Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketjun aloittaja täällä.

Vierailija
08.11.2008 |

Ensin tuohon kysymykseen "mistä te noita äijiä löydätte" Niin voin itse sanoa että meillä meni todella hyvin ensimmäiset 7 vuotta... sitten pikkuhiljaa rupesi maistumaan vähän enemmän ja enemmän. On ollut esim juomatta kun olen ites ollut raskaana. yms. mutta nyt tämä syksy on menny ihan päin honkia. juo monena iltana viikossa sellaiseen ällö huppeliin .. ja yrittää tehdä sen salaa. viikonloppuisin sitten ottaa niin kunnolla sammuu.. ei onneksi joka viikonloppu. Mutta tänäkin viikonloppuna mies joi eilen ja meni baariin.. tuli kotiin. sammui ja jatkoi "piilo"juomista päivällä. Tästä ollaan puhuttu vaikka kuinka monesti.. hän ei käsitä että mitä haittaa siitä on. Itseäni suorastaan kuvottaa nähdä hänet taas kerran lymyämässä ulkona juomassa (muka salaa) Itse olen kotona ja pidän yllä tätä hemmetin perhe-elämää. Minun on pakko jaksaa kun kun on vaan pakko. Monesti iltaisin en saa unta kun asiat vaivaa ja suihkussa tulee itkettyä aina vaan useammin. toivoisin niin että Mies heräisi ja tajuaisi että olen tosissani... että hän voi oikeasti menettää meidät.

Kiitos kovasti kaikille kirjoittajille... ikävää että meitä on näin monta täällä tälläkin hetkellä jolla on paha mieli näitten asioitten suhteen.

Toivon todella sydämmestä että me saisimme kaikki lapsineen viettää huomenna edes jollain tavalla kivan päivän. anteeksi että jaarittelin tänne nyt näin pitkän jutun ;) kirjoitusvirheitä ropisee roppakaupalla kun nopesti kirjoitan enkä jaksa tätä rueta korjaamaan. Voimia kaikille <3

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä