Missä tapaa miehiä???
Olen kyllästynyt olemaan sinkku. Olen siis 27-vuotias nainen, hyvännäköinen, urheilullinen, kokkaustaitoinen, seksinnälkäinen, fiksu, kohtelias, iloinen ja rakastettava. En mikään turhamainen kanakotko vaan luonnonkaunis laatuyksilö.
Baareissa miehet ovat vain pillua vonkaamassa. Pitääkö vaihtaa unisex-kuntosalille jossa tapaa miehiä vai mitä helvettiä? Alkaa harrastamaan jotain ampumista ja metsästystä tosissaan? Auttakaa!
Treffipalstoista ei ole apua.
Kommentit (37)
Miehiä löytyy sellaisista paikoista kuin Biltema, Verkkokauppa.com, Motonet, Bauhaus..
Tuollaisissa paikoissa on lisäksi helppo pyytää apuja miespuolisilta. ;)
Itse tosin löysin viimeisimmän mieheni netin treffipalstalta.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 20:02"]
Olen - - - seksinnälkäinen
-
Baareissa miehet ovat vain pillua vonkaamassa.
[/quote]
No jo on ominaisuudet :D
Sääli, että näitä "täydellisiä naisia" esiintyy lähinnä internetin ihmeellisessä maailmassa.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 22:49"]
Olen - - - seksinnälkäinen
-
Baareissa miehet ovat vain pillua vonkaamassa.
[/quote]
[/quote]
Seksinnälkäisyyttä ilmenee naisilla myös ilman hinkua yhdenyönsuhteeseen. Seksi ja muu riettailu säästetään parisuhteeseen, omalle poika/miesystävälle, ei kenelle tahansa baaripokalle. Joillekin miehille tämä tosin saattaa tulla yllätyksenä.
Toisin sanoen: nainen voi olla himokas ja puutteessa - mutta siitäkään huolimatta ei lähde kenenkään kertapanon matkaan, koskaan vaan elää mieluummin ilman seksiä.
Baareissa miehet ovat vain pillua vonkaamassa. Pitääkö vaihtaa unisex-kuntosalille jossa tapaa miehiä vai mitä helvettiä? Alkaa harrastamaan jotain ampumista ja metsästystä tosissaan? Auttakaa!
Treffipalstoista ei ole apua.
[/quote]
Eikö sulla ole miehiä elämässäsi? Työkavereina, kavereiden poikaystävien kavereita, naapureita... Monet suhteet alkavat kaveruudesta ja syventyvät sitten.
Tähän oli nyt ihan pakko vastata:
Hymyile vastaantuleville kiinnostaville miehille. Se auttaa aika kummasti, jos ei aina tarvitse miehen itseään kenkälusikan avulla tuputtaa. Fiksuimmat miehet muuten tietävät, että se on nainen joka tekee sen valinnan, joten ainakin osa vähän jopa odottaa sitä pelinavausta. Se pelinavaus on se asia, mistä edes tietää että nainen on kiinnostunut, ja ilman sitä tiedossa olevaa kiinnostusta ei lähemmäs 30 -vuotias mies enää edes rupea hypähtämään. Ikä tekee lavetista vain yhä raskaamman ja raskaamman. Näin se nyt vain on.
Niitä on tietty niitä prinsessoja, jotka odottavat sitä oikeaa, mutta ei se odottamalla löydy vaan asiaan pitää myös itsekin vähän panostaa.
Annan sitten vielä yhden neuvon: ne suuna päänä perseenä riehuvat "sosiaaliset ja ulospäin suuntautuneet" miehet ovat yleensä jopa vähän tyhmempiä, kuin ne vähän hiljaisemmat ja vähän harkitsevaisemman oloiset. Tässäkin asiassa sitä saa mitä tilaa, eli jos valinta kohdistuu aina niihin "itsevarmoihin" miehiin, niin sellaisen sitten myös saa ja sen kaiken mitä sellaisen miehen kanssa oleminen tuo mukanaan.
Introvertti mies voi olla ihan älykäs ja osaava ja itsevarma ja ihan kaikin tavoin päisevä, mutta mennä vähän lukkoon, jos nätti nainen tulee ja iskee kimppuun. Yleensä ne sitten kotona hakkaavat päätä vessan peiliin ja tajuavat, mitä olisi pitänyt ymmärtää sanoa.
En minä tässä siis mitään reppanaa suosittele katsastamaan, reppanat on reppanoita, mutta anna sille lupaavalle miehelle edes mahdollisuus.
Ja toinenkin neuvo: Älä näytä ja vaikuta siltä, että on ns. "haku päällä" siitä "oikeasta". Maailma on täynnä naisia, jotka ottavat miehen kuin miehen ja alkavat sitä tuuppia johonkin tauluun jonka kehyksessä on "häät" ja "avioliitto" ja "isyys" ja sen semmoisia asioita, ja joista mies tajuaa, että hänet siitä kuviosta voitaisiin vaihtaa melkein keneen muuhun hyvänsä, kunhan ne kehykset vain säilyvät. Fiksut miehet karsastavat tällaisia "haku päällä" olevia naisia. Nehän ovat ihan kavahduttavia. Ei miehen hankinta ole mikään projekti, mikä pitää hoitaa jotenkin pois.
Se saattaa kuulostaa joistakin naisista jopa vähän oudolta, mutta myös se mies haluaa olla se ainutlaatuinen ja juuri se oikea ja jopa "täydellinen". Käsittääkseni iso osa naisista ei edes osaa välittää miehelle tällaista tunnetta. Sitä että se mies on erinomainen. Mieti itse, miltä se tuntuisi, jos joku mies katsoisi Sinua ja aivan selvästi ajattelisi, että kunhan nyt on joku tuossa "nahkana"...
Hommaa mies, joka on oikeasti älykäs ja jonka älyä voit kunnioittaa. Tietty, se voi olla vähän hankalaa, mutta kannattaa kyllä noin pitemmän päälle. Se älykäs mies nimittäin alkaa käyttää sitä älyään siihen, mikä tuntuu Sinusta vekkulilta, joten ne alussa ehkä puutteelliset taidot voivat johtua ihan rehellisesti sanoen vain harjoituksen puutteesta. Sen vian korjaa sitten se harjoittelu.
===
En minä oikein usko, että se sopiva mies löytyy harrasteiden tai muun sellaisen parista. Anteeksi nyt vain. Kyllä se on niin että baarit ja kapakat ovat edelleen niitä paikkoja, joissa siihen vastakkaiseen sukupuoleen tutustuu. Siksihän ne paikat ovat olemassa, viinahan on niissä kallista. Syy mennä baariin ovat ne toiset ihmiset siellä. Josko lienet katseleva juuri niitä vääriä uroita siellä ? On siellä niitä hiljaisempia ja fiksumpiakin, mutta yleensä ne eivät saa suunvuoroa tai eivät jotenkin muuten osaa olla edukseen. Siis ainakaan heti ensi alkuun.
===
Luettelet itsestäsi heti alkuun aika moisen liudan positiivisia laatusanoja... liekö tuo juuri se ongelma ? Haet itsellesi omasta mielestäsi vertaistasi seuraa, sitä "eliitti kumppania" mutta hakemasi miestyyppi onkin nuo ulkoiset laatuvaatimukset täytettyään sitten taas niin hyvässä asemassa, että he samoin voivatkin vaihtaa sitä "nahkaa" aina parin päivän tai muutaman viikon välein. Viimeistään keski-iän ohitettuaan nämä alfa uroot vaihtavatkin Sinut sitten taas nuorempaan ja nätimpään... Sitäkö tuo kiikastaa ? Miestyyppi jota ihailet ei olekaan ns. sitoutuvaa tyyppiä ja kuuluu miehistä siihen viimeiseen noin 10%, joka voikin vaihtaa Sinut sitten lennossa johonkin toiseen ja itselleen sillä hetkellä sopivampaan. Et ole muuten tuon pulman kanssa yksin.
Se on niin, että joskus se mitä haluaa ei olekaan sitä, mitä olisi hyvä saada. Asiaa kannattaa miettiä. Nimittäin... jos oikeasti olet kuvailemasi mukainen, niin seuran löytäminen ei ole se ongelma. Haluamasi kohde on se ongelma, sen kun ei edes tarvitse sitoutua yhteen naiseen. Se alfa mies voi käyttää nuoruutensa niiden runsastukkaisten gaselli naisten koeajamiseen. Ja mitä voimakkaampi ja vahvempi ja itsevarmempi mies, sitä vähemmän hän tuntee moiseen parisuhde sitoutumiseen SInun kanssasi edes tarvetta. Hänellähän on Sinuun verrattuna liki rajattomasti aikaa.
Ammatillisesti edistyneenä tuollainen alfa mies on kovaa valuttaa vielä 45 vuotiaanakin, mutta valitettavasti se nyt kuitenkin on niin, ettet Sinä ole sitä enää silloin. Häviät takuu varmasti silloin kauniille ja hehkeälle 25 vuotiaalle, vaikka tämä olisi Sinua puolet tyhmempikin. 20 vuoden ikäerolla pelkkä runsas tukka ja gasellimainen hoikkuus ja kauniit kasvotkin riittävät.
Ja se itsevarma alfa mies ei edes kaipaa enää naiselta mitään muuta kuin sitä hyvää ulkonäköä, koska hänellä olleet naiset ovat aina olleetkin valittuja sen hyvän ulkonäön perusteella.
Tämä kuulostaa julmalta, mutta en minä ole tätä keksinyt.
===
Eli: Ongelma ei siis ole Sinussa, vaan siinä, mitä haluat. Haluamasi miestyyppi kuuluu siihen ilmeiseen viimeiseen 10% miehistä, jonka ei edes tarvitse sitoutua yhtään mihinkään, ennen kuin heistä itsestään alkaa niin tuntua. Sitä asiaa Sinä taas et voi muuttaa. Se ajatus vakavammasta parisuhteesta kun syntyy miehellä aikanaan kun syntyy. Lisäksi ne miehet eivät pakkoonnu, eikä heitä voi painostaa siihen parisuhde kehykseen. Yrityskin on aivan tuhoon tuomittu, ja edes yritys tehdä minkäänlaista pakottamista luokittelee Sinut vain "hulluksi naiseksi".
Määrittelit itse tuossa alussa fiksuksi. Silloinhan tiesit tämän kaiken jo sydämessäsi, eikö niin ? Ellet tiennyt, ei ole aika vielä Sinunkaan hankkiutua siihen vakavaan parisuhteeseen, vaan jatkaa silloin vielä sillä kevyemmällä linjalla. Miettiä siinä mennessä, minkälainen on se mies, jota haluat, ja onko haluamisesi jotenkin ristiriitaista ja itse itsensä pois sulkevaa edellä mainitulla tavalla.
===
Älä hätäile, aikaa on vielä, mutta tosiasia on, että parin muodostaminen tehdään pääsääntöisesti 20 ja 30 ikävuoden välillä. Kun siitä myöhästyy, niin sen jälkeen ovat jäljellä rumat, hullut ja toisella kierroksella olevat omine painolasteineen kaikkineen. Se ei ole houkuttelevaa. Eikä sen tarvitsekaan olla sitä. Edelleenkin kuitenkin: Asiat eivät mene eteenpäin pakottamalla eivätkä hätäilemällä. Hosumalla ei tule kuin onneton avioliitto. Sekin asia kannattaa miettiä valmiiksi, sitä on oikeasti parempi olla yksin kuin huonossa seurassa kaksin.
Ei kun baariin ja baanalle vain takaisin. - Ja muista se hymy.
-.-
Nettideittailu kannattaa. Tutkimusten mukaan 50% ihmisistä löytää sen kautta parisuhteen vuoden sisällä. Ja aika suuri osa näistä suhteista johtaa avio- tai avoliittoon asti.
Ainakin opiskeluaikojen jälkeen alkaa olla aika hiton vaikea löytää ihan arkielämästä vaan miehiä. Useat on jo varattuja, ja muutenkin kolmikymppiset ei enää sillä lailla ole arjessa haku päällä ja katsele toiveikkaana jokaista nättiä naista, että pitäisikö yrittää mennä juttelemaan. Baareissa lähinnä harrastavat sitä. Ja ne harvat jotka sitten ihan vaan vaikka salilla näkemisen perusteella tulee iskemään, on usein pleijerityyppisiä miehiä, ei niitä vakisuhdetta etsivän naisen unelmamiehiä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:40"]
Nettideittailu kannattaa. Tutkimusten mukaan 50% ihmisistä löytää sen kautta parisuhteen vuoden sisällä. Ja aika suuri osa näistä suhteista johtaa avio- tai avoliittoon asti.
Ainakin opiskeluaikojen jälkeen alkaa olla aika hiton vaikea löytää ihan arkielämästä vaan miehiä. Useat on jo varattuja, ja muutenkin kolmikymppiset ei enää sillä lailla ole arjessa haku päällä ja katsele toiveikkaana jokaista nättiä naista, että pitäisikö yrittää mennä juttelemaan. Baareissa lähinnä harrastavat sitä. Ja ne harvat jotka sitten ihan vaan vaikka salilla näkemisen perusteella tulee iskemään, on usein pleijerityyppisiä miehiä, ei niitä vakisuhdetta etsivän naisen unelmamiehiä ollenkaan.
[/quote]
Höpöhöpö, itse + kaverini saavutamme pikkuhiljaa, osa tänä vuonna osa seuraavana, tuon 30 vuoden rajapyykin. Olemme kaikki sinkkuja ja todellakin katselemme naisia sillä silmällä.
Tohon playerikommenttiin en totea muuta kuin että hauskaa täytyy pitää eikä ainoastaan ihan hyvään parisuhteeseen kannata tyytyä. Ilman parisuhdetta ei tarkoita ilman seksiä, silti ottaisin parisuhteen jos löytäisin oikeanlaisen naisen rinnalleni. Tosin minulla on käsitys unelmanaisestani eikä niitä ihan joka paikasta tunnu löytyvän.
-m28-
Nettideittailu on oikeasti ihan ok. Mä sinkkuunnuin reilu vuosi sitten ja tuossa loppukesästä totesin, että nyt on vuosi eletty hiljaiseloa ja voisi etsiä ehkä pikkuhiljaa jotain sutinaa. Baareissa en jaksa juosta, joten väsäsin oikein hyvän ilmoituksen nettiin ja laitoin oikein kuvankin (tosin sellaisen epäselvän, josta minua ei tunnista). A vot, alkoi tulla yhteydenottoja ja suurin osa todella fiksuja. Valkkasin sitten sieltä muutamia, joiden kanssa kävin treffeillä. Vähän aikaa kun malttaa kirjoitella, huomaa kyllä, millaisen tyypin kanssa on tekemisissä, eikä tule tehtyä virhearviointeja. Kaikki kolme tyyppiä, joiden kanssa kävin treffeillä, olivat tosi mukavia ja meillä oli ihan hauskat juttutuokiot. Kolmannen kanssa kolahti myös fyysisesti, ja ollaan tässä reilu kuukausi nyt tapailtu.
Nettitreffit on ihan jees, mutta esivalintaan kannattaa panostaa.
n41
Itse tapasin nykyisen avomieheni kaverin kautta 36 vuotiaana. Muuten olen tavannut erittäin kiinnostavia miehiä kuntosalilla, töissä ja baareissa.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 13:09"]
Itse tapasin nykyisen avomieheni kaverin kautta 36 vuotiaana. Muuten olen tavannut erittäin kiinnostavia miehiä kuntosalilla, töissä ja baareissa.
[/quote]
Kaikki parhaat miehet käyvät töissä, kuntosalilla ja baareissa - ei pitäisi siis olla ihan liian vaikeata näitä myöskään tavata!
Kiitos hyvistä ja mieltä avartavista vastauksista! Joku kysyi, minkälaista miestä etsin, ja vastaan:
-älykäs ja hauska, aloitteellinen (osaa hassutella)
-pidempi kuin minä (yli 165cm)
Kysyttiin myös ammattiani: Työskentelen toimihenkilönä eli olen ihan perusduunari.
Aloitteita teen satunnaisesti (heikolla menestyksellä), mutta olen aina ilahtunut jos joku tulee juttelemaan minulle. Ehkä tässä teen virheen, ei pitäisi mennä juttelemaan miehille vaan odotella aloitetta heiltä.
t. ap
Minä olen 30-vuotias sinkkunainen ja asun yhdessä Suomen suurimmasta kaupungeista.
Tuttavapiirissä ei ole YHTÄKÄÄN sinkkumiestä. Ei YHTÄKÄÄN. Ei ole ollut sen jälkeen kun itse olin 26-27v. Kaikki alkavat olla häänsä viettäneet ja kersaa pukkaa.
Sama baareissa, perheellisiä miehiä etsimässä hetken viihdykettä ja sitten näitä ehdoton ei -tyyppejä, eli narkkeja, aloittelevia alkkiksia, moottoripyöräkerholaisia, juntteja jotka osaavat hädintuskin lukea. Kyllä se juna taisi omalta kohdalta jo mennä..Toisaalta ehkä 10-15v päästä alkaa eronnutta porukkaa taas olla liikkeellä..
Minä olen 30-vuotias sinkku juristimies ja ihan sama pulma on. Kaikki hyvät on varattu jo aikoja sitten ja ne sinkkuna olevat naiset ovat useimmiten ihan ymmärrettävästä syystä sinkkuna..
Ei baarit aina ole se huonoin paikka löytää kumppania, täytyy vaan osata olla itse oikealla asenteella ja valikoida tarkemmin missä käy. Itse tapasin nykyisen kumppanin baarissa päätymällä ihan viattomasti juttusille ja molemmat oli rennolla mielellä liikkeellä. Tokihan se mies koettaa josko lähtis mukaan, ihmettelisin enemmän jos ei, mutta kohteliaasti totesin että entä jos vaikka kahvit eka ja katotaan sitten.. Ja sittenpä vaihdettiin numeroita, treffattiin heti parin päivän päästä drinkkien merkeissä ja edelleen ollaan parin vuoden päästä yhdessä sekä onnellisia. Eikä todellakaan mikään surkimus vaan hyvin kouluttautunut, hyväkäytöksinen ja hyvännäköinen laatuyksilö!
Tottakai miehet baarissa yrittää, mutta ei kannata ihan heti jokaista tyrmätä vaan jos juttua riittää, ehdota toisia treffejä. Ja etsimällä etsiminen ei kyllä ole koskaan tainnut oikeen toimia..
Itse tapasin exäni aikoinaan baarissa, ja suhde jatkui seuraavat 10 vuotta. Nyt olen sitten taas uudestaan markkinoilla. Ikää on jo 34 v., joten ei hirveästi kiinnostaisi hillua lihatiskeillä. Olen suunnitellut ensi kertaa elämässäni nettideittailua, mutten oikein löydä hyvää sivustoa. City deitissä miehet vaikuttavat vähemmän junteilta kuin vaikka Suomi24:llä, mutta olisko av-mammoilla suositella muitakin toimiviksi deittisivustoja? Mieluusti maksuttomia...
No millasta miestä sä etsit?
Yleensä kavereiden kautta löytyy kivoja tyyppejä, miksei baareistakin. Koulut on kanssa hyviä peruspaikkoja pariutua. Netistä saa helposti seuraa, mutta se vaatii vähän perkaamista ja seulomista.
Mä olen itse löytänyt hyvin naisia, kun olen mennyt tapahtumiin joissa on vaan tosi paljon porukkaa. Esim jotkut messut tms. Tosin mä olen kulttuurialalla, me tavataan varmaan aika paljon enemmän ihmisiä kuin muut, kun noita kinkereitä on niin helvatusti. Jos asut isossa kaupungissa, ala käymään niissä.
t. mies
Up