Mitä mieltä silikoneista
Olen kahden lapsen nuori äiti ja mulla on aina ollut pienet rinnat , nytten kahden lyhytkestoisen imetyksen jälkeen loputkin rinnat on hävinnyt ja ovat mielestäni OIKEASTI RUMAT . Ainoastaan push upeilla saa vaikutelman että olisi muka jonkinlaiset tissit mutta kun ei oikeasti ole . Eikö se ole myös vähän huijaamista ?Olen jo pitkään miettinyt silikoneja ja nytten olen jo aikaa varaamassa suurennukseen , otan b tai max pienen c . Haluan luopua push upeista ja joskus olla jopa ilman liivejä ja näyttää naiselta . Miehenikin on jo innostunut asiasta vaikka hänen sanojensa mukaan kelpaan hänelle myös tälläisenä kuin olen . Onko kellään kokemusta leikkauksesta yms ?
Kommentit (4)
Ei silikoneissa mitään vikaa ole, jos ne ovat hyvän maun mukaiset ja näyttävät luonnollisilta. Siitä tuntuu olevan aika vähän tietoa kuinka ne käyttäytyvät kun aikaa laitosta on mennyt 10, 20, 30, 40 jne. vuotta. Pitääkö niitä olla tietyin aikavälein korjaamassa? Jossain vaiheessa ne tulee varmaan poistaa kokonaan? Onhan se aika härskiä, jos 70 vuotiaalla mummolla on timmit tissit :)
JiiKoo
No kuulemma joillakin naisilla on vieläkin 70 - luvulla laitetut silikonit että kai se riippuu niin ihmisestä . Kun Ikä tekee tehtävänsä niin varmaan sitä joskus reilu kolmikymppisenä voisi käydä korjauttamassa jos sikseen tulee . Ikuisuus takuu on harkitsemissani silikoneissa .
Niin ja olen työssäni nähnyt dementikko mummoja joilla on timmit tissit .. Mikäs siinä =) ! Vaari varmaan tykkäisi !
Halusin lisätä vielä että teen sen täysin itseni takia , en kenenkään muun vuoksi .