsoi minua, sitten ulos ja totesi, että ilma on kuin morsian.
Oli aika osuva heitto... :-)
Hääjuhlaa suunnitellaan vuosikausia ja kaiken pitäisi olla TÄYDELLISTÄ. Sydämellistä hääjuhlaa ei yksi 3-vuotiaan kommentti pysty pilaamaan.
Ole rauhassa ap ja yritä päästä asiasta yli. Jos suku vihoittelee, niin anna vihoitella. Voit tietysti vielä soittaa morsiamelle ja yrittää saada myrskyä tyynnyteltyä, mutta voi olla ehkä viisaampaa antaa pahimpien kuohujen laantua.
Sori mutta naurattaa väkisin toi kommentti :DDD Niin hyvä läppä!
Noh, noita pikkusieluisia morsiamia riittää, pääasia että teidän muksulla on hillittömän hauska mielikuvitus, taitaa tulla mukavampi joulu ilman sukua :)