Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäriin meno edessä ja paniikki jo nyt

Vierailija
13.12.2007 |

Pelkään hammaslääkäriä aivan hirveästi. Kolmen hampaan paikkaus tiedossa. Sen siitä saa, kun ei ole moneen vuoteen käynyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisaudenhammas poistettiin ja yhtä hammasta porattiin. Pyydät puudutuksen niin ei tunnu miltään.

Vierailija
2/7 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on hirveää silti. Yhden viisaudenhampaan poiston (oli poikkipäin ikenessä) jälkeen on jäänyt kauhu, vaikka on puudutus ei voi luottaa siihen ettei jossain kohtaa tuu yllättävä vihlaisu luihin ja ytimiin... ja siksi olen kauhusta jäykkänä koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään ihan hirveästi, mutta joka kerta olen ajatellut jälkikäteen, että ihan turhaan pelkäsin.

Sano kun menet, että sua pelottaa paljon ja haluat kaikki puudutukset tms.

Vierailija
4/7 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on se kun siinä on niin avuttomana suu auki ja täynnä tavaraa. Pitäis olla joku paniikkinappula kädessä varalla niin kuin magneettikuvauksessa. Kiitos, tää ehkä vähän auttoi.

Vierailija
5/7 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkoinen. Monta kertaa olen synnyttänyt ilman kipulääkkeitä/epiduraalia, eikä ole tehnyt tiukkaa. Kaikilla pitäisi olla oikeus pelkohammaslääkäriin (nukutus). Onhan olemassa myös pelkosektio.

Vierailija
6/7 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hammaslääkäri on kauhuasteikon keulilla aina vaan.

Vierailija
7/7 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo ihan paniikin vallassa, niin kyllä olivat ystävällisiä ja huomaavaisia! eikä se sitten ollut niin kauheaa kun lääkäri tiesi että toinen pelkää tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi