APUA tarvitaan pikaisesti!!! 2-3 kiloa saatava pois lauantaiksi, onko edes mahdollista??!!
Kyseessä veto tyypin kanssa joka on aina pilkannu mua ja tän haluan voittaa. En ole siis vielä tiputtanu yhtään ja ton verran suunnilleen pitäs lähtee..... M-I-T-Ä teen!!!!!????
Kommentit (7)
meillä on tarjolla Helico-baarissa Los Salmonellos yhtyeen säestäessä suoraan vesijohdosta pyydettyä Listerious-lipeäkalaa, mouruavan maukkaan Kampylo-viinin kera!
Tällä menylla onnistut varmasti!
Ei mitään muuta enää suuhun, vaan pikaisesti kauppaan ostamaan tuon sairaaladieetin ainekset ja sitä sitten kattilallinen tulemaan, niin kyllä laihdut, jos vain sitä syöt. Edes ligt-limsoja tai -mehuja ei saa tänä aikana nyt juoda. Jos oikeesti haluat voittaa, toteutat tämän! :) Mieti nyt, ei tässä ole kuin nämä muutamat päivät!
4 mä taidan todella harkita tota vaihtoehtoa... Voi ei!!!
Lähtöpainoni on 63-62 ja siis tohon 60 puntari lukemaan olis lauantai iltaan mennessä päästävä. Olen tosi lyhyt, eli ylipainoa on pikkaisen. Vielä konsteja?!
Aluksi pitää nesteitä kehossa. Kevyttä kävelyä pari h päivässä ja hedelmä/vihannes linja käyttöön. Lihaa voi syödä mutta ei mitään sokerillista/viljasta tehtyä. Kyllä lähtee.
Jätä myös mahdollisimman minimiin hiilihydraatit, älä syö leipää, pastaa, riisiä, perunaa, sokeria vaan mieluiten lihaa ja vihanneksia.
korkeintaan kurkua, vesimelonia ja ananasta. Juo paljon vettä. Hikoile kuin hullu.