Mitä lahjaksi 13-v kummipojalle?
Pojalla itsellään ei toiveita, äitinsä kehotti lähettämään rahaa. Silti antaisin mieluummin jotain muuta, ettei kulu koko summa pelkkään karkkiin.
Vinkkejä, kiitos!
Kommentit (4)
eli esim. joku kivannäköinen vaate voisi olla hyvä (edellyttäen et tietää kyseisen ikäryhmän mieltymykset edes jotenkuten), musiikkiakin yleensä kuuntelevat eli jos musamausta hajua niin joku cd, dvd elokuva, joku peli tietsikkaan tai pleikkariin (jos kotona edes jompikumpi löytyy)...
on nykyisin aina rahaa. Tylsää, myönnän! Itse olen yleensä ostanut tuon ikäisille mielummin esim. lahjakortin, esim. urheilu- tai elektroniikkaliikkeeseen, kuin antanut rahan ihan käteisenä.
nuoret ei välttämättä halua cd-levyjä, kun lataavat musiikin mp3:een netistä.
Vaatetus riippuu myös paljon lapsesta.
Aku Ankka kirjat ovat aika varmaa kamaa. Lahjaan käyttämästäsi hinnasta riippuen kovakantisia on nyt tarjolla, taskupokkarit on aika varma lahja.
Guinnes World Records 2008-kirja on kiva tuon ikäisille.
Lahjakortti. Lahjakortin voi hankkia urheiluliikkeeseen, dvd-vuokraamoon, tiettyyn liikkeeseen, varmaan hampurilaispaikkoihin.
Leffalippuja. Riippuu tietysti missä lapsi asuu.
Simpsons leffa-dvd, Simpsons tuotantokausi-dvd. Pokerisalkku.
Tai jos tiedät lapsen harrastuksista tai musiikkimausta. Kirjallisuutta löytyy yllin kyllin. Esim. kirja lempibändistä.
siksi onkin parempi antaa rahaa, jotta saa ostettua jotain itse jos rahaa kertyy tarpeeksi.
Tietty sit on tietokone ja pleikkapelit..