Mitä mieltä olisitte tästä lahjasta lastemme kummitädille ja tädille?
Korurasia jonka sisällä olisi lahjakortti johonkin koruliikkeeseen esim Timanttiset. Lahjakortti olisi vaikka 80 euroa.
Ostaa lahjoja kovasti lapsillemme ja on meille rakas henkilö. Itse en osaa mitään korua hänelle valita, vaativa maku. Onko liian pieni summa, saako sillä mitään muuta kuin rihkamaa?
Kommentit (5)
yritän pysyä noin 10-15 eeuron lahjoissa jotka menee lasten kummeille.
Alle 100¿ ei nimittäin kovin kummoista saa, ei ainakaan mitään, mikä sopii aikuiselle, jolla vaativa maku...
Kiva sinäänsä tuo lahjaidea, mutta taitaa tulla kokonaisuutena kalliiksi. Mä ehdottaisin, että pistät sekä korurasian, että korun rahat yhteen, ostat kivan korurasian vaihtomahdollisuudella (koruliikkeet myy, eli voi halutessaan vaikka koruun sitten vaihtaa) ja laitat vaikka jonkun jouluisen pukukorun tms. edullisen, mutta hauskan jutun sinne " pesämunaksi" .
Siis ajattelin ihan niin ettei sen korurasian tarvisi olla mikään kovin erikoinen. Vaan sen kun avaisi niin siellä olisi paperinen yllätys.
Jos sitten ostaisin 100 euron lahjakortin. Olisiko se vähän juhlavampi?
Minä ainakin nolostuisin, jos saisin kummilapseltani tai sisariltani lahjaksi noin arvokkaan lahjakortin :)