Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle tekemistä! Jotain, joka saa ajatukset pois lähestyvästä synnytyksestä! :)

Vierailija
18.12.2007 |

Kaikki jouluvalmistelut on tehtyinä, vauvan tavarat paikoillaan. Laskettuun aikaan enää kaksi viikkoa ja en muuta tee kuin odotan synnytystä kuin kuuta nousevaa. Ja odottavan aika on pitkä...........

Mitä ajateltavaa tai tekemistä mä keksisin, että tämä loppuaika menisi nopeammin? Olen jo kyllästynyt vain odottelelmaan. Mitään ongelmiakaan ei ole tässä raskaudessa ollut, ihan vaan tylsää odotusta...:) (Siis ihanaa toki, ettei mitään ongelmia ole ollut!)

Mutta siis mitä mä teen, että aika tuntuisi kuluvan nopeammin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öisin sitten heräilenkin... Ehkä mun rytmi on hieman vinksahtanut äippälomalla. Istun täällä netissä öisin muutamia tunteja...:)

Joo, tuo valokuvahomma tai vastaava vois olla ihan hyvä. Kaappien järjestely vois olla kanssa ihan hyvä homma. Pitääpä huomenna tyhjentää vaikka yksi kaappi kokeeksi! :)

Vierailija
2/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne viime vuonna. Maalasin olohuoneen seinän ja seuraavana iltana olikin jo tyttö sylissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutominen ei ole oikein mun leipälaji, siis jälki on vähän niin ja näin... Siksi en mielellään kudo...:)

Vierailija
4/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele nyt paljon juuri sitä musiikkia, mitä haluat kuunnella. Askartele vaikka kaikki ensivuoden synttärikortit tutuille. Leivo pakkaseen. Tee valmiita ruoka-annoksia pakkaseen. Ole seksiä miehesi kanssa nyt niin paljon kuin ikinä kehtaat.

Vierailija
5/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue kirjoja

päivitä osoitekirja (kaikki vuoden aikana tulleet osoitteenmuutoskortit jne.)

tee ruokaa pakastimeen

käy kampaajalla

soittele kavereille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä