Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit 10 v nuorempi, mitä tekisit toisin?

Vierailija
08.11.2008 |

Minä laittasin rahaa korkeakorkoiselle tilille- vaikka vain 50 e/ kk.

Entä sinä- miä tekisit toisin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisin mitä laitan suuhuni.

Vierailija
2/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on elämistä varten ja juu, olen aika huoleton ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika, käänny taaksepäin, ja päästä minut heivaamaan se friikki mäkeen!!!!!

Vierailija
4/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjastonhoitajan pätevyyden

Vierailija
5/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä olisi kaikkia niitä vuosia kotiäitinä. Harrastaisin ja huolehtisin omasta hyvinvoinnistani.

Vierailija
6/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintani oli hyvä, vaikka se johti perheen nykyiseen talouskatastrofiin. Mutta siitä viis ;)

Vierailija
7/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa olisikin vielä vuosi 1998, niin minä:

1. Tsemppaisin hulluna loppujen opintojeni kanssa, enkä antaisi gradun jäädä vuosiksi puolivalmiina roikkumaan.

2. Ostaisin asunnon. Arvo nousisi kivasti 10 vuodessa.

3. Harrastaisin aktiivisemmin liikuntaa, niin että se tulisi osaksi päivittäisiä rutiineja. Näin säästyisin ehkä 10kg lihomiselta seur. 10v. aikana.

4. Tukisin ja auttaisin paljon enemmän pikkusiskoani, joka asui tuolloin vielä kotona (minä 500km päässä). Vasta jälkeenpäin olen kuullut hänen ongelmistaan...

Vierailija
8/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ajoissa lapsettomuushoitoihin ja tekisin ensimmäisen lapseni nuorempana. Ehtisin sitten vielä saada toisenkin ja lapsillani olisi nuorempi ja virkeämpi äiti.

Työkokemuksen hankkimista ja matkustelua en kuitenkaan kadu.

Työelämässä olisi ehkä kannattanut vaatia parempaa palkkaa ja etsiä haastavampia työpaikkoja.

Sijoitusasunto olisi kannatanut hankkia.

Vierailija
9/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo en tekisi mitään toisin. Onnekseni voin sanoa, että olin järkevä (kiltti tyttö) silloin ja se + onni poiki hyvät päätökset ja elämänkulun ainakin tähän asti.

Vierailija
10/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä muuttaisinkin ja paljon.

Vierailija
11/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis oltaisiin vuodessa 1998, niin ostaisin velkarahalla sijoitusasunnon oman asunnon lisäksi ja olisin toki myynyt sen nyt.

Vierailija
12/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuttaisin häät viime tingassa koska tiesin jo hääpäivänäni etten rakasta miestäni. Turhaan tuli ero 3v naimisissa olon jälkeen ja aikaa meni meiltä kummaltakin hukkaan.

Vierailija
13/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ottanut paperit ripeästi ulos jollain vähän järkevämmällä aineyhdistelmällä ja hankkinut jonkin vaan jotenkin siedettävän kuukausipalkkatyöt ja ostanut asunnon, vitsit se olisi kannattanut!

Vierailija
14/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos aika tosiaan kääntyisi taaksepäin, jättäisin kaverini kanssa sen minttuviina pullon juomatta, tai ainakin tehtäisiin siitä minttukaakaota =/ Ei ehkä olisi ollut samanlaisia seuraamuksia..

Vierailija
15/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin aloittanut jonkin ammattikoulutuksen, sellaisen jossa saa tehdä käsillään. Sen sijaan että nyt olen kuluttanut 8 vuotta yliopistossa keräten hitaasti ja vaikeasti opintoviikkoja enkä ole vieläkään valmistunut, koska en oikeasti halua tehdä tän alan töitä. :(

Myöhemmin pysyisin visusti erossa yhdestä vanhasta pukista.

Mutta niinhän se on, että jos olisin toiminut silloin eri tavalla, en nyt varmaankaan olisi naimisissa maailman parhaimman miehen kanssa eikä minulla olisi tätä maailman suloisinta lasta. :) Että toisaalta en muuttaisi mitään...

Vierailija
16/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä minttuviinasta seuras?

Vierailija
17/17 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tiesin jo aiemmin että oli kiinnostunut minusta mutta ei uskaltanut tehdä mits mutta ilmeisesti minttuviina sai minut tekemään aloitteen.

Oon tällä hetkellä niin täysi noita miehen menoja joten siksi kaduttaa tuo minttuviinalla (vaikka hyvää onkin, nam) läträily..

T:se minttuviinaa juonut..