Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA tarvitaan pikaisesti!!! 2-3 kiloa saatava pois lauantaiksi, onko edes mahdollista??!!

Vierailija
12.12.2007 |

Kyseessä veto tyypin kanssa joka on aina pilkannu mua ja tän haluan voittaa. En ole siis vielä tiputtanu yhtään ja ton verran suunnilleen pitäs lähtee..... M-I-T-Ä teen!!!!!????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan kurkua, vesimelonia ja ananasta. Juo paljon vettä. Hikoile kuin hullu.

Vierailija
2/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tarjolla Helico-baarissa Los Salmonellos yhtyeen säestäessä suoraan vesijohdosta pyydettyä Listerious-lipeäkalaa, mouruavan maukkaan Kampylo-viinin kera!

Tällä menylla onnistut varmasti!

Vierailija
4/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta enää suuhun, vaan pikaisesti kauppaan ostamaan tuon sairaaladieetin ainekset ja sitä sitten kattilallinen tulemaan, niin kyllä laihdut, jos vain sitä syöt. Edes ligt-limsoja tai -mehuja ei saa tänä aikana nyt juoda. Jos oikeesti haluat voittaa, toteutat tämän! :) Mieti nyt, ei tässä ole kuin nämä muutamat päivät!

Vierailija
5/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 mä taidan todella harkita tota vaihtoehtoa... Voi ei!!!

Lähtöpainoni on 63-62 ja siis tohon 60 puntari lukemaan olis lauantai iltaan mennessä päästävä. Olen tosi lyhyt, eli ylipainoa on pikkaisen. Vielä konsteja?!

Vierailija
6/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi pitää nesteitä kehossa. Kevyttä kävelyä pari h päivässä ja hedelmä/vihannes linja käyttöön. Lihaa voi syödä mutta ei mitään sokerillista/viljasta tehtyä. Kyllä lähtee.

Vierailija
7/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä myös mahdollisimman minimiin hiilihydraatit, älä syö leipää, pastaa, riisiä, perunaa, sokeria vaan mieluiten lihaa ja vihanneksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän