Voi ei, nolottaa! Tarvitsin asken tyokaveriltani yhden tiedoston, ja kirjoitin hanelle aiheesta sahkopostin. Loppuun kirjoitin " Joten panisitko...?" ,
millä tarkoitin tietenkin " lähettäisitkö sen mulle" . Painoin lähetä-nappulaa ja sitten vasta tajusin, mitä olin kirjoittanut. Häkellyin niin että laitoin vielä perään toisen viestin " ei kun laittaisitko, sori" --> vielä nolompaa!
hitto
Kommentit (11)
pappi joka ei osannut sanoa Ä:tä joten se puhui monta kertaa että NAIN : ) kun piti hautajaispuhetta ja toinen oli nyt vasta hautajaisissa kun pappi sanoi että te JÄLKEENJÄÄNEET :) oikeinhan se sanoi mutta kalskahti korvaan hauskasti :)
uskon ko. tyypin katselevan minua pikkuisen sillä silmällä. Vajoan ehkä maan alle.
ap
Onhan kaksi eri asiaa nämäkin: Panna sika hengiltä tai laittaa sika hengiltä.
Disaronno:
Onhan kaksi eri asiaa nämäkin: Panna sika hengiltä tai laittaa sika hengiltä.
:))))))))))
Miksi lähetit vielä sen toisen viestin?!? :D
Vierailija:
:))))))))))
Miksi lähetit vielä sen toisen viestin?!? :D
Eli työkaveri veti onneksi asialinjaa...
ap
Ajatteles jos olisi työkaveri tullut sinun luo ja heittänyt huumorilla; Tässä, elä riko ittees..
NO hyvä paimen panee henkensä lampaiden edestä, mutta paha paimen panee lampaita henkensä edestä...
lipsahdus. toivot tiedostamatta että panisi sua
Tuo jälkimmäinen viesti oli oikeasti nolo! Kiitos, sain hyvät naurut.
No, muistan kuinka joskus teininä oli hillittömän hauskaa, kun vanhemmat ihmiset käyttivät panna-verbiä...