Oisko jalkakylpylaite 8- ja 9 luokkalaisille tytöille ihan hölmö joululahja?
Kommentit (12)
mieti että sitä käytetään ehkä alussa, kunnes se menee niiden muiden leipäkoneiden ja hierontalaitteiden joukkoon.. eli kaappiin homehtumaan.
Mitä jos ostaisit vaikka muutaman kerran ihan kosmetologille.. Voisi olla aika kiva elämys! Siis esim. kulmien värjäys ja nyppiminen,ehkä meikkausneuvoja..? Sen ikäinen osaa kyllä varmaan sitä arvostaa
Mäkin ostaisin mieluummin jalkahoidon ja vaikka manikyyrin siihen päälle. Jos etukäteen ei ole tiedossa, että tulisi käyttöä, niin todennäköistä on, että vehje jää muutaman kerran käyttöön.
Itse lahjoitin meidän aikanaan häälahjaksi saaman lähetyskirpputorille. Käyttökertoja noin kolme viiden vuoden aikana.
älytöntä että joka asiaan pitää olla oma laite
ei siinä iässä paljon jalkaongelmia ole, jalat on kantapäistäkin kun vauvan peppu. Eikä siinä iässä vielä arvosteta tuollaista hemmottelua. Taisit vaan nähdä sen vempeleen tarjouslehtisessä alle 20 egua ja mietit että samalla lahjalla menis molemmat tytöt.
Anna se sit kun tytöt on nelikymppisiä ja olleet seisomatyössä 20 vuotta...
kylpylaite vain pehmentää jalat. Itse joutuu raspaamaan, rasvaamaan, lakkaamaan ja muotoilemaan kynnet. TUrha vehje.
Varsinkin teinitytöille. Heräää jo ap.
Ja stepperi! Meinasitko teineille vihjaista että ruvetkaahan vähän steppaamaan kun alkaa jenkkakahvat höllyä. VÄhemmälläkin anoreksian saa valloilleeen.
Osta ennemmin esim. suoristus-/kiharrusrauta/fööni tmv. Tai sitten meikkejä. Tuon ikäisillä ei ole koskaan liikaa rahaa, ja suoraan sanottuna, jos pitäisi valita jalkakylpy vai vastaavalla summalla meikkejä/vaatteita/suoristusrauta/vaatteita/levyjä -melkein mitä tahansa- niin jalkakylpy olisi viimeisin valinta.
Anteeksi, en halua loukata ap:ta, mutta tyhmemepää lahjaa TUON IKÄISILLE lienee vaikea keksiä...;)
ei missään tapauksessa, sillä anoreksia on todellinen ongelma teinien parissa...!
8. ja 9. luokkalaisille ihan hyvä lahja.
meidän tytötkään ei ole nähneet minun tekevät kotona jalkakylpyjä, käyn jalkahoitolassa sen takia. Mummomme kyllä ottaa lämpimiä kylpyjä kyhmyisiin varpaisiinsa
lahja, ne ovat aikuisten naisten lahjoja, en koskaan antaisi sitä.
Tai tietenkin ok jos ovat kovin kiinnostuneita vartalonhoidosta yms.