Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh!

Vierailija
12.12.2007 |

Tulipa taas joulukortti!

On taas kuvaan pitänyt laittaa penskat ja elukat, kynttilälyhdyt ja pöytäkynttilät, penskoilla tonttulakit päässä ja KAULASSA JOULUVALOT!

Ja kuva tietenkin otettu jouluverhoja vasten.



Onko niihin kuviin pakko tunkea aivan kaikkea rekvisiitaksi?

Onhan ne uudet jouluverhot hienot ja näköjään on raskittu Partyliten kynttiläkin ostaa, uudet jouluvalotkin on näköjään ostettu, mutta onko niiden paikka lapsella kaulassa?



Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täsmälleen niiltä korteilta, mitä minä olen pistänyt..Mielestäni kivempia kun kaupasta ostetut

Vierailija
2/2 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen kuvaan pitää laittaa kaikki uudet jutut?

Tuokin kuva olisi kiva jos siitä olisi karsittu rekvisiittaa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi