Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tapaa miehiä???

Vierailija
06.11.2013 |

Olen kyllästynyt olemaan sinkku. Olen siis 27-vuotias nainen, hyvännäköinen, urheilullinen, kokkaustaitoinen, seksinnälkäinen, fiksu, kohtelias, iloinen ja rakastettava. En mikään turhamainen kanakotko vaan luonnonkaunis laatuyksilö.

Baareissa miehet ovat vain pillua vonkaamassa. Pitääkö vaihtaa unisex-kuntosalille jossa tapaa miehiä vai mitä helvettiä? Alkaa harrastamaan jotain ampumista ja metsästystä tosissaan? Auttakaa!

Treffipalstoista ei ole apua.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koulutustaustasi ja ala jolla toimit? Oletko kuinka pitkä?

unisex-kuntosali kuulostaa hyvältä idealta.

Vierailija
22/37 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 20:02"]

Baareissa miehet ovat vain pillua vonkaamassa. Pitääkö vaihtaa unisex-kuntosalille jossa tapaa miehiä vai mitä helvettiä? Alkaa harrastamaan jotain ampumista ja metsästystä tosissaan? Auttakaa!

[/quote]

Baarissa nainen lähestynyt joskus (harvinaista minulle). Tiskillä pyysi saada tulla kaveriseurueeni kanssa samaan pöytään, ja siellä halusi tanssimaan. tanssiessamme hän kuiskasi "Jos tästä eteenpäin haluat mennä, se maksaa." Tämä tapahtui Kaisaniemen Molly Malonesissa. Tanssi loppuun, ja sanoin hyvästit.

Toisessa tapauksessa olin On the Rocksissa, tiskillä ostamassa itselleni ja  kavereilleni juomaa ( saman illan aikana edellisen jälkeen ), ja joku tytsy tuli juttusille. Edellisen tapauksen ollessa vielä tarkasti muistissa, kieltäydyin kohteliaasti ja kerroin olevani vain kaljalla. Haukkui homoksi. 

Kaikki miehistä eivät ole pillun perässä baarissa. Suuri(n) osa ehkä, mutta eivät kaikki. Henkilökohtaisesti en itse etsi baarista seuraa, enkä oikeastaan enää muualtakaan. Olen jo hyväksynyt olevani yksin lopun elämääni.

Juhani, 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mukaan harrastuksiin. Itse pitäisin kuntosalia vähän keskivertoa heikompana vaihtoehtona ja jos kuvaat itseäsi muuksi kuin kanakotkoksi, kannattaa oikeasti miettiä muuta. Harrastan aktiivisesti ja käyn salillakin, mutta sieltä seuraa hakevat ovat aivan väärää tyyppiä. Harrastusten lisäksi kunnan, järjestöjen tai seurakunnan valtuustot, hallitukset tai vastaavat ovat hyviä paikkoja tutustua satunnaisiin ihmisiin.

Vierailija
24/37 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 20:02"]

Olen kyllästynyt olemaan sinkku. Olen siis 27-vuotias nainen, hyvännäköinen, urheilullinen, kokkaustaitoinen, seksinnälkäinen, fiksu, kohtelias, iloinen ja rakastettava. En mikään turhamainen kanakotko vaan luonnonkaunis laatuyksilö.

[/quote] Ja moniko mies on sanonut olevansa vaginan perässä baarissa? Moni mies varmasti esittää itsevarmaa ja tsemppaa itseään kovasti, että antaisi sellaisen vaikutelman. Se on naisten asettama ehto, mutta näennäinen rentous ja itsevarmuus eivät vielä tee mitään pelimiestä, vaan se on ainut tapa herättää naisen kiinnostus (yleensä). Oletko nyt varma ettet ole kyynisyyttäsi tai huonon itsetunnon takia lukenut rivien välistä sellaisiakin asioita, joita ei siellä ole?

-Mies 28v-

Vierailija
25/37 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet aiemmin löytänyt kumppanisi, ja miksei sieltä enää löydy?

Millaiset vaatimukset ja odotukset sulla on?

Ampuminen? Asutko maalla?

Vierailija
26/37 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh... Ehkä et ole niin hyvä kuin kuvittelet, eli olet vaativa, mutta sinulla ei ole antaa tarpeeksi niille miehille, joita tavoittelet.

Vierailija
27/37 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 03:07"]

Seksinnälkäisyyttä ilmenee naisilla myös ilman hinkua yhdenyönsuhteeseen. Seksi ja muu riettailu säästetään parisuhteeseen, omalle poika/miesystävälle, ei kenelle tahansa baaripokalle. Joillekin miehille tämä tosin saattaa tulla yllätyksenä.

Toisin sanoen: nainen voi olla himokas ja puutteessa - mutta siitäkään huolimatta ei lähde kenenkään kertapanon matkaan, koskaan vaan elää mieluummin ilman seksiä.

[/quote]

Sama voi olla miehelläkin. En koskaan ole kyennyt yhden yön suhteeseen. Enkä kykenisi edelleenkään. Enkä myöskään haluaisi naista, joka sellaista haluaisi.

m37

Vierailija
28/37 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä pk seudulla "perusduunarius" vaikuttaa pariutumiseen. Olisi täytynyt olla aika melkoinen sen perusduunarin, joka olisi minut saanut valloitettua. Ja todella selkeä syy, miksi ei ole opiskellut pidemmälle (eli ainakin yhtä älykäs kun tämä tohtori, mutta toisaalta ei mikään alisuoriutujakaan). 

Ehkä älykäs duunari, joka olisi vahvalla itsetunnolla tehnyt omat valintansa elämässä olisi saattanut onnistua. Kunhan olisi ollut sydämen sivistystä ja avoimuutta myös esim.korkeakulttuuriin, tapoihin yms.

Vierailija
29/37 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/37 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi en edes etsi oikeastaan ketään.sinkku olen en tiedä mitä sanoisi olen huono koneen kanssa.mutta jo ensimmäiset sanat kolahti,itekkin baarista saa,mut ei.m 31.197.98.en tiedä että mihin viesti menee.mutta siinä oli nainen jonka kanssa vois ainakin jutella,tietää mikä on ja itsevarma.

Vierailija
31/37 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

m28: Missä sut vois tavata?

-n25-

Vierailija
32/37 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä suosittelisin sulle vielä nettitreffejä, itse ainakin törmäsin 8v.sitten sitä kautta muutamaan hyvään mieheen ja yksi niistä on nyt aviomieheni.

Mieti tarkkaan millaisen kuvan annat siellä itsestäsi äläkä lähde treffeille ellei tyyppi ole lupaava. Ehkä sä olet tosiaan niin tasokas että on vaikea löytää sopivaa seuraa... Tai sitten olet liian vaativa?

Vierailija
33/37 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko löyty?

Vierailija
34/37 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla

Vierailija
35/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONko 2022 täällä ketään?

Vierailija
36/37 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
37/37 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on ominaisuudet :D

Sääli, että näitä "täydellisiä naisia" esiintyy lähinnä internetin ihmeellisessä maailmassa.

Kyllä laatuyksilöitä löytyy myös ihan mistä tahansa. Itse samoja piirteitä omaavana vähän vanhempana naisena. Olisin myös miestä vailla. Mutta mistä löytyisi?