Mitä annat miehellesi joululahjaksi?
Kommentit (14)
ostin sen Madventures-kirjan ja jonkun pleikkapelin minkä mies oikeastaan itse tilasi...lisäksi kaksi hienoa snapsilasia. Ehkä vielä lisäksi koristemiekan, kun mies on hurahtanut sellaisiin.
Itse tiedän mitä mieheltä saan (kaikki itse valkkaamiani ;)) eli muumi joulumukin, hello kitty-pyjaman, kreppiraudan ja kirjan, joten koitan suhteuttaa lahjojen määrän suunnilleen samaksi ;D
Mutta joo, ikää on itselläni ja miehellä yli neljäkymmentä, ja ostamme pojalle, 11 v, pleikkapelejä. Eli eri ikäluokkaa olemme selvästi.
jo kirjan, nimeä en tosin enää muista, joku sotaromaani ;-)
Vielä jotain vois keksiä, suklaata ainakin
Aika tylsä on... En vaan keksi mitään muutakaan ja tuo on jo kauan pitänyt hankkia. Mies ei lue mitään ja kirjat saadaan halvalla yhden tutun kautta. Vaatteita en osaa ostaa. No, ehkä jonkun yöpuvun hyvällä tuurilla.
Taisin kirjoittaa väärin. Luulen että käyttöä niille olisi ja ainakin lämmittävät jalkoja :) Löytyyköhän niitä pikkuisille? 24 numeroista?
lisäksi ostin kirjan. ja sit aattelin vielä jotain superhyvää suklaata, kun se niin sitä rakastaa.
Meillä mies saa teknisiä urheilusukkia, uuden verkkapuvun, gsusin paidan ja siihen sopivan vyön, bossin ihonhoitopakkauksen ja itsekudotut lapaset.
joo, kyseessä on mies, joka nauttii urheilusta, panostaa pukeutumiseen ja ihonhoitoon :)
Yritin katsoa lippupalvelusta joitain kivoja lippuja mutta ei ollut tarjolla mitään hänen makuunsa.
saa nähdä, en oo vielä ostanut tai varmaksi päättänyt.
vaikea vaan valita sitä kelloa kun on niin paljon hyviä vaihtoehtoja
On sovittu, ettei osteta nyt mitään kovin kallista, kun on niin paljon menoja.
minä olen ostanut tänä vuonna poikkeuksellisesti kaksi lahjaa, molemmat DVD-leffoja: tarantinon death proof ja sukellusvene u-96.