Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden mielestä seksin merkitystä yliarvoidaan aivan järjettömästi?

Vierailija
11.12.2007 |

Minusta joku täysin mekaaninen satunnainen seksisuoritus ei ole läheskään niin merkittävä asia, kuin toiseen ihmiseen henkisellä tasolla rakastuminen. Minua ainakin loukkaisi mieheni rakastuminen toiseen naiseen paljon enemmän kuin tunteeton seksisuoritus vieraan kanssa.

Muita jotka ajattelevat samalla tavalla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa anteeksi sänkyhairahduksen, mutten varmaankaan toiseen naiseen rakastumista.

Vierailija
2/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä rakastuminen = seksin saamisen jälkeinen miellyttävä olotila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en voisi syyttää miestä siitä, että rakastuu toiseen. Surullinen olisin, jos rakastuisi ja miettisin, miksi, mutta tunteet on sellainen asia joita ei voi määrätä. En voi pakottaa miestä rakastamaan minua.

Vierailija
4/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se loppujen lopuksi ole mitään sen suurempaa kuin yksi fyysinen suoritus muiden joukossa. Seksille nyt vaan on kulttuurissamme paljolti uskonnon takia annettu korostunut merkitys, jonka tarkoitus on pohjimmiltaan ollut kontrolloida ihmisiä.

Vierailija
5/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän päivään asti luullut täysin toisin.

Siis seksi on ihan ok, jos ei ole tunteita pelissä.

Ah! Olisipa meilläkin näin vapaa meininki. Jos minä jäisin kiinni pettämisestä olisi varma ero edessä.

Minä nimenomaan tarvitsisin sitä tunteetonta seksisuoritusta silloin tällöin.

Niitä tunteellisia makkarihetkiä kun on oman vaimon kanssa sen verran harvoin.

Vierailija
6/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihkeää seksiä... kyllä siihen jotain tunteita pitää olla, ei kaikkien kohdalla kemiat pelaa, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.

Vierailija
7/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siis ilman myönteisiä tunteita seksikumppania kohtaan. Olen tehnyt sitä aika paljon aikoinani, ja aika hankalia ne kerrat ovat olleet. Yleensä akti ei tunnu juuri miltään, sitä ei oikein ole edes kiihottunut, molemmat ovat noloja. Tunteet ovat jälkeenpäin itseinhon ja vihan sekaisia, " että pitikö sen panna mua, vaikka se huomasi, etten mä ole edes messissä" ?

Useimmat miehet - ne, jotka harrastavat yhden illan suhteita - sanovat, että yleensä aina muutama juttu menee hyvin, sitten alkavat erektiohäiriöt. Ilmeisesti silkasta morkkiksesta. Sitten vähän aikaa kun taas on ilman näitä satunnaisia panoja, niin seisoo taas.

Mutta jos homma olisi niin helppoa, niin kai se munakin olisi aina kovana kun vaan alastoman naisen näkisi? Näiden häntäheikkien kanssa kun olen paljonkin viettänyt aikaa, olen huomannut, että kyllä hekin itseään inhoavat, kun ovat panneet naista, joka ei ole heidän mielestään ollut oikein edes kiihottava. Se tekee kyyniseksi. Yleensä jos tavallinen mies haluaa mahdollisimman useilta naisilta pimppaa, tasoa pitää laskea.

Vierailija
8/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämiseltä. Se nyt vain oli yksi merkityksetön kännisekoilu, eikä vaikuttanut edes ystävyyteemme millään lailla. Ap

Vierailija
9/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi voi olla hyvää sellaiset 3-5 kertaa. Yleensä mielenkiinto sitten vain hiipuu, kun se " paras" uutuudenviehätys katoaa.

Jos suhde on mennäkseen jonnekin suuntaan, seksiin voi tulla uusia vivahteita, eikä aina haittaa, vaikkei se niin laadukasta olisikaan. Mutta jos vastapuoli on nainnin ulkopuolella Mr Taukki, niin aika vaikea sitä on jatkaa kiimaisena ikuisuuksia.

Vierailija
10/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pettämiseltä. Se nyt vain oli yksi merkityksetön kännisekoilu, eikä vaikuttanut edes ystävyyteemme millään lailla. Ap

kännissä sitä tosin on paljon enemmän viettien vietävissä. Mutta ei sitä aina voi jurrissakaan olla.

Vierailija
11/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mitään tunnetta tähän ystävääsi ollut. Vahvasti epäilen ja vaikka väität muuta, niin en usko kuitenkaan. Eli en usko, että olet pelkästään fyysisenä suorituksena harrastanut seksiä pitkäaikaisen ystävän kanssa. Jos sinulla ei olisi tunteita häntä kohtaan, miksi hän edes olisi ystäväsi?

Vierailija
12/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella tärkeää, voisi sanoa, että jopa elintärkeää...

Vierailija
13/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillehän seksi on lähes fyysinen välttämättömyys ja he varmaan voivat harrastaa sitä kenen kanssa tahansa.

Itse en pystyisi seksiin tuntemattoman kanssa, mutta tämän kaverini kanssa ajattelin että mikä ettei, tykkään hänestä tosi paljon ystävänä, joten ei siinä mitään ällöttävää ollut.

Ap

Vierailija
14/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raasua kun sääliksi käy. Onneksi ei kuitenkaan itse ymmärrä oman elämänsä tyhjyyttä!

Vierailija
15/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestinnässä etsitään yleensä pienintä yhteistä nimittäjää, ja siihen tarkoitukseenhan seksi on hyvä, sitä kun harrastaa tavalla tai toisella useimmat aikuiset. Onhan se niin, että seksillä myydään autoja ja vaatteita ja varmaan puutarhatarvikkeitakin, ja nykyelämähän on enimmäkseen myymistä ja ostamista. Itseäni kyllä ällöttää tämä meno. Ja olen ap:n kanssa samaa mieltä siitä, että minuakaan ei paljon järkyttäisi jos mies pettäisi fyysisesti, tosin omani tuskin sitäkään tekisi.

Vierailija
16/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että olen ollut väliin todella surkea kumppaniseksin saralla ja olemme mieheni kanssa puhuneetkin aiheesta paljon. Tämä johtuu siitä että minua on lapsena käytetty hyväksi. Kuitenkin, vaikka väliin on mennyt kuukausia että mies on joutunut olemaan ilman seksiä, ei hän kertaakaan ole painostanut tai uhkaillut vierailla naisilla tms. On vaiv vakuuttanut rakkauttaan ja odottanut. Kertonut että halut ovat kovat, mutta säälistä hän ei mitään halua. Ja turha nyt väittää että vieraissa olisi käynyt, sillä siihen ei olisi edes ollut aikaa. Vietämme kaiken vapaa-ajan perheemme kanssa yhdessä ja harrastamme yhdessä.

Olen ainaajatellut että mieheni on ehdoton valio yksilö. En ole koskaan saanut kiinni valehtelusta, en pienestäkään. Eli kyllä niitäkin miehiä löytyy, jotka eivät pimpasta elä vaan aidosta rakkaudesta, joka on muutakin kuin seksiä. Ja väliin ei voi kun nauraa kun mies pääsee selipaattinsa jälkeen irti!! =)

Vierailija
17/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan elämässään saanut vastarakkautta mieheltä kun tuollaista kuvittelee. Sääliksi käy.

Vierailija
18/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti poikkeuksia löytyy, mutta tässä pettävässä ja eroavassa maailmassahan on paljon helpompaa elää pelkkää pintaa ja seksiä, kuin todella antaa sydämensä ja tunteensa toiselle. Lopulta ihmisparat turtuvat tähänkin eivätkä edes enää ymmärrä kuinka paljosta jäävät paitsi! Ja jokainen joka tuosta seksistä kouhottaa yltiöpäisesti, on jo jäänyt tajuamattaan tähän tyhjiöön.

Kyllä aito rakkaus ja välittäminen on tärkein ja vahvin pohja parisuhteelle. Sitten vasta tulee seksi. Ja jos todella toista rakastaa ihmisenä, ei se prinssinakkikaan ole este. Kyllä keinot löytyy kun rakkaus on kohdallaan.

Vierailija
19/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan KUVOTTAA ajatus jostain satunnaisesta seksistä. Hyi saasta! En voisi elää enää sen päivän jälkeen jos niin alas vajoaisin että hetken mielijohteesta seksiin ryhtyisin. Olen onnellisesti naimisissa ja minua kuvottaa jokainen flirttaileva mies. Pari kertaa on käynyt niin että tuntematon mies on puristanut julkisella paikalla perseestä ja sen jälkeen tuntuu että on pakko juosta suihkuun. Oksettaa ja olen melkein sokissa!

Vierailija
20/21 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä " pinnallinen" nauttiminen kovin pitkälle kanna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän